GP van Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 14 mei 2005 - 14:52:59

« vorige - volgende »

Wie wint deze race?

Kimi Raikonnen
17 (45.9%)
Juan Pablo Montoya
3 (8.1%)
Fernando Alonso
5 (13.5%)
Michael Schumacher
8 (21.6%)
Giancarlo Fischichella
1 (2.7%)
Jarno Trully
2 (5.4%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Geen van bovenstaanden
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 mei 2005 - 14:56:46

FerrariMan

Heeft er iemand toevallig toegang tot een zender met veel boordradio geluiden?
Het schijnt, en dan zeg ik wel 'het schijnt', dat Alonso onmiddelijk toen hij ingehaald werd door Webber naar het team riep "CHARLIE!!!" (Whiting, --> dus straf voor Webber) en dat het team zei "We'll talk to Charlie after the race".

Nu, ik dacht dat piloten niet meer met de box konden praten?

Luc

Ze kunnen nog wel praten ::)
mijn gedacht op www.eze.be

FerrariMan

Citaat van: Luc op 25 mei 2005 - 21:09:57
Ze kunnen nog wel praten ::)
Ligt dat dan zo voor de hand? Een aantal jaren terug was dat toch ook niet mogelijk of ben ik fout?

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 25 mei 2005 - 21:41:35
Citaat van: Luc op 25 mei 2005 - 21:09:57
Ze kunnen nog wel praten ::)
Ligt dat dan zo voor de hand? Een aantal jaren terug was dat toch ook niet mogelijk of ben ik fout?

Ze kunnen het al langer dan 5 jaar volgens mij dusja, te zien wat je met enkele jaren bedoeld eh.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 25 mei 2005 - 22:28:31
Citaat van: BenedictusXVII op 25 mei 2005 - 21:41:35
Citaat van: Luc op 25 mei 2005 - 21:09:57
Ze kunnen nog wel praten ::)
Ligt dat dan zo voor de hand? Een aantal jaren terug was dat toch ook niet mogelijk of ben ik fout?

Ze kunnen het al langer dan 5 jaar volgens mij dusja, te zien wat je met enkele jaren bedoeld eh.
Dan moet ik ergens mis zijn want ik dacht dat er samen met de op en af verkeer via pit regel ook contact naar de pit toe verboden was. Stom eigenlijk.

Ochja, gelukkig bestaan er smilies  ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Raikkonen MASTER

Ik denk niet dat ze ooit 100% zeker kunnen zijn van het feit of de piloten al dan niet contact hebben met de pit.

Er zijn zodanig veel hoogtechnologische manieren om deze communicatie tot stand te kunnen brengen dat ik betwijfel of ze wel de moeite gaan doen om hier een reglementering op te leggen.

Als je zelfs ziet dat bij voetbal oortjes worden gebruikt, waarom niet bij F1 dan. :)

razzle_dazzle

Volgens mij doet Schumacher dat... :P

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 26 mei 2005 - 17:54:51
Volgens mij doet Schumacher dat... :P
inderdaad, net zoals kimi, Juan Pablo, Alonso, Barichello, Fischichella, ... :D
Nog nooit gezien dat ze oortjes indoen voordat ze hun mislukte bivakmuts aantrekken?  ;) ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 26 mei 2005 - 20:12:53
Citaat van: Razzle_dazzle op 26 mei 2005 - 17:54:51
Volgens mij doet Schumacher dat... :P
inderdaad, net zoals kimi, Juan Pablo, Alonso, Barichello, Fischichella, ... :D
Nog nooit gezien dat ze oortjes indoen voordat ze hun mislukte bivakmuts aantrekken?  ;) ;D ;D

ja, maar dat wil niet zeggen dat ze kunnen terugpraten...
nuja ze kunnen het wel maar allee

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 26 mei 2005 - 20:31:52
Citaat van: Schumi 2005 op 26 mei 2005 - 20:12:53
Citaat van: Razzle_dazzle op 26 mei 2005 - 17:54:51
Volgens mij doet Schumacher dat... :P
inderdaad, net zoals kimi, Juan Pablo, Alonso, Barichello, Fischichella, ... :D
Nog nooit gezien dat ze oortjes indoen voordat ze hun mislukte bivakmuts aantrekken?  ;) ;D ;D

ja, maar dat wil niet zeggen dat ze kunnen terugpraten...
nuja ze kunnen het wel maar allee

Njah, das waar. Maar als je alleen al naar de afgelopen GP op de VRT had gekeken dan wist je het al, want toen de een of de ander 2 keer snel achter elkaar pitte zeiden ze dat het bv had gekund dat de rijder aan de pit had doorgegeven dat hij vibraties zou voelen ofzo bijvoorbeeld.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Nog nooit een stuurtje degelijk bekeken? Staat altijd een knop op om naar de pits te spreken. En in het begin van het seizoen hebben we op elke zender toch duidelijk dingen gehoord op de zender. Hetgeen ik me nog 100% zeker herinner was in Bahrein met Villeneuve, toen het team hem liet weten dat hij een seconde trager was dan Massa, en hij vroeg in welk sector hij het meest verloor.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 26 mei 2005 - 20:35:31
Citaat van: Mikacouli op 26 mei 2005 - 20:31:52
Citaat van: Schumi 2005 op 26 mei 2005 - 20:12:53
Citaat van: Razzle_dazzle op 26 mei 2005 - 17:54:51
Volgens mij doet Schumacher dat... :P
inderdaad, net zoals kimi, Juan Pablo, Alonso, Barichello, Fischichella, ... :D
Nog nooit gezien dat ze oortjes indoen voordat ze hun mislukte bivakmuts aantrekken?  ;) ;D ;D

ja, maar dat wil niet zeggen dat ze kunnen terugpraten...
nuja ze kunnen het wel maar allee

Njah, das waar. Maar als je alleen al naar de afgelopen GP op de VRT had gekeken dan wist je het al, want toen de een of de ander 2 keer snel achter elkaar pitte zeiden ze dat het bv had gekund dat de rijder aan de pit had doorgegeven dat hij vibraties zou voelen ofzo bijvoorbeeld.

ik kijk nooit naar de vrt
ik kijk altijd op sbs6 of itv (dit weekend op itv gekeken)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 26 mei 2005 - 20:43:12
Nog nooit een stuurtje degelijk bekeken? Staat altijd een knop op om naar de pits te spreken. En in het begin van het seizoen hebben we op elke zender toch duidelijk dingen gehoord op de zender. Hetgeen ik me nog 100% zeker herinner was in Bahrein met Villeneuve, toen het team hem liet weten dat hij een seconde trager was dan Massa, en hij vroeg in welk sector hij het meest verloor.
nope, nog nooit echt degelijk bekeken. kwist met zekerheid dat de pit is kon zeggen, en dat de rijder iets zou zeggen vond ik maar vanzelfsprekend  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.