GP van Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 14 mei 2005 - 14:52:59

« vorige - volgende »

Wie wint deze race?

Kimi Raikonnen
17 (45.9%)
Juan Pablo Montoya
3 (8.1%)
Fernando Alonso
5 (13.5%)
Michael Schumacher
8 (21.6%)
Giancarlo Fischichella
1 (2.7%)
Jarno Trully
2 (5.4%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Geen van bovenstaanden
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 mei 2005 - 14:56:46

lieven

i donno, dat zullen we pas vanmiddag weten :)
maar ik hoop dat kimi wint en ik hoop dat er een minardi een puntje pakt  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 22 mei 2005 - 10:47:12
En Kimi is vandaag goed voor pole met 0.083s voorsprong op Alonso, die volgens mij iets lichter staat. :)
Was inderdaad nipt. Goede tijd voor Schumacher, 2 man ingehaald + het wegvallen van montoya, hij start nog eens in de punten  ;D ;D Hopelijk staat hij op 1stop en kan hij alsnog op het podium geraken, een eerste plaats zit er opnieuw niet in, behalve als de hele race achter de safetycar gereden word, want dan heeft hij met 1 stop veel voordeel  ;D ;D ;D
Voor de rest, iemand die bijna dezelfde fout had gemaakt als RS gisteren, kweet alleen zen naam nimeer, was het Liuzzi?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: lieven op 22 mei 2005 - 10:53:02
i donno, dat zullen we pas vanmiddag weten :)
maar ik hoop dat kimi wint en ik hoop dat er een minardi een puntje pakt  :)

Ik ook, ik gun het hen van harte. Prachtige prestatie trouwens van beide rijders.

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 22 mei 2005 - 10:53:38
Citaat van: Jasper op 22 mei 2005 - 10:47:12
En Kimi is vandaag goed voor pole met 0.083s voorsprong op Alonso, die volgens mij iets lichter staat. :)
Was inderdaad nipt. Goede tijd voor Schumacher, 2 man ingehaald + het wegvallen van montoya, hij start nog eens in de punten  ;D ;D Hopelijk staat hij op 1stop en kan hij alsnog op het podium geraken, een eerste plaats zit er opnieuw niet in, behalve als de hele race achter de safetycar gereden word, want dan heeft hij met 1 stop veel voordeel  ;D ;D ;D
Voor de rest, iemand die bijna dezelfde fout had gemaakt als RS gisteren, kweet alleen zen naam nimeer, was het Liuzzi?
Ik denk dat de meesten wel op één stop zullen zitten hoor. ;)

Roel

Naar ik verstond op la deux, rijdt iedereen in Monaco op één stop, dus dat zal het verschil niet maken.
Ik denk dat Alonso wel een heel pak lichter staat dan Kimi, wat vuurwerk belooft in de eerste ronden. Als Alonso maar geen onnozele dingen gaat doen, hij kan een uitvalbeurt gerust verteren, maar voor Kimi is dat dan wel dramatisch...
God save Mclaren

Jasper

Ach, ik vertrouw erop dat Alonso geen ***-move zal doen. *** zijn zelf in te vullen. :P

Roel

Citaat van: Jasper op 22 mei 2005 - 11:00:02
Ach, ik vertrouw erop dat Alonso geen ***-move zal doen. *** zijn zelf in te vullen. :P

Awel, ik helemaal niet :-) die jongen heeft altijd zo'n verdwaasde,simpele blik. Een talentvol rijder dat absoluut, maar om de één of andere reden vind ik hem een pak minder (race-)intelligent dan de gemiddelde F1piloot.
God save Mclaren

Ricardo

Citaat van: Roel op 22 mei 2005 - 10:59:01
Naar ik verstond op la deux, rijdt iedereen in Monaco op één stop, dus dat zal het verschil niet maken.
Ik denk dat Alonso wel een heel pak lichter staat dan Kimi, wat vuurwerk belooft in de eerste ronden. Als Alonso maar geen onnozele dingen gaat doen, hij kan een uitvalbeurt gerust verteren, maar voor Kimi is dat dan wel dramatisch...

Ja volgens mij zal iedereen rijden op één stop. Hopelijk heeft MS heel wat meer brandstof dan de andere rijders, zodat hij ons dezelfde stunt uithaalt als in San Marino. En anders hoop ik op de voorspelde regen  :)
Het zal in ieder geval een spannende race worden volgens mij, hopelijk met niet al te veel brokken.
VOOR DE GP VAN BELGIË STAAT MS OP P1 IN HET WK.
"...we will not get discouraged and we will absolutely not give up."

Roel

wat is de kans dat het gaat regenen?
God save Mclaren

Supermariobros

Citaat van: Roel op 22 mei 2005 - 11:10:30
wat is de kans dat het gaat regenen?

Men verwacht geen regen in Monaco vandaag


Jasper

Ik citeer F1.com, gisteren:

"At times Friday was not quite so bright as Thursday had been, but the sun was out early on Saturday morning and the forecast is for more temperatures around 20-21 degrees Celsius and a dry day for first qualifying.

That should be the story tomorrow, too, for second qualifying and the race."

Van 'voorspelde regen' geen spoor.

Roel

God save Mclaren

FerrariMan

De kans dat MS de 1ste bocht overleeft lijkt me vrij klein. Maaaaaaaaaaaaaar, als dat wél lukt, dan wint hij zeker de race!

Jasper

Ik verwacht een redelijk incidentloze (naar Monaco-termen) start en verdere race, met slechts één safetycarsituatie. MS zal de race wel uitrijden en als vijfde eindigen, denk ik. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 11:44:13
De kans dat MS de 1ste bocht overleeft lijkt me vrij klein. Maaaaaaaaaaaaaar, als dat wél lukt, dan wint hij zeker de race!
oké, dan gaan we met zen allen voor winst van MS!! :D
Incidentloos gaat het denk ik zeker niet zijn, er gaat er zeker 1 het foutje van Ralf nog eens overdoen. En vanaf het moment dat er in monaco op een smal stuk 2 gecrasht zijn is de rode vlag er, want daar kan niemand meer langs. Ik wist niet dat iedereen een 1stopper zou maken, maar eigenlijk wel logisch nu je het zegt. Ik ga voor minstens een 4de plaats voor MS
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.