Test je kennis van Europese steden!

Gestart door Jasper, 05 mei 2005 - 18:02:16

« vorige - volgende »

Juan Pablo

poging 3, zonder atlas : 1776 daneben ...
Stockholm :9 km ernaast
kiew : 204 ernaast

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Martin

Brussel 3 km
Den Haag 32 km
De hoofdstad van ons land is Amsterdam, de regeringszetel is in Den Haag
Bern 47 km
Madrid 92 km
Rome 98 km
verder boven de 100 - 300 km

Zonder atlas, uhm die heb ik niet.
Slechtse was Praag 329 km

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 15:13:37
Citaat van: Jasper op 07 mei 2005 - 15:01:53
Vroeger moesten ze bij ons op school in het derde jaar alle Afrikaanse en Aziatische hoofdsteden ook echt kennen. Gelukkig is dat afgeschaft tegen dat ik in het derde zat. :D Maar ik denk niet dat het een supergroot probleem zou zijn want ik ben nogal polyvalent als het op schoolvakken aankomt...
héhé, ùmet die van Europa had ik al veel last. In de omgeving van België ging het nog, maar eens je naar Oost-Europa ging werd het me echt te veel. Gelukkig moesten we enkel het land weten liggen ende hoofdstad kunnen geven. Als we de hoofdstad ook zouden moeten weten liggen was ik radicaal gebuist geweest ;D
De Europese landen en hoofdsteden moest ik in het zesde leerjaar al kennen...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 07 mei 2005 - 15:42:29
Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 15:13:37
Citaat van: Jasper op 07 mei 2005 - 15:01:53
Vroeger moesten ze bij ons op school in het derde jaar alle Afrikaanse en Aziatische hoofdsteden ook echt kennen. Gelukkig is dat afgeschaft tegen dat ik in het derde zat. :D Maar ik denk niet dat het een supergroot probleem zou zijn want ik ben nogal polyvalent als het op schoolvakken aankomt...
héhé, ùmet die van Europa had ik al veel last. In de omgeving van België ging het nog, maar eens je naar Oost-Europa ging werd het me echt te veel. Gelukkig moesten we enkel het land weten liggen ende hoofdstad kunnen geven. Als we de hoofdstad ook zouden moeten weten liggen was ik radicaal gebuist geweest ;D
De Europese landen en hoofdsteden moest ik in het zesde leerjaar al kennen...
héhé, dan zatb ik toch op een betere school  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike

Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 15:13:37
héhé, ùmet die van Europa had ik al veel last. In de omgeving van België ging het nog, maar eens je naar Oost-Europa ging werd het me echt te veel. Gelukkig moesten we enkel het land weten liggen ende hoofdstad kunnen geven. Als we de hoofdstad ook zouden moeten weten liggen was ik radicaal gebuist geweest  ;D

Voor die dt fout zouden ze je ook buizen...   ;D ;D ;D ;D

Doefie

Ze moesten het is met de hele wereldkaart doen, is zien hoever de mensen dan geraken 8) :D

Ik win toch 8)

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 07 mei 2005 - 19:09:43
Ze moesten het is met de hele wereldkaart doen, is zien hoever de mensen dan geraken 8) :D

Ik win toch 8)
Van mij win je dan zeker, ik zou er waarschijnlijk een paar Gm naast zitten  ;D ;D

Citaat van: mike op 07 mei 2005 - 18:31:43
Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 15:13:37
héhé, ùmet die van Europa had ik al veel last. In de omgeving van België ging het nog, maar eens je naar Oost-Europa ging werd het me echt te veel. Gelukkig moesten we enkel het land weten liggen ende hoofdstad kunnen geven. Als we de hoofdstad ook zouden moeten weten liggen was ik radicaal gebuist geweest ;D

Voor die dt fout zouden ze je ook buizen... ;D ;D ;D ;D

Gelukkig let bij ons enkel de leerkracht Nederlands daarop  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 19:18:42
Citaat van: DoefieF1 op 07 mei 2005 - 19:09:43
Ze moesten het is met de hele wereldkaart doen, is zien hoever de mensen dan geraken 8) :D

Ik win toch 8)
Van mij win je dan zeker, ik zou er waarschijnlijk een paar Gm naast zitten  ;D ;D

Hehe, ik ken ze allemaal ;)