Schokkende beelden

Gestart door phil69, 10 mei 2005 - 20:43:03

« vorige - volgende »

is zoiets verantwoord

Ja, het mag
3 (15.8%)
ja met racepak + helm
1 (5.3%)
ja met racepak + helm +zandbak
9 (47.4%)
Nee,in geen geval
4 (21.1%)
Op eigen Risico
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 18 mei 2005 - 20:53:08

Doefie

My eyeeeees !!
My eyeeeeees !!
It burns ! It f****** burns !!

Ferrari 2010

Citaat van: Phil69 op 10 mei 2005 - 21:42:16
Citaat van: Schumi 2005 op 10 mei 2005 - 21:15:55
Ik vraag mij af wat er schokkend is aan een paar foto's van een partijtje tennis...  ::) ::) Daar is toch niks gewaagd te zien, en stunters zijn er al helemaal niet (op mijn beeld toch niet)
Heb jij er eentje teveel op ofzo? ;) Of ben ik ergens op een verkeerde pagina terecht gekomen, die foto's doen mij echt niets hoor... :-\ :-\ :-\
Blijkbaar ben je ook zo'n durvertje die niet vies is om een balletje te slaan, en wil je het gevaar niet inzien van wat er allemaal kan mislopen bij zo'n tennispartijtje, vraag maar aan Montoya, die wzas 2 races out.
Ge zou veel beter gaan karten of motorrijden surfen, of benjispringen.
Als ik mijn favoriet zo een racket zie vasthouden.....brrrr

Ik ken precies weinig van de risico's van tennis als ik jullie zo bezig hoor. Denk jij trouwens dat er bij die 4 andere sporten die jij noemt niets mis kan gaan? Volgens mij kan daar zelfs veel meer mis gaan hoor. Stel je eens voor dat hij van zen surfplank valt en dat hij op de surfplank terecht komt, of dat hij met zen motor valt, of dat er iets mis gaat met zen kart, of dat het water van de rivier is gestegen en dat hij met zen kop tegen het steenharde water aankomt?
Moet jij mij eens uitleggen wat er gevaarlijk is aan tennis. Ouders laten hun kinderen tennis spelen vanaf ze de raclet laten vasthouden, ik ken geen enkele ouder die zijn kind van 4 aan een bejirekker hangt hoor, of beter nog, een ritje op zen motor laat maken. Ik ben er echter van overtuigd dat er genoeg kinderen van 4 al tennis spelen.
Waarom zeg je niets op alle F1rijders die voetballen? Volgens mij kan je met die sport veel gemakkelijker kwetsuren oplopen (gebroken been, arm, noem maar op).

Maar ik denk dat jullie me dat eens moeten uitleggen. Er zijn genoeg mensen die tennissen, die moeten niets beschermende kledij dragen, bij racen moet je dat echter wel. Ik zie nog niemand tenissen met een zandbak erachter een een overal aan en een helm over zen kop hoor.
Ik denk dat ik de gevaren van tennis niet ken als ik jullie reactie hoor. Als je wil moet je ze me eens uitlegge, dan kom ik misschien tot een andere mening...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ofwel is Schumi 2005 nog slimmer dan ik denk en is hij ons op zijn beurt aan het uitlachen ofwel heeft hij het echt niet door...

Schumi 2005, het is een grap  :) ;)

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 11 mei 2005 - 13:58:06
Ofwel is Schumi 2005 nog slimmer dan ik denk en is hij ons op zijn beurt aan het uitlachen ofwel heeft hij het echt niet door...

Schumi 2005, het is een grap  :) ;)
oeps, ik vrees het laatste
kvond de poll stellingen al zeer raar om niet te zeggen dom, maarja. Ksnap ni vanwaar de grap vandaan komt, het is niet eens 1 april. Maar ik ben er bijna van overtuigd dat ik niet de enige op dit forum ben die het niet door had.
Kzal nogeens 10 minuten van mijn o zo dure tijd spenderen aan een topic waar jullie me een voor een voor de zot houden door gewoon allemaal hetzelfde te reageren. Hoewel in het begin een paar man mij steunde waarvan er nadien eentje plots er helemaal op in ging. Onze paus heeft mij voor de grap gehouden, héééééééééélp
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

 ;D ;D ;D ;D :D :D :D

Ik vind ze wel goed!!!!

bogief1

Daarom dat Villeneuve trager is dan massa? Hij krijgt meerdere ballen rond z'n oren.
Competitie vervalsing + dreigementen uitvoeren naar een teamgenoot!

Sauber mag niet meer in actie komen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

phil69

grap grap
hoezo een grap >:(


;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Phil69 op 11 mei 2005 - 20:13:44
grap grap
hoezo een grap >:(


;D ;D ;D ;D ;D ;D
sja, de laatste tijd was het hier altijd serieus bedoeld, geen snikje humor werd meer aanvaard, dus ik had echt geen grap verwacht.   :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

tazpas

Shumi 2005 gelooft het niet:
Hier het bewijs dan: Nog nooit gehoord van een tennis elleboog? Doet enorm veel pijn.
En een tennis bal doet verschrikkelijk pijn !! Vooral als je dan in zo'n F1 zitje moet kruipen....

Racegirl

Jep, ons mama heeft lang last gehad van een tenniselleboog!
Maar ze heeft jammer genoeg nog nooit een tennisracket in haar handen gehad...  ::) ???
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Alan Blues

Citaat van: Racegirl op 11 mei 2005 - 22:52:41
Jep, ons mama heeft lang last gehad van een tenniselleboog!
Maar ze heeft jammer genoeg nog nooit een tennisracket in haar handen gehad...  ::) ???

Dit lijkt meer op een antwoord in de Compleet Onzinnige Topic bij Andere Onderwerpen.  ;)

JVA

Citaat van: Alan Blues op 12 mei 2005 - 15:35:58
Citaat van: Racegirl op 11 mei 2005 - 22:52:41
Jep, ons mama heeft lang last gehad van een tenniselleboog!
Maar ze heeft jammer genoeg nog nooit een tennisracket in haar handen gehad...  ::) ???

Dit lijkt meer op een antwoord in de Compleet Onzinnige Topic bij Andere Onderwerpen.  ;)

Ik beklaag uwe papa.... :D

Jasper

Citaat van: BenedictusXVII op 11 mei 2005 - 13:58:06
Ofwel is Schumi 2005 nog slimmer dan ik denk en is hij ons op zijn beurt aan het uitlachen ofwel heeft hij het echt niet door...

Schumi 2005, het is een grap :) ;)
En een geslaagde, want er is iemand diep ingetrapt! ;D ;D ;D ;D

Doefie

Citaat van: JVA op 12 mei 2005 - 15:40:52
Citaat van: Alan Blues op 12 mei 2005 - 15:35:58
Citaat van: Racegirl op 11 mei 2005 - 22:52:41
Jep, ons mama heeft lang last gehad van een tenniselleboog!
Maar ze heeft jammer genoeg nog nooit een tennisracket in haar handen gehad...  ::) ???

Dit lijkt meer op een antwoord in de Compleet Onzinnige Topic bij Andere Onderwerpen.  ;)

Ik beklaag uwe papa.... :D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 mei 2005 - 17:02:34
Citaat van: BenedictusXVII op 11 mei 2005 - 13:58:06
Ofwel is Schumi 2005 nog slimmer dan ik denk en is hij ons op zijn beurt aan het uitlachen ofwel heeft hij het echt niet door...

Schumi 2005, het is een grap :) ;)
En een geslaagde, want er is iemand diep ingetrapt! ;D ;D ;D ;D
inderedaad, héél diep, kvrees dat dit me zal volgen tot het einde van men forumleven  :-\ :'( :'( :'(  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.