Google Earth

Gestart door Alan Blues, 17 augustus 2005 - 14:30:07

« vorige - volgende »

Alan Blues

De moeite waard om eens te bekijken!!!

http://earth.google.com/

PS: weliswaar eerst downloaden...

Tim C

Ik ken het al een paar maand en het is vrij indrukwekkend :)

Zeker hoe je in sommige gebieden tot op een parking kan inzoomen!

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 17 augustus 2005 - 14:32:24
Ik ken het al een paar maand en het is vrij indrukwekkend :)

Zeker hoe je in sommige gebieden tot op een parking kan inzoomen!
Inderdaad, indrukwekkend. Toen ik op tokyo inzoemde kon ik gewoon de gebouwen duidelijk zien, helaas is het vor mijn gemeente minder, ik herken Wuustwezel en Gooreind wel op de kaart, maar gebouwen zijn niet echt onderscheidbaar.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Ik heb toch de hippodroom van Sterrebeek kunnen zien. En ik zie ongeveer m'n straat, maar daar ben ik niet echt zeker van...

Iemand Osama al gezien? ;)

McChouffe

Lijkt sterk op NASA World Wind. Google scoort beter op foto's van grote steden, maar World Wind scoort beter op het zoeken naar plaatsnamen. Ik denk ook dat World Wind iets correcter is kwa geografische kenmerken. De download is wel iets groter: +- 180 MB  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Volgens de system requirements werkt het alleen op Win2000 en XP dus ik zal maar niet beginnen aan de download. ::)

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 17 augustus 2005 - 15:38:53
Ik heb toch de hippodroom van Sterrebeek kunnen zien. En ik zie ongeveer m'n straat, maar daar ben ik niet echt zeker van...

Iemand Osama al gezien? ;)
Vandaag ja, bij de bakker.

Ferrari 2010

Citaat van: Benedictus XXX op 18 augustus 2005 - 13:03:58
Citaat van: Alan Blues op 17 augustus 2005 - 15:38:53
Ik heb toch de hippodroom van Sterrebeek kunnen zien. En ik zie ongeveer m'n straat, maar daar ben ik niet echt zeker van...

Iemand Osama al gezien? ;)
Vandaag ja, bij de bakker.
kan niet, hij was vanmorgen bij de kruidenierswinkel in Bagdad, voor zover die satelietbeelden iets duidelijk geven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.