GP van Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 14 mei 2005 - 14:52:59

« vorige - volgende »

Wie wint deze race?

Kimi Raikonnen
17 (45.9%)
Juan Pablo Montoya
3 (8.1%)
Fernando Alonso
5 (13.5%)
Michael Schumacher
8 (21.6%)
Giancarlo Fischichella
1 (2.7%)
Jarno Trully
2 (5.4%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Geen van bovenstaanden
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 mei 2005 - 14:56:46

mike

Citaat van: Raikkonen MASTER op 23 mei 2005 - 19:36:44
En waarop schieten de Ferrari-fans als 'wij' (McLaren-fans) iets over MS zeggen? Op Montoya.
Waarom niet op Kimi? --> omdat hij mogelijk binnen een paar jaar naar Ferrari gaat...

Miisschien eerder omdat Kimi een excellente pure racer is die zich beperkt tot racen (en uitspattingen in bars), terwijl Montoya overal gaat vertellen hoe goed hij wel is en hoe slecht de anderen wel zijn.

Ik ben niet jouw "Ferrari-fans". Ik ben ik en doe de dingen die ik doe omwille van mijn eigen redenen, niet omwille van jouw hersenspinsels over een vaag gedefnieerde groep mensen waar je problemen mee hebt omdat ze je (heilige) overtuiging niet delen.

Kan het mij wat schelen wie er binnen 2 jaar bij Ferrari rijdt... Voor mijn part mogen dat gerust (bijvoorbeeld) Doornbos en Montoya zijn.

Nicolo

Ok dames en heren, even ademen en uitkijken naar volgende race.

Let there be some rest.  ;)
F1PITS.net Moderator

Raikkonen MASTER

Citaat van: Nicolo op 23 mei 2005 - 20:08:37
Ok dames en heren, even ademen en uitkijken naar volgende race.

Let there be some rest.  ;)

Ga je ons anders ook bedreigen dat je ons van het forum gooit?  ::)

mike

Citaat van: Raikkonen MASTER op 23 mei 2005 - 19:57:31

1) Waarom weet iedereen van het geld dat MS stort? Er zijn zoveel goeddoeners die het niet de hele wereld rondstrooien.


1) Wie zegt dat je alles weet van MS?

2) Bedenk ook het volgende: als iemand als hij niks geeft (of beter: dat helemaal niet bekend maakt), dan krijgt hij of zij de halve wereld over zich heen die het nodig vindt er schande van te spreken.

En laat dat nu net het geval zijn van MS. Het aantal keer dat men hem hier al verweten heeft geen geld te geven zoals (bijvoorbeeld) Senna is niet op 10 handen te tellen. Maar hij wil nu eenmaal niet de grote sier maken met wat hij doet. Het  tsunami geval is echter speciaal: daarbij heeft hij mensen verloren die hijj persoonlijk erg goed kende. Als hij dan ook nog onzichtbaar zou blijven, wordt hij door al wie hem haat omdat hij te veel wint helemaal afgemaakt. Dus...

Nicolo

Citaat van: Raikkonen MASTER op 23 mei 2005 - 20:13:14
Citaat van: Nicolo op 23 mei 2005 - 20:08:37
Ok dames en heren, even ademen en uitkijken naar volgende race.

Let there be some rest.  ;)

Ga je ons anders ook bedreigen dat je ons van het forum gooit?  ::)
Helemaal niet, op F1Pits.net zijn er in de hele geschiedenis nog geen vijf personen gebant.
Maar even rustig aan is beter voor de gemoedsrust van de andere forummers.

Groetjes!  :)
F1PITS.net Moderator

Ramses

#200
Heren
Laten we het er over eens zijn dat
noch de fiscaal aftrekbare giften voor de tsunami,
noch de aanslagen van 11 september
noch het buitenlands beleid van Bush,
noch de interne perikkelen bij de VLD tussen De Decker en De Gucht

iets met deze race, de Formule 1, of de inhaalactie van Schumacher op Barrichello te maken hebben.

De al 2 pagina's off topic gaande discussie mogen jullie gerust via PB verder zetten. Waarvoor dank :)

Als het echter verder zo off topic blijft, zie ik mij genoodzaakt 1 van deze sleuteltjes in het slot te steken!


Raikkonen MASTER

Kan iemand deze topic sluiten?

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 23 mei 2005 - 19:36:44


Nogmaals over het geld dat MS stortte voor de Tsunami.
Ik heb NOOIT gezegd dat dat geld niet geholpen heeft, maar wel dat wat hij gaf voor hem een peulschil is en dat voor mij die 200€ een groter % van mijn budget is als de 10 miljoen€ voor MS.

Hij wil naar de buitenwereld zoveel goede dingen laten zien. In Oostenrijk heeft een man 500 miljoen € gegeven voor Tsunami. Dat was 80 tot 85% van al zijn geld.
Dat is een bijdrage. MS merkt niet eens dat die 10 miljoen € weg is. Dus hij merkt er niets van, er worden mensen van beter én iedereen denkt dat hij Superman is... Wat wil hij nog meer? Niets want daar gaat het hem om.
Gaan we daar over beginnen? Geld? Daar is iedreen vrij in, ik heb veronderstel ik meer dan 1/400 van jouw budget, en toch heb ik maar 1 smsje gestuurd. Wie hoeveel stort, dat is privé, er gebeuren elke dag rampen, niemand zal er een traan om laten, tot de media erin springt... Maargoed, nogmaals, het is toch geheel jouw zin of je nu veel of weinig stort...
Trouwens: er zijn een hoop mensen die meer geld hebben dan MS (oké, het zijn er geen duizenden, maar er zijn er) of die niet veel minder hebben. Maar ik denk dat een hoop daarvan nog geen miljoen zal hebben gestort hoor. Maar, MS staat nu eenmaal dicht bij de pers, en elk glimpje kan gebruikt worden.

Een hintje: baseer je bij iets geven nooit op een procent. Dat is gewoon persoonlijk hoeveel waarde je eraan hecht. Ik heb er eerlijk gezged geen traan om gegeven, de buitenwereld laat mij zo goed als ijskoud, ok, ik ben er alles behalve gelukkig mee, maar iedereen moet voor zichzelf uitmaken hoeveel waarde hij ergens aan hecht.

Trouwens: moest MS het tiendubbele hebben gestort van wat hij heeft gestort, dan zou hij langs een kant bewonderd worden, maar wedden dat er andere kwatongen gaan zeggen van "dikke nek, hij zal zijn roem nog eens showen"!!!! Er zullen op zijn doen en laten ALTIJD goede en slechte reactie worden gegeven, en dat juist omdat iedereen overal zijn eigen waarde op plakt!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 23 mei 2005 - 20:25:09
Kan iemand deze topic sluiten?
zoals je wilt,
ik zal hem als stichter dan ook hierbij officieel sluiten, ik krijg eerlijk gezegd ook genoeg van dit g***jk
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

Misschien kunnen we na 1 dag rusten weer normaal discussiëren hier ?
Ga je gang!

razzle_dazzle

Montoya mag dan mss wel dik en arrogant zijn...ik voel me ook niet te goed om te zeggen dat hij een schitterend race reed in Monaco  ;).

Roel

Citaat van: Razzle_dazzle op 24 mei 2005 - 18:08:08
Montoya mag dan mss wel dik en arrogant zijn...ik voel me ook niet te goed om te zeggen dat hij een schitterend race reed in Monaco  ;).

Ik denk dat hij idd op dit moment beter presteert dan DC de laatste jaren bij Mc, maar beter doen dan Kimi zal een droom blijven voor hem.
God save Mclaren

The Iceman

Net terug van een weekje Monaco  8) Kimi die het ganse weekend niet te kloppen was en een feilloze kwalificatie en race reed. Als de wagen betrouwbaar blijft, krijgen we dit jaar zeker een Finse wereldkampioen. Williams dat wat kostbare punten afsnoepte van Renault. Montoya reed ook een uitstekende race ondanks zijn slechte startplaats. Anders had het team uit Woking zeker de dubbel gepakt zondag. Volgende keer wat meer je verstand i.p.v. je Zuid-Amerikaans temperament gebruiken JPM. Renault en Ferrari zijn eigelijk de grootste verliezers dit weekend. MS en RB hebben nog het geluk gehad dat DC uit de race verdween ( Dank u Christian Albers, ga aub terug naar den DTM want in F1 hoor je echt niet thuis ) en dat Villeneuve en Massa letterlijk in duel gingen, anders hadden ze met een 0 score terug naar Maranello gemogen. RB die voor MS het poortje open moest laten bij het uitrijden van de tunnel en zich met een kamikaze aktie nog naast zijn jonger broertje wou zetten. Hij is wel goed bezig de Duitser. Wel veel gefrustreerde Italiaantjes zien afdruipen tijdens en na de race  :)
Ferrari, ik vrees dat het over en out is voor hen dit seizoen.
Mclaren is back, dat is wat we nu zeker mogen zeggen !!!

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 24 mei 2005 - 18:47:48
Net terug van een weekje Monaco  8) Kimi die het ganse weekend niet te kloppen was en een feilloze kwalificatie en race reed. Als de wagen betrouwbaar blijft, krijgen we dit jaar zeker een Finse wereldkampioen. Williams dat wat kostbare punten afsnoepte van Renault. Montoya reed ook een uitstekende race ondanks zijn slechte startplaats. Anders had het team uit Woking zeker de dubbel gepakt zondag. Volgende keer wat meer je verstand i.p.v. je Zuid-Amerikaans temperament gebruiken JPM. Renault en Ferrari zijn eigelijk de grootste verliezers dit weekend. MS en RB hebben nog het geluk gehad dat DC uit de race verdween ( Dank u Christian Albers, ga aub terug naar den DTM want in F1 hoor je echt niet thuis ) en dat Villeneuve en Massa letterlijk in duel gingen, anders hadden ze met een 0 score terug naar Maranello gemogen. RB die voor MS het poortje open moest laten bij het uitrijden van de tunnel en zich met een kamikaze aktie nog naast zijn jonger broertje wou zetten. Hij is wel goed bezig de Duitser. Wel veel gefrustreerde Italiaantjes zien afdruipen tijdens en na de race  :)
Ferrari, ik vrees dat het over en out is voor hen dit seizoen.
Mclaren is back, dat is wat we nu zeker mogen zeggen !!!

Maak me nog wat jaloers ja!!!!
kont ge nu niet 100 extra tickets boeken voor ons? ;) Misschien een idee voor de redactie. Verzamel wat geld en huur volgend jaar in Spa een hele F1pits tribune af voor iedereen die al een paar jaar actief is  :D :D :D :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike

Citaat van: Snekuem op 24 mei 2005 - 18:47:48
Hij is wel goed bezig de Duitser.

Ik vond hem goed bezig, maar dan zonder ironie.  Rijders inhalen is waar het om gaat.

Ik heb gisteren nog eens de samenvatting op Ladeux bekeken en moet zeggen dat ik totaal niet begrijp waar Ralf zich over opwindt. Ik herinner me de tijd dat er in Monaco elk jaar ingehaald werd op de "rechte lijn" aan start en finish. En dat zelfs in de gietende regen met de grip op 0 en de zichtbaarheid nog kleiner. Daar was niks geen probleem mee, enkel lof voor de poging. En nu plotseling mag het niet meer wegens levensgevaarlijk enz enz.? Komaan zeg...

Voor de rest viel me tijdens de herhaling ook op dat Alonso bij het moment waarop Heidfeld er echt voorbij raakte helemaal geen beschermende lijn reed op het stuk na de tunnel. Hij bleef mooi aan de rechterkant van de baan, in plaats van in het midden te gaan rijden. Nog een die zich daar heeft laten verrassen, dus.

Over het derde ding dat me opviel ga ik hier zwijgen, anders slaat de vlam misschien weer in de pan...  ;)