GP van Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 14 mei 2005 - 14:52:59

« vorige - volgende »

Wie wint deze race?

Kimi Raikonnen
17 (45.9%)
Juan Pablo Montoya
3 (8.1%)
Fernando Alonso
5 (13.5%)
Michael Schumacher
8 (21.6%)
Giancarlo Fischichella
1 (2.7%)
Jarno Trully
2 (5.4%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Geen van bovenstaanden
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 mei 2005 - 14:56:46

mike

Citaat van: Schumi 2005 op 22 mei 2005 - 11:56:13
Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 11:44:13
De kans dat MS de 1ste bocht overleeft lijkt me vrij klein. Maaaaaaaaaaaaaar, als dat wél lukt, dan wint hij zeker de race!
oké, dan gaan we met zen allen voor winst van MS!! :D
Incidentloos gaat het denk ik zeker niet zijn, er gaat er zeker 1 het foutje van Ralf nog eens overdoen. En vanaf het moment dat er in monaco op een smal stuk 2 gecrasht zijn is de rode vlag er, want daar kan niemand meer langs. Ik wist niet dat iedereen een 1stopper zou maken, maar eigenlijk wel logisch nu je het zegt. Ik ga voor minstens een 4de plaats voor MS

Niet iedereen doet 1 stop. Heb ook LaUne gekeken vanmorgen. Minstens de een of andere techneut van een van de grotere teams (niet de rooien, kan Williams geweest zijn, maar ook nog een ander team, dat weet ik niet meer)  heeft laten uitschijnen dat ze voor 2 stops gaan, maar wel met een hele late eerste. Ik geloof tot nader order ook nooit dat Kimi en Alonso op exact dezelfde strategie zitten.



Jasper

Volgens mij staat Kimi inderdaad zwaarder dan Alonso maar dat neemt de kans dat ze allebei op één stop staan nog helemaal niet weg.

Ik ga mijn uitspraak van daarnet nuanceren: Schumi wordt vijfde ALS hij uitrijdt. Maar ja, wat is de kans dat hij uitrijdt op een circuit als Monaco dat banden vreet?

mike

Citaat van: Jasper op 22 mei 2005 - 12:14:00
Volgens mij staat Kimi inderdaad zwaarder dan Alonso maar dat neemt de kans dat ze allebei op één stop staan nog helemaal niet weg.

Daarom dat ik schreef dat "ik niet geloof dat ze exact dezelfde strategie hebben".

Wat ook niet wil zeggen dat ik denk dat die twee op 1 stop staan. Ik denk eerder dat ze beide op 2 staan, maar Alonso veel lichter dan Kimi.

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 11:44:13
De kans dat MS de 1ste bocht overleeft lijkt me vrij klein. Maaaaaaaaaaaaaar, als dat wél lukt, dan wint hij zeker de race!

;D ;D ;D ;D
Ik hoop dat het een graptje was?

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 22 mei 2005 - 12:58:01
Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 11:44:13
De kans dat MS de 1ste bocht overleeft lijkt me vrij klein. Maaaaaaaaaaaaaar, als dat wél lukt, dan wint hij zeker de race!

;D ;D ;D ;D
Ik hoop dat het een graptje was?

Maar nee. Schumacher heeft op 1 ronde 2 plaatsten gewonnen. Op 78 ronden zal hij dus maar liefst 156 plaatsen winnen! Schumacher wint met grote overmacht  :D :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: WebMachine op 22 mei 2005 - 13:11:00
Citaat van: Mikacouli op 22 mei 2005 - 12:58:01
Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 11:44:13
De kans dat MS de 1ste bocht overleeft lijkt me vrij klein. Maaaaaaaaaaaaaar, als dat wél lukt, dan wint hij zeker de race!

;D ;D ;D ;D
Ik hoop dat het een graptje was?

Maar nee. Schumacher heeft op 1 ronde 2 plaatsten gewonnen. Op 78 ronden zal hij dus maar liefst 156 plaatsen winnen! Schumacher wint met grote overmacht  :D :D
ok, das dan prachtig hé, hij zet iedereen op 9 laps, fantastisch!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: WebMachine op 22 mei 2005 - 13:11:00
Citaat van: Mikacouli op 22 mei 2005 - 12:58:01
Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 11:44:13
De kans dat MS de 1ste bocht overleeft lijkt me vrij klein. Maaaaaaaaaaaaaar, als dat wél lukt, dan wint hij zeker de race!

;D ;D ;D ;D
Ik hoop dat het een graptje was?

Maar nee. Schumacher heeft op 1 ronde 2 plaatsten gewonnen. Op 78 ronden zal hij dus maar liefst 156 plaatsen winnen! Schumacher wint met grote overmacht  :D :D
En zo is dat!

FerrariMan

Ralf en JV, zowel als de meeste internationale autosportpers en net ook Tassin op La Une vinden de straf rechtvaardig. Volgens hun was het vrij duidelijk dat JPM 'revanche' wou door op zijn beurt hun te storen in hun snelle ronde. Heeft er niemand beelden van? Wil het wel eens zien. In elk geval, als ik Ron was, ik had mijn keuze al gemaakt. Wurz en Kimi.

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 13:55:18
Ralf en JV, zowel als de meeste internationale autosportpers en net ook Tassin op La Une vinden de straf rechtvaardig. Volgens hun was het vrij duidelijk dat JPM 'revanche' wou door op zijn beurt hun te storen in hun snelle ronde. Heeft er niemand beelden van? Wil het wel eens zien. In elk geval, als ik Ron was, ik had mijn keuze al gemaakt. Wurz en Kimi.
sja, heb je als je LUne kijkt als de VRT er eindelijk eens is hé. De vrt heeft het daarstraks uitgezonden, nananananaaaaa  :P :P :P OK, en nu gaat Schumi winnen volgens jouw.
Wat mij verwondert: jullie zeggen, bijna iedereen op 1 stop. VRT zegt, als Ferrari op 1stop staat kunnen ze wel eens verassen, ze laten helemaal niet uitblijken dat bijna iedereen op 1 stop staat... Wat gaat het nu worden???
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

1 iemand is onmiddelijk slachtoffer van die spin, rarara wie.

Tim C

Het is een complot van die Stoddart!

Ramses

Way to go Albers!

Waarom komt die safetycar nu buiten? Dat was voor niets nodig!

Ferrari 2010

Citaat van: Ramses op 22 mei 2005 - 14:45:16
Way to go Albers!

Waarom komt die safetycar nu buiten? Dat was voor niets nodig!
dat dacht ik ook, er waren bijna geen brokstukken en ze konden door. Misschien stond hij op een gevaarlijk punt. Weeral zijn alle kansen van Schumi vergooit. Nu ook Friesacher gecrasht, manmanman, wat word me dat, toeval of niet, er crashen er 2, 2 Minardi's...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Ramses op 22 mei 2005 - 14:45:16
Way to go Albers!

Waarom komt die safetycar nu buiten? Dat was voor niets nodig!
Volgens mij was die al uit voordat men inzag dat ze uiteindelijk toch verder konden rijden.

Ferrari 2010

Dit wordt een lage race, iets minder dan 2 uur. Halverwege zitten we bijna en nog steeds geen stop voor Kimi en Trulli, ik hoop dat deze top 3 elk nog 1 keer gaat pitten zen dan zo eindigen.

*aanpassing**
En nu pit Trulli, exact halverwege  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.