GP van Spanje

Gestart door Eric, 03 mei 2005 - 07:19:04

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 08 mei 2005 - 22:47:04
Mja, langs de andere kant mag dit na 5 jaar wel eens... (duik weg voor de verwijten naar mijn kop gesmeten)
Voor niet Ferrari fans wel ja, anders is het minder leuk natuurlijk. Alhoewel we niet mogen en ook niet kunnen vergeten dat we de laatste 4 jaar ook heel wat aan Bridgestone te danken hebben. Het is nu hun zwakste plek maar kan ineens terug hun sterkste punt worden.

razzle_dazzle

In Monaco is de quali heel belangrijk, net daar wringt het schoentje bij Bridgestone en Ferrari, het lijkt wel of die Ferrari pas halverwege de race op gang begint te komen. Dus ofwel moeten ze wonderen gaan verrichten tijdens de vele testen die ze nu gaan doen ofwel krijgen we een scenario zoals vandaag.

FerrariMan

Bon, bij deze start ik de "Voor de GP van België staat MS op P1 in het WK"-club op. Leden zijn welkom.

Bruno

Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2005 - 17:00:29
Citaat van: Snekuem op 08 mei 2005 - 16:58:30
Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2005 - 16:40:14
Voor hem direct al af te schrijven  ::)
Eerlijk zijn, Monty presteert toch bijlange na niet zo goed meer als bij BMW Williams destijds. Volgens enkele bronnen, een Amerikaanse vriend van Juan Pablo, had hij ook al toegegeven dat hij zich niet zo goed in zijn vel voelt bij het team van Ron Dennis. Allez daar waren ze straks toch op de VRT over bezig tijdens de uitzending. Maar wat is er van waar ???????????

Waar was Kimi in 2002 toen hij voor het eerste jaar bij McLaren uit kwam?
En JPM hem niet zin zijn vel voelen? Waarom zit hij dan altijd te lachen in het bijzijn van Ron dennis en andere. Vraag ik me nu even af.

Waar reed kimi voor hij bij McLaren reed vraag ik me nu even af?

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

#229
Citaat van: Roel op 08 mei 2005 - 17:29:15
Verder moet ik zeggen dat de ferrari fans zich heel groots in de nederlaag tonen, waardoor ik al niet meer kinderachtig en leedvermaak-achtig van leer durf te trekken, want daar had ik bijzonder veel zin in  :D
Groots in de nederlaag? Als ze niet presteren dan presteren ze niet hé. Wat had je dan gedacht, dat we uit frustratie wild in het rond zouden gaan schoppen naar de andere teams???
Nee hoor, zo'n dingen laten we over aan de andere "fans".  ;)


-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: Doefie op 08 mei 2005 - 22:47:04
Mja, langs de andere kant mag dit na 5 jaar wel eens... (duik weg voor de verwijten naar mijn kop gesmeten)

Verwijten? Welke verwijten? Zie mijn eerdere postings.  :P

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: BenedictusXVII op 08 mei 2005 - 23:20:42
Bon, bij deze start ik de "Voor de GP van België staat MS op P1 in het WK"-club op. Leden zijn welkom.

Maak mij maar "steunend" lid.  :-[

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Maar nu eens wat anders: wel raar dat beide Minardi's op hetzelfde moment stilvielen. Al de andere wagens waren probleem- en rookloos weg. De Minardi's (banden) rookten enorm en dan ineens vielen ze stil.
Wel een héél groot toeval... 

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

lieven

allebei gewoon te snel hun koppeling losgelaten en te weinig gas gegeven, dat gebeurd wel vaker bij mensen die lere nrijden  ;) (graptjen he)

Raikkonen MASTER

Citaat van: Bruno op 09 mei 2005 - 09:05:55
Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2005 - 17:00:29
Citaat van: Snekuem op 08 mei 2005 - 16:58:30
Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2005 - 16:40:14
Voor hem direct al af te schrijven  ::)
Eerlijk zijn, Monty presteert toch bijlange na niet zo goed meer als bij BMW Williams destijds. Volgens enkele bronnen, een Amerikaanse vriend van Juan Pablo, had hij ook al toegegeven dat hij zich niet zo goed in zijn vel voelt bij het team van Ron Dennis. Allez daar waren ze straks toch op de VRT over bezig tijdens de uitzending. Maar wat is er van waar ???????????

Waar was Kimi in 2002 toen hij voor het eerste jaar bij McLaren uit kwam?
En JPM hem niet zin zijn vel voelen? Waarom zit hij dan altijd te lachen in het bijzijn van Ron dennis en andere. Vraag ik me nu even af.

Waar reed kimi voor hij bij McLaren reed vraag ik me nu even af?

Eerst Karting, nadien Formula Ford Cup (waar ie 5de eindigde). Nadien Britisch Renault Championship waar hij bij elke GP op het podium stond en 13 van de 23 races won.
Dan ging hij aan het werk bij Sauber. Zonder enige F3 of F3000 ervaring.
De FIA gaf hem toch zijn super licentie omdat ze hem een heel grote belofte vonden.
Nadien ging ie Mika vervangen bij McLaren.
Dat is ongeveer het sportieve leventje van hem :)

Bruno

Citaat van: Raikkonen MASTER op 09 mei 2005 - 11:08:51
Citaat van: Bruno op 09 mei 2005 - 09:05:55
Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2005 - 17:00:29
Citaat van: Snekuem op 08 mei 2005 - 16:58:30
Citaat van: Mikacouli op 08 mei 2005 - 16:40:14
Voor hem direct al af te schrijven  ::)
Eerlijk zijn, Monty presteert toch bijlange na niet zo goed meer als bij BMW Williams destijds. Volgens enkele bronnen, een Amerikaanse vriend van Juan Pablo, had hij ook al toegegeven dat hij zich niet zo goed in zijn vel voelt bij het team van Ron Dennis. Allez daar waren ze straks toch op de VRT over bezig tijdens de uitzending. Maar wat is er van waar ???????????

Waar was Kimi in 2002 toen hij voor het eerste jaar bij McLaren uit kwam?
En JPM hem niet zin zijn vel voelen? Waarom zit hij dan altijd te lachen in het bijzijn van Ron dennis en andere. Vraag ik me nu even af.

Waar reed kimi voor hij bij McLaren reed vraag ik me nu even af?

Eerst Karting, nadien Formula Ford Cup (waar ie 5de eindigde). Nadien Britisch Renault Championship waar hij bij elke GP op het podium stond en 13 van de 23 races won.
Dan ging hij aan het werk bij Sauber. Zonder enige F3 of F3000 ervaring.
De FIA gaf hem toch zijn super licentie omdat ze hem een heel grote belofte vonden.
Nadien ging ie Mika vervangen bij McLaren.
Dat is ongeveer het sportieve leventje van hem :)

En Monty dan?

Ik bedoel maar: ik denk dat de aanpassing van 1 jaar sauber naar McLaren veel moeilijker zal was dan van een paar jaar Williams naar McLaren.

En dat geven van die superlicentie omdat ze hem een heel grote belofte vonden bleek meer dan gegrond.  ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Alan Blues

Iets wat ik gisteren om 15u30 al wou schrijven (maar mijn pc had motorproblemen):

YESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

Doefie

Citaat van: Bruno op 09 mei 2005 - 12:04:53
En dat geven van die superlicentie omdat ze hem een heel grote belofte vonden bleek meer dan gegrond.  ;)

Ja tuurlijk, dat gaan ze als reden aannemen ??? Er rijden zoveel grote talenten rond, alleen komen ze er niet omdat ze het geld niet hebben.

Räikkönen kreeg een voorlopige licentie voor één race na in een sneltreintempo enkele racesituaties na te bootsen, waar hij door geraakte. Omdat hij tijdens de race zelf 6de eindigde en een puntje meepakte kreeg hij zijn vast licentie. Niet omdat hij een supertalent was...

Ferrari 2010

Citaat van: Bruno op 09 mei 2005 - 09:23:29
Citaat van: BenedictusXVII op 08 mei 2005 - 23:20:42
Bon, bij deze start ik de "Voor de GP van België staat MS op P1 in het WK"-club op. Leden zijn welkom.

Maak mij maar "steunend" lid.  :-[
Maak mij ook maar zoiets, maar verwacht niet al te veel enthousiasme.

Wat ik me trouwens afvraag: Zou Ferrari brigestone in de steek laten eind dit jaar als hun prestaties niet beteren? Zou het beste zijn, aangezien Michelin dan wel heel ver vooruit zal gaan lopen. En nog zoiets: Zou Michelin Ferrari een bandencontract bezorgen als ze dat zouden vragen? Een samenvoeging van beide zou immers de ondergang van concurrent Brigestone resulteren, waardoor ze minder geld in de tests moeten steken (als er niemand anders is moet je hem niet verslaan en ook geen moeite doen om hem voor te blijven)

Wat me wel opvalt: Michelin komt in de F1 en een paar jaar later staan ze op de top. Michelin moest van nul beginnen, brigestone niet, waarom kunnen ze ze dan niet bijhouden?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 09 mei 2005 - 20:37:00
Citaat van: Bruno op 09 mei 2005 - 09:23:29
Citaat van: BenedictusXVII op 08 mei 2005 - 23:20:42
Bon, bij deze start ik de "Voor de GP van België staat MS op P1 in het WK"-club op. Leden zijn welkom.

Maak mij maar "steunend" lid.  :-[
Maak mij ook maar zoiets, maar verwacht niet al te veel enthousiasme.

Wat ik me trouwens afvraag: Zou Ferrari brigestone in de steek laten eind dit jaar als hun prestaties niet beteren? Zou het beste zijn, aangezien Michelin dan wel heel ver vooruit zal gaan lopen. En nog zoiets: Zou Michelin Ferrari een bandencontract bezorgen als ze dat zouden vragen? Een samenvoeging van beide zou immers de ondergang van concurrent Brigestone resulteren, waardoor ze minder geld in de tests moeten steken (als er niemand anders is moet je hem niet verslaan en ook geen moeite doen om hem voor te blijven)

Wat me wel opvalt: Michelin komt in de F1 en een paar jaar later staan ze op de top. Michelin moest van nul beginnen, brigestone niet, waarom kunnen ze ze dan niet bijhouden?

Bridgestone kwam ook en in hun tweede jaar waren ze ook veruit de beste. Het is gewoon zo. Meer ambitie tijdens die eerste jaren denk ik. Meer inzet.