GP van Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 14 mei 2005 - 14:52:59

« vorige - volgende »

Wie wint deze race?

Kimi Raikonnen
17 (45.9%)
Juan Pablo Montoya
3 (8.1%)
Fernando Alonso
5 (13.5%)
Michael Schumacher
8 (21.6%)
Giancarlo Fischichella
1 (2.7%)
Jarno Trully
2 (5.4%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Geen van bovenstaanden
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 mei 2005 - 14:56:46

Ferrari 2010

Stilaan naderen we de GP van Monaco. De GP van het jaar voor heel wat fans, de wagens rijden door de smalle straten van het kleine koninkrijkje tegen nooit geziene snelheden. Maar wat verwacht jij ervan? Ik denk dat er heel wat vragen zijn, gaat Ferrari eindelijk eens écht kunnen meedoen voor de overwinning? Kan Ferrari na een bijna 1/3de van een seizoen nog steeds geen goede qwali afleggen? Welk team en welke rijder hebben de meeste kans op de overwinning, en wie gaat er uiteindelijk met de overwinning lopen. Welk team gaat verassen en welk team gaat teleurstellen. Kan Schumacher eindelijk eens laten zien wat hij, Ferrari en Brigestone waard zijn en reaal met de overwinning gaan lopen? Waarschijnlijk is er niemand, buiten onze forumpaus, die de hoop voor een Ferrari-overwinning in Monaco nog koestert  ;D ;D ;)

Over minder een week zal alles al veel duidelijker zijn en zitten we hier al weeral de eerste qwali sessie te bekritiseren. Waarschijnlijk weten we dan al wie van pole vertrekt (als we dat nu nog niet weten tenminste)

Wie overwint deze GP in de Webstrijd, wie word de grote verliezer? Gaat er iemand de perfecte voorspelling plaatsen en een voorsprong kunnen uitbouwen die niet meer in te halen is?

Een hoop vragen, en iedereen heeft zowat zijn eigen visie op elk van hen. Mannen en vrouwen (niet te vergeten, per 13,4 mannen is hier nog steeds 1 vrouw ;)). Leef jullie uit en maak van deze topic de interessantste ooit!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Ferrari zal niet moeten hopen op een overwinning, of er moest regen in het spel komen.
MS moet na zijn opgave vroeg de baan op in Q1 en zal daar dus al de nodige tijd verliezen om een goede qualify te rijden. Ik denk een overwinning voor Raikkonen. Als het regent, hoop ik op MS.

Bjorn

McLaren al twee maal op pole. Als ze zo sterk blijven dat staat Kimi op pole en wordt het héél lastig voor de anderen om Kimi voorbij te kunnen moesten ze toch sneller zijn. Dus Kimi!  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

razzle_dazzle

Raikkonen of Montoya (toch ook altijd sterk in Monaco)

De Mclaren heeft meer snelheid dan de Renault, zowel tijdens de qualificatie als de race. Ferrari lijkt me intrinsiek nog altijd het snelste maar ze hebben problemen met de Bridgestones en de qualificatie, hen zie ik niet meedingen naar de overwinning. Belangrijkste outsider wordt wellicht Jarno Trulli in zijn Toyota.

Oh ja voor mij mag de regen met bakken uit de lucht vallen  ;).

Juan Pablo

van mij ook, als het zo'n kut weer net zoals bij ons wordt dan komt er een leuke GP!

grootste kanshebber, McLaren, ik denk KR iets meer dan JPM, omdat die eerder de baan op moet en zo een minder goede kwali tijd neerzet en dus niet vooraan start, wat erg belangrijk is in Monaco

b.t.w, het is Trulli en niet Trully

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Iceman

Citaat van: Razzle_dazzle op 14 mei 2005 - 16:55:19
Oh ja voor mij mag de regen met bakken uit de lucht vallen  ;).
Kimi wint de race op zijn sloffen ! En wat die regen betreft, laat die maar lekker wegblijven :-) Heb er in Francorchamps de laatste jaren al genoeg ingestaan.  ;)

razzle_dazzle


Juan Pablo

Regen
=


Michael Schumacher, Loser at Monaco '96

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 14 mei 2005 - 21:05:42
Regen
=


Michael Schumacher, Loser at Monaco '96
shhhht, trouwens, wat was de reden van zijn crash toen? Misschien is hij geramd ofzo? Ik weet het niet, maar zo een beeld ben je natuurlijk niets mee. Is net hetzelfde als wanneer je iemand in de grindbak ziet staan. De kans is even groot dat hij is aangetikt of dat er iets is afgebroken. Kan de rijde dan meestal niets aan doen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2005 op 14 mei 2005 - 21:12:02
Citaat van: Satosan op 14 mei 2005 - 21:05:42
Regen
=


Michael Schumacher, Loser at Monaco '96
shhhht, trouwens, wat was de reden van zijn crash toen? Misschien is hij geramd ofzo? Ik weet het niet, maar zo een beeld ben je natuurlijk niets mee. Is net hetzelfde als wanneer je iemand in de grindbak ziet staan. De kans is even groot dat hij is aangetikt of dat er iets is afgebroken. Kan de rijde dan meestal niets aan doen...

neeneen, geen smoesje maar een rijdersfout,.. in de 1ste ronde al!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 14 mei 2005 - 21:17:15
http://videofiles1.f1gp.ru/1123456/96/monaco/monaco1.mpg

link naar crash van Herr Schumi
inderdaad, je hebt gelijk. Ik was er niet bij. Achterkant brak uit, kan iedereen overkomen hé  ;) ;D ;D Soit, wat maakt het uit, niemand is perfect hé  :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Nee, maar ik moest ff bewijzen dat regen geen overwinning voor Schumi is

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 14 mei 2005 - 21:23:20
Nee, maar ik moest ff bewijzen dat regen geen overwinning voor Schumi is
inderdaad, herinner je Brazilië 2003 maar, heer Regen ging van de baan onder de gele vlag dan nog. Hij rijd gewoon vaak goed in de regen, maar dat wil niet zeggen daty hij daar altijd zo goed in is. Hij is misschien de beste in de regen onder de huidige piloten, maar dat wil niet zeggen dat hij altidj wint bij regen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle