GP van Spanje

Gestart door Eric, 03 mei 2005 - 07:19:04

« vorige - volgende »

FerrariMan


Mikacouli

Kimi wint met gemak. Hij is minstens een halve seconde sneller dan de rest. Ik begeef me op een vaste ondergrond.

Juan Pablo

ik denk ook dat McLaren (eigenlijk alleen KR) er goed voor staan..

ik denk dat ik dan op redelijk vaste grond zit

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 07 mei 2005 - 21:46:55
Kimi wint met gemak. Hij is minstens een halve seconde sneller dan de rest. Ik begeef me op een vaste ondergrond.
Nu ook weer niet te optimistisch worden hé. Dat hij bij de top zal behoren als er niets misloopt daar is iedereen wel van overtuigd denk ik. Maar met zekerheid zeggen dat hij een halve seconde sneller is dan de rest? Das toch wel ff een grote veronderstelling hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Hoogmoed komt voor de val. ;)

Ferrari 2010

#140
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=85466

zie daar, die hebben kwali 2 al gehad precies. Barichello stond negende en kan gerust hjoer komen te staan dan die 17de plaats. En van Albers weten ze al dat hij voor Frieschacher zal blijven. Hoe kunnen zij nu al weten of er niemand zwaar in de fout zal gaan of zo? Albers kan evengoed laatst starten als hij zen motor toevallig nog zou moeten wisselen. Das wel héééél glad ijs hoor, ze nemen het voor waarheid  :o


**edit**

En wat ik zei gebeurde, Monteiro moet nu ook zen motor wisselen. Nu afwachten tot er voort gereden word. Is dit de eerste Toyota die ontploft dit seizoen of ben ik mis? Zlig beeld, die ene maar zagemeel op de olie strooien en de rest maar keren  ;D ;D ;D
Wel mooi getimed, ongeveer toen hij over de Finish line reed  :D

**edit**

Ik heb hem heel zen ronde zitten te hypotiseren om trager te gaan, het is gelukt maar het was niet genoeg  :'( :'( :'( :'( KR was en blijft voor Webber. Maar Alonso doet het nu wel  :D :D :D Dju, haddek dan tijdens de lap van RS moeten beginnen om Raikonnen echt trager te laten gaan?

**edit**
En Trulli nu g trager, kbegin nu wel echt te denken dat vroeger had moeten beginnen met hypnotiseren.
Maar het is nu zo:
1)KR
2)MW
3)FA
4)RS
5)JT
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Pole voor Kimi Raikkonen, hopelijk kent hij nu eens geen pech en kan hij de race uitrijden en winnen. Mooie prestatie van Webber met een verdiende 2e plaats en Alonso in zijn thuisland 3e, dat zal wel een lichte tegenvaller zijn voor hem.
Maar Schumacher, pas 8e das pas een tegenvaller, na wat ik gezien had in Imola verrast mij dat toch hoor, maar nie dat ik er mee inzit  :D

Mijn voorspelling voor deze middag: 1. Raikkonen   2. Alonso   3. Schumacher, met een goede strategie zie ik hem dat wel doen.

Jasper

Kimi wint, Schumi wordt tweede, Alonso derde. Volgens mij zit Kimi redelijk zwaar want gisteren was hij echt sneller dan de rest.

Roel

Ik vraag mij toch af waar de Ferrarifans hun positivisme vandaan halen? vorige race? vergeet maar dat dit opnieuw gebeurt: Alonso's kapotte motor is nu vervangen, Kimi maakt nix kapot en is echt wel de snelste van het pak, ferrari is het hele weekend niet in de buurt van toptijden geweest, en als inhalen in san marino niet lukte dan zal het hier opz'n minst even moeilijk worden...

Het zou al serieus fout moeten gaan voor de rest wil Ferrari hier nog winnen.
Webber's prestatie moet je niet overschatten, die staat vederlicht omdat ze bij Williams het verkeer willen voorblijven: m.a.w. na twee-drie ronden gaat Webber iedereen ophouden. Kimi krijgt vrije baan en ...

Wat zie ik nog gebeuren: Schumacher en Montoya: als Schumi er in de eerste bocht niet voorbij is, komen er brokken... Vrees dat het treintje rijden wordt, voor iedereen achter Webber, behalve Alonso, die zal er wel in de eerste bocht voorbij geraken.
God save Mclaren

Jasper

Inhalen in San Marino is volgens mij wel moeilijker dan in Barça, maar kom. Ik geloof ook niet in winst voor Ferrari. Maar nu je het over Alonso's motor hebt, zou ik eerder gaan voor Alonso tweede in mijn pronostiek, en niet derde achter Schumi.

FerrariMan

Hmm, MS naast JPM, race voor hun dus gedaan na 1 ronde  :)

Waar ik dat optimisme vandaan kan halen? Tijdens de Imola kwali kwam Schumacher ook niet in de buurt van toptijden, en die snelheid waarmee hij dat gat kon dichtrijden (trulli buffer of niet, het gat met Alonso was dicht) is niet iets dat zomaar ineens in je wagen kruipt.

Ik vraag me ook af waar McLaren fans dan dat optimisme vandaan halen wetende dat Kimi's McLaren het elk moment kan begeven  :) Zelfde redenering. ;)

Jasper

Err, daarom dat alle McLarenfans (op één na, guess who ;D ;)) ook spreken over "als Kimi's wagen het niet begeeft". ;) En als ik dat niet heb gezegd, is dat omdat ik het vergeten ben. ;)

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 08 mei 2005 - 11:43:50
Err, daarom dat alle McLarenfans (op één na, guess who ;D ;)) ook spreken over "als Kimi's wagen het niet begeeft". ;) En als ik dat niet heb gezegd, is dat omdat ik het vergeten ben. ;)
Was maar een grapje hoor, ik moet nu éénmaal positief blijven, het is zo al erg genoeg dat ik een Toyota voor een Ferrari zie vertrekken  :)

Luc

Ik hoop dat Schumacher op één stop staat....of Mol en Huysman zouden wel eens gelijk kunnen krijgen?

SBS6 kijkers, schrijf eens wat ze gezegd hebben vanochtend! Ik mag het niet meer en durf het niet meer ;)
mijn gedacht op www.eze.be

Juan Pablo

Albers 14de !!!!, voor Friesacher, Monteiro en Heidfelt+Barrichello :P
duss.. ff logisch denken.. moeten er MAAR 10 auto's uitvallen wil hij sowieso een punt pakken :O:O

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.