GP van Spanje

Gestart door Eric, 03 mei 2005 - 07:19:04

« vorige - volgende »

Juan Pablo

1. Raikkonen
2. Alonso
3. Trulli
4. ralf

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

bogief1

Citaat van: F1Planet op 07 mei 2005 - 17:00:49
Heb je sateliet?
RTL

geen satelliet:: RTBF 1 of TF1

geen satteliet, neen. Bedankt
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jonas

Citaat van: bogief1 op 07 mei 2005 - 17:54:47
Citaat van: F1Planet op 07 mei 2005 - 17:00:49
Heb je sateliet?
RTL

geen satelliet:: RTBF 1 of TF1

geen satteliet, neen. Bedankt
no prob
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 07 mei 2005 - 17:53:42
1. Raikkonen
2. Alonso
3. Trulli
4. ralf
Als resultaat van de kwli zie ik dit wel gebeuren, maar voor de race mag je toch zeker Schumi daarbij plaatsen. Ze gaan zeker en vast voor een ijzersterke race, zoals in Imola.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jonas

Hoop op een spannende race.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

mike

Citaat van: Jasper op 07 mei 2005 - 17:37:28
Ik gok op Kimi voor de pole. Hij reed vroeg en maakte een fout die hem naar eigen zeggen een halve seconde kostte. Als hij die niet maakte, was hij nu al bijna zeker van de pole. Dan inderdaad hopen dat hij uitrijdt en dat de banden het uithouden. Als ik zo de uitspraken van McLaren en Michelin zie, denk ik altijd dat ze het overdrijven. Ik hoop maar dat dat niet waar is.

Een halve seconde? Jeez.... Nu begint zwijgzame Kimi ook al aan grootspraak te leiden.  ::) 2 of maximaal 3 tienden ja, dat wel. Maar 5 tienden???

Jasper

Zegt hij zelf hé. Ik heb het zelf niet gezien dus ik gebruik zijn uitspraak. Er is overigens niemand van McLaren die dat cijfer ook gebruikte bij de press release van vandaag.

FerrariMan

Ik ga me op glad ijs begeven, volgens mij maakt morgen niemand van dat groepje kans op de overwinning en gaat het zonder mechanische pech en fouten een Schumacher show worden van jewelste.

Achteraf mag men mij confronteren met dit bericht  :)

(heel glad ijs ;))

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 07 mei 2005 - 19:10:41
Ik ga me op glad ijs begeven, volgens mij maakt morgen niemand van dat groepje kans op de overwinning en gaat het zonder mechanische pech en fouten een Schumacher show worden van jewelste.

Achteraf mag men mij confronteren met dit bericht  :)

(heel glad ijs ;))
weet je, ik begeef me graag mee op dat gladde ijs. Na de GP van San Marino weet ik tot wat ze in staat zijn. Schumi wint, daar gaan mijn hersenen nog steeds GP na GP van uit  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 19:12:07
Citaat van: BenedictusXVII op 07 mei 2005 - 19:10:41
Ik ga me op glad ijs begeven, volgens mij maakt morgen niemand van dat groepje kans op de overwinning en gaat het zonder mechanische pech en fouten een Schumacher show worden van jewelste.

Achteraf mag men mij confronteren met dit bericht  :)

(heel glad ijs ;))
weet je, ik begeef me graag mee op dat gladde ijs. Na de GP van San Marino weet ik tot wat ze in staat zijn. Schumi wint, daar gaan mijn hersenen nog steeds GP na GP van uit  :P

Ferrari zal niet meedoen voor de overwinning als Kimi's auto het houdt. Mclaren is al jaar en dag altijd beter in de race dan in de kwali's, dus vergeet het maar  :P
God save Mclaren

Juan Pablo

Ferrari leek tevreden met de posities die ze hadden (7 en 9de)
ze zaten volgens mij nog binnen een seconde van Trulli
dus.. afwachten maar, als ze maar niet in de race via pitstops 1ste worden..
en, is de motor van RB vervangen of niet?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ximi

Citaat van: Roel op 07 mei 2005 - 19:35:57
Citaat van: Schumi 2005 op 07 mei 2005 - 19:12:07
Citaat van: BenedictusXVII op 07 mei 2005 - 19:10:41
Ik ga me op glad ijs begeven, volgens mij maakt morgen niemand van dat groepje kans op de overwinning en gaat het zonder mechanische pech en fouten een Schumacher show worden van jewelste.

Achteraf mag men mij confronteren met dit bericht  :)

(heel glad ijs ;))
weet je, ik begeef me graag mee op dat gladde ijs. Na de GP van San Marino weet ik tot wat ze in staat zijn. Schumi wint, daar gaan mijn hersenen nog steeds GP na GP van uit  :P

Ferrari zal niet meedoen voor de overwinning als Kimi's auto het houdt. Mclaren is al jaar en dag altijd beter in de race dan in de kwali's, dus vergeet het maar  :P

Volledig mee eens, als de auto het volhoudt uiteraard.

Ik ga mee op het gladde ijs en zeg dat Kimi morgen op de eerste rij start, als eerste door de eerste bocht gaat en dan ongeveer een seconde per ronde sneller is dan de rest.  Hij komt niet vroeg binnen zoals velen hadden gedacht maar zelfs nog later dan Schumi en/of Alonso.  Hij wint de race met, zoals iemand het hier al heeft genoemd, zijn twee vingers in zijn neus!  10 punten voor Mclaren en Kimi (Montoya wou liever gaan tennissen dan finishen), vooral te danken aan nieuwe updates mp4-20, nieuwe banden en eindelijk een keer geen pech...   :D
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

Ferrari 2010

#132
Citaat van: Satosan op 07 mei 2005 - 19:43:26
Ferrari leek tevreden met de posities die ze hadden (7 en 9de)
ze zaten volgens mij nog binnen een seconde van Trulli
dus.. afwachten maar, als ze maar niet in de race via pitstops 1ste worden..
en, is de motor van RB vervangen of niet?
Volgens de schrijvers van de commentaar bj de live timing op formula1.com wel.


En ik blijf erbij: McLaren start goed, maar eens het nieuw van de banden is zitten ze gelijk aan de rest van de top. Ze hebben dan echter al wel een 5-tal seconden voorsprong. Eens bij Ferrari het nieuw van de banden af is gaan zij voluit, door vrije baan na Schumi's eerste stop kan hij voluit gaan en draait topronden.
Na Kimi's 1ste stop rijd hij op kop, en wint zo de race zonder al te veel noemenswaardigeheden. Kimi maakt een klein inschattingsfoutje bij laat ons zeggen bocht 8 (vraag me niet welk dat die is) en er komt een treintje van een man of 5 (Kimi, de 2 toyota's, Alonso en nog iemand die zin heeft om mee te doen). Daar komen nog wat schuivingen in.
Kimi blijft langer buiten dan de andere 4 maar rijd geen snellere tijden dan degene die al gepit hebben. Door het feit dat de brandstofslang er niet uit wil verliest hij pakweg 3 seconden in de pitlane, en komt uiteindelijk als 5de weer buiten. Hij geeft alles en kruipt uiteindelijk nog voorbij de 2 toyota's, waardoor hij alsnog 3de finisht.
Uiteindelijk:
1) Schumi
2) Alonso
3) Kimi

precies een heel race verslag   :P

Niet onrealistisch, wel?

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Nu zitten we allemaal op het ijs.  :)

razzle_dazzle