GP van Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 14 mei 2005 - 14:52:59

« vorige - volgende »

Wie wint deze race?

Kimi Raikonnen
17 (45.9%)
Juan Pablo Montoya
3 (8.1%)
Fernando Alonso
5 (13.5%)
Michael Schumacher
8 (21.6%)
Giancarlo Fischichella
1 (2.7%)
Jarno Trully
2 (5.4%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Geen van bovenstaanden
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 mei 2005 - 14:56:46

Ricardo

Citaat van: Roel op 20 mei 2005 - 15:09:19
Citaat van: Ricardo op 20 mei 2005 - 11:02:40
Dit weekend gaat de Scuderria met de overwinning lopen  ;D

hmmmm, waar heb ik dit nog gehoord? ... ???

ahja, vòòr vorig GP-weekend toen Kimi iedereen nr huis reed  :D ;D :D

Daar Kimi heeft ook eens punten gepakt. We zullen zondag wel zien wat er gebeurt...mochten Ferrari niet winnen eindigen we sowieso voor Kimi :-)
VOOR DE GP VAN BELGIË STAAT MS OP P1 IN HET WK.
"...we will not get discouraged and we will absolutely not give up."

Ferrari 2010

ajaj, wie rijdt vanaf vandaag geen rondjes meer?  :-\ :-\




Red-Bull vindt eindelijk oplossing voor tegenwerkende medewekers...




Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

leuke foto's  ;D

1e Testsessie vanmorgen: Montoya snel, Schumi ondanks een probleem met één van de wielen 5e tijd. Kimi 'slechts' 6e. Montoya lijkt zijn zaakjes hier beter voor elkaar te hebben dan Kimi. Als Kimi super is, dan topt hij ook de oefensessies...

De Renaults zitten weer strak vooraan, samen met Toyota toch wel, Schumacher en Montoya.
God save Mclaren

JVA

Ferrari zwak
Renault sterk
En Minardi die de kloof met Jordan daadwerkelijk gedicht heeft.

En Sauber?? Die zakken verder en verder af vind ik.

Roel

De manier waarop fissicho zijn snelste rondje reed, doet het ergste vermoeden :s de hele sessie achteraan bengelend op twee seconden van het pak. Tot in de laatste minuten, ff een snel rondje rijden en floeps beste tijd.

Hoewel miss toch niet al te veel moet gemaakt worden van deze sessie(voor de plaatsen achter Renault dan), want iedereen was nog aan een laatste snelle ronde bezig, tot het incidentje met DC, Villeneuve en Ralf en de sessie stilgelegd werd...
De pole is straks echter wel voor een Renault denk ik.
God save Mclaren

Bjorn

Renault of Kimi, dat staat vast! Het zou wel eens héél spannend kunnen zijn!!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

Behalve de diamanten in de helm van Kimi, is het ook een aangepast design. Is dit eenmalig of definitief? Het is in ieder geval al makkelijker te onderscheiden qua vooraanzicht van JPM.
God save Mclaren

Juan Pablo

minardi kloof met jordan gedicht!? FRIESACHER heeft het gedicht, albers niet

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Citaat van: Roel op 21 mei 2005 - 12:08:56
Behalve de diamanten in de helm van Kimi, is het ook een aangepast design. Is dit eenmalig of definitief? Het is in ieder geval al makkelijker te onderscheiden qua vooraanzicht van JPM.

Het is eenmalig. Na dit weekend worden beide helms geveild en gaat de opbrengst naar een goed doel. Mooi toch?

Kimi kwam nog buiten vooraleer die crash van DC,RS en JV. De kans dat hij snelste ging zijn was groot daar hij iedere keer de beste tijd reed wnr hij buitenkwam. Ik heb er het volste vertrouwen in. We hebben wel niet zoveel rondjes gereden in de tweede sessie maar in de eerste waren er dat al iets meer. We zullen zien vanmiddag maar ik gok op een voorlopige pole van Kimi.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 21 mei 2005 - 12:49:55We hebben wel niet zoveel rondjes gereden in de tweede sessie
Ik wist niet dat jij bij McLaren reed, zal er eens op moeten letten :)

Wat een ongelooflijke kuttijd van Schumacher. Rondje was ok, geen fouten of niet en nu valt het op dat ze echt wel slecht bezig zijn.

Volgens mij ligt er ook een groot probleem bij de wagen, niet enkel de banden.

Barrichello die voor het eerst met zware uitspraken begint te gooien en Schumi ziet er allesbehalve gelukkig uit. Hoe is het mogelijk wanneer je kampioen bent in augustus en zoveel tijd hebt om die wagen in orde te hebben. Ik verwacht geen dominantie maar zo ver had ik ze nooit verwacht.

FerrariMan

Chewie! Dat ze bij Ferrari Chewie op de neus laten zitten tijdens de race, dan maken ze kans!

Sinister -D-

#56
Ohoe, mooie crash van Walfje :P Gelukkig heeft ie nix, want dat had wel eens vies kunnen aflopen. Zo zie je maar weer, 1 foutje in Monaco en direct gestraft.....


btw: vind Kimi ze helm wel vet :D

FerrariMan

Sterk van McLaren en Kimi, hopelijk wint Kimi morgen en krijgt Alonso zijn deel van de pech  :)

DJK

Niet slecht, ik ga akkoord met de paus, go kimi  ;D

Jasper

Kimi pakt overtuigend de zaterdagpole en zal dus ook morgen wel de pole pakken denk ik. Hij is sneller dan Alonso en zal dus ook wel de race winnen en op weg zijn naar het kampioenschap.

Opvallend dat de Minardi zo snel was tegenover de Jordans. Volgens mij hebben ze een heel sterk chassis en ophanging qua grip.