GP van Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 14 mei 2005 - 14:52:59

« vorige - volgende »

Wie wint deze race?

Kimi Raikonnen
17 (45.9%)
Juan Pablo Montoya
3 (8.1%)
Fernando Alonso
5 (13.5%)
Michael Schumacher
8 (21.6%)
Giancarlo Fischichella
1 (2.7%)
Jarno Trully
2 (5.4%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Geen van bovenstaanden
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 mei 2005 - 14:56:46

Mikacouli

Citaat van: Roel op 21 mei 2005 - 17:10:40
kan er niet in beroep gegaan worden tegen deze "beslissing"?

Dat duurt veel te lang. Trouwens ze hebben bewijzen dat hij 180 m vroeger van het gas ging maar hij remde niet. Ze geloven gewoon niet dat hij langs de kant wou gaan voor Villeneuve. Ik zeg het, het is die smeerlap bij de stewards van Monaco. Dat ze eens vaste steward meenemen elke race >:(

Bjorn

Héél mooi van Alonso. Ik dacht écht wel dat dit de limiet was maar blijkbaar is die McLaren én Kimi SUPERsnel. Zou het aan die diamanten liggen? Hoe sneller weer binnen hoe minder risico dat ze gestolen worden... ;) ;D

Op naar morgen. Ik neem de race weer op want ik ben niet thuis. Kimi for victory!!  ;D :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Doefie

Kwlaificatie niet kunnen zien, blijkbaar was ze wel goed... Schumacher elfde, Villeneuve 9de, Räikkönen 1ste :)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 21 mei 2005 - 19:36:12
Kwlaificatie niet kunnen zien, blijkbaar was ze wel goed... Schumacher elfde, Villeneuve 9de, Räikkönen 1ste :)
kheb ze ook niet kunen zien, maar kheb ze wel opgenomen  :P :P
Kimi gaat winnen als hij hgeen fouten maakt, dat staat nu al vast, zelfs de poll wijst het uit. Toch vindt ik het aar dat er 8 man vertrouwen had in M. Schumacher. Raar maar waar...
Spijtig voor montoya, ik weet niet hoe het is gebeurd, heb dat niet kunnen zien, maar toch, helemaal naar de laatste plaats is vrij drastisch. (t'verpest ook men voorspelling, ik veronderstel dat Montoya morgen niet zal kwalificeren, nu staan de McLarens beide tijden opgeteld het beste, zal morgen helaas niet meer zijn.)

Prachtige prestratie van Minardi, maar ik denk niet dat ze dat volgend jaar zullen kunnen blijven doen. Met al dat Russisch geld bij Jordan, die gaan dat niet laten gebeuren denk ik...
Maar Minardi verdient het, het kleine team heeft het toch maar weer geflikt. Ferrari is aan het slabakken, nu kom het andere Italiaanse team(pje) eraan om de zeges weg te kapen  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

De VRT alweer. ::)

Als er ergens een crash gebeurt, zijn ze er snel bij om die te laten zien in het nieuws, zelfs in het nieuws van 20u dat nog geen halfuur duurt vanwege TerZake dat erop volgt. De crash van RS hebben ze 3 keer laten zien, erbij vermelden wat nu net de uitslag van de sessie was, dat is er dan weer teveel aan. ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 21 mei 2005 - 20:31:43
De VRT alweer. ::)

Als er ergens een crash gebeurt, zijn ze er snel bij om die te laten zien in het nieuws, zelfs in het nieuws van 20u dat nog geen halfuur duurt vanwege TerZake dat erop volgt. De crash van RS hebben ze 3 keer laten zien, erbij vermelden wat nu net de uitslag van de sessie was, dat is er dan weer teveel aan. ::)
wat dacht je nu, crashes, dat is hetgeen waarmee je het nietfan publiek lokt, geloof me...  ::) ::) ::) Nietfans maken niet uit wat de uitslag is...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het punt is dat als je toch F1-beelden geeft, je op z'n minst toch kan zeggen wie eerst was in de eerste kwalificatie.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 21 mei 2005 - 20:53:28
Het punt is dat als je toch F1-beelden geeft, je op z'n minst toch kan zeggen wie eerst was in de eerste kwalificatie.
heb je groot gelijk in, ze zeggen alleen de dingen die sectaculair zijn, en op de radio meetsal nog wat over MS, maar wie eerste is word een keer gezegd, 2de word met uitzondering gezegd, 3de komt bijna noooit voor...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

DJK

Dat is toch normaal, zoals vermeld, niet-fans wordne het meest gelokt met zulke beelden, fans volgen de f1 en weten de uitslag wel...

Jasper

Je kan ook een fan zijn die de kwali heeft moeten missen, weet ik veel wat.

Het verslag van een voetbalwedstrijd moet alleen de tackles bevatten want die vinden de niet-fans enorm cool, en de fans kennen de resultaten toch...

DJK

Citaat van: Roel op 21 mei 2005 - 17:10:40
kan er niet in beroep gegaan worden tegen deze "beslissing"?

Er kan niet in beroep worden gegaan (source: mclaren site)

JUAN PABLO'S AGGREGATE QUALIFYING TIME TO BE DELETED
The FIA has announced that Juan Pablo was responsible for an avoidable accident and as a result his aggregate qualifying time for the 2005 Monaco Grand Prix will be deleted and the Colombian will have to start tomorrow's race from the back of the grid.

The incident took place during the fourth free practice session and involved Ralf Schumacher, Jacquest Villeneuve, David Coulthard and Juan Pablo.

The race director submitted an incident report which stated that Juan Pablo was driving unnecessarily slowly in a very fast part of the track and thereby causing a completely avoidable accident.

The decision cannot be appealed against.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 21 mei 2005 - 19:46:45
Citaat van: Doefie op 21 mei 2005 - 19:36:12
Kwlaificatie niet kunnen zien, blijkbaar was ze wel goed... Schumacher elfde, Villeneuve 9de, Räikkönen 1ste :)
kheb ze ook niet kunen zien, maar kheb ze wel opgenomen  :P :P

Ik (allee mijn ma) heb ze gelukkig kunnen opnemen, ikzelf zat in Francorchamps :)Wordt dus nachtje Formule 1 kijken wil ik morgen nog kunnen volgen 8)

Jonas

De Minardi's maken dan toch vooruitgang. In de 1ste kwalificatie waren de beide Minardi's qaren sneller dan de Jordans !!!
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 21 mei 2005 - 23:31:09
Citaat van: Schumi 2005 op 21 mei 2005 - 19:46:45
Citaat van: Doefie op 21 mei 2005 - 19:36:12
Kwlaificatie niet kunnen zien, blijkbaar was ze wel goed... Schumacher elfde, Villeneuve 9de, Räikkönen 1ste :)
kheb ze ook niet kunen zien, maar kheb ze wel opgenomen  :P :P

Ik (allee mijn ma) heb ze gelukkig kunnen opnemen, ikzelf zat in Francorchamps :)Wordt dus nachtje Formule 1 kijken wil ik morgen nog kunnen volgen 8)
Ik ga nu beginnen kijken se, hopelijk sluit het dan net aan  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

En Kimi is vandaag goed voor pole met 0.083s voorsprong op Alonso, die volgens mij iets lichter staat. :)