moeilijke keuze

Gestart door Eric, 01 mei 2005 - 13:22:08

« vorige - volgende »

Eric

In september reis ik naar de states, in Vegas wil ik één van de volgende zaken doen ...maar weet niet wat ik zou kiezen

1-een ritje als passagier in een champ car
http://shop.vegas.com/tours/tour.jsp?tour=mariochamp_dri&transport=racecar&title=Race+Car

2-voor hetzelfde geld zou ik ook een Viper kunnen huren voor 24 uren...

wat zouden jullie kiezen?

Tim C


razzle_dazzle


Ferrari 2010

Als je met de viper gratis op een circuit mag zou ik die nemen. Maar dat zal wel niet zijn, dus neem je de Champ Car. Wel opassen, met beide wagens, want ik denk da als ge ze in de prak rijdt ze zelf kunt betalen  :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Champ car zeker en vast

Eric

Citaat van: Schumi 2002 op 01 mei 2005 - 14:21:22
Als je met de viper gratis op een circuit mag zou ik die nemen. Maar dat zal wel niet zijn, dus neem je de Champ Car. Wel opassen, met beide wagens, want ik denk da als ge ze in de prak rijdt ze zelf kunt betalen  :-\ :-\ :-\
ik rij zelf niet hoor  ;D ;D

Ruud

Waar ik voor zou kiezen voor dat geld? Lekker zelf knallen met de Viper, zeker weten.

Racegirl

Nooit gemakkelijk om tussen 2 leuke dingen te kiezen.
Ik zou toch ook gaan voor de champ car.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros


Doefie


Bjorn

Dat lijkt me overduidelijk Eric!  ;D ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

de vrouw zal dus haar goesting krijgen...ik zal mijn ritje naar Death Valley kunnen vergeten... ???

thx guys
;D

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 02 mei 2005 - 17:59:34
de vrouw zal dus haar goesting krijgen...ik zal mijn ritje naar Death Valley kunnen vergeten... ???

thx guys
;D
Als je niet zelf rijdt in die Champ car? Geef mij dan maar een dag een Viper, ik veronderstel dat je dan wel zelf rijd?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Schumi 2002 op 02 mei 2005 - 21:46:51
Citaat van: Eric op 02 mei 2005 - 17:59:34
de vrouw zal dus haar goesting krijgen...ik zal mijn ritje naar Death Valley kunnen vergeten... ???

thx guys
;D
Als je niet zelf rijdt in die Champ car? Geef mij dan maar een dag een Viper, ik veronderstel dat je dan wel zelf rijd?
inderdaad... 8)

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 02 mei 2005 - 22:36:40
Citaat van: Schumi 2002 op 02 mei 2005 - 21:46:51
Citaat van: Eric op 02 mei 2005 - 17:59:34
de vrouw zal dus haar goesting krijgen...ik zal mijn ritje naar Death Valley kunnen vergeten... ???

thx guys
;D
Als je niet zelf rijdt in die Champ car? Geef mij dan maar een dag een Viper, ik veronderstel dat je dan wel zelf rijd?
inderdaad... 8)
héhé, geef mij dan maar lekker de hele dag een Viper hoor  :o
Die champcar kan een leuke ervaring zijn, maar das maar voor eventjes, die viper kan je een hele dag rondracen, en ik veronderstel dat er daar wel plaatsen zullen zijn waar je de viper eens mag uittesten, niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.