Minardi PS05

Gestart door Jasper, 07 april 2005 - 13:47:24

« vorige - volgende »

Zal de PS05 sneller zijn dan Jordan?

Ja
14 (48.3%)
Nee
15 (51.7%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 19 april 2005 - 13:47:24

Ce

Citaat van: TV Boy op 16 april 2005 - 13:36:17
In 1973 kwam Ferrari niet eens aan de start bij de GP van Nederland.
Ze waren te langzaam en namen de moeite niet om te komen.
Dus er is hoop voor Minardi.


Zo onverstaanbaar is deze post toch niet?

Hij maakt volgens mij gewoon de vergelijking tussen het Ferrari van toen  en het Ferrari van de laatste jaren. Waar stond Ferrari toen? "Nergens", Waar staat Ferrari nu? "Bij de top"
Op die manier kan je ook hopen dat Minardi binnen een tiental jaar ook een aantal plaatsjes is opgeschoven op de grid.

Het was dus geen nieuwe Ferrari vs. X-post ;)

Supporting K.S.T.V.V. since 1982

JVA

Het is onmogelijk om de Minardi PS05 dit weekeinde te beoordelen. Veel en veel te weinig testkilometers. Hopelijk kunnen ze vanmiddag de race uitrijden, en zo waardevole informatie vergaren. Als ik van het team was kwamen de coureurs zelfs geregeld binnen om veranderingen aan de wagen aan te brengen. Ik zou deze race dus als testsessie gebruiken. (zeker de 2e helft van de race). het beste wat ze kan overkomen is de race uitrijden en volgende week intens gaan testen, misschien zelfgs met een Chinees...

Ferrari 2010

Daar heb je grooit gelijk in JVA, ze zullen toch geen verassing laten zien. Het zal niet veel verschil maken ofdat ze aanhoudende binnenkomen ofdat ze dat niet doen, als er niemand problemen krijgt zijn ze sowieso laatst.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jonas

Er moet toch nog aan de betrouwbaarheid van de wagen gewerkt worden. De beide wagens vallen uit.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Jasper

Was te verwachten na maar ongeveer 100km gereden te hebben (en dan nog maar één van de wagens)...

Jonas

Het Minardi team heeft een veel te laag budget om mee te strijden voor punten. En voor het testwerk hebben ze zelf geen geld. Hoe moet het voort met het team?
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Juan Pablo

Citaat van: F1Planet op 26 april 2005 - 19:19:56
Het Minardi team heeft een veel te laag budget om mee te strijden voor punten. En voor het testwerk hebben ze zelf geen geld. Hoe moet het voort met het team?

overkopen .. door een een of andere zijke stinkerd die Abramovic heet

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

JVA

Als ik het geld eens had.... ;)

IVY440

Citaat van: R@cing Bull op 26 april 2005 - 20:59:20
Citaat van: F1Planet op 26 april 2005 - 19:19:56
Het Minardi team heeft een veel te laag budget om mee te strijden voor punten. En voor het testwerk hebben ze zelf geen geld. Hoe moet het voort met het team?

overkopen .. door een een of andere zijke stinkerd die Abramovic heet

Ik heb ergens gelezen dat mss Eddie Irvine het team zou overkopen. Zou helemaal wel plezant worden :)

Juan Pablo

Citaat van: IVY440 op 27 april 2005 - 09:17:28
Citaat van: R@cing Bull op 26 april 2005 - 20:59:20
Citaat van: F1Planet op 26 april 2005 - 19:19:56
Het Minardi team heeft een veel te laag budget om mee te strijden voor punten. En voor het testwerk hebben ze zelf geen geld. Hoe moet het voort met het team?

overkopen .. door een een of andere zijke stinkerd die Abramovic heet

Ik heb ergens gelezen dat mss Eddie Irvine het team zou overkopen. Zou helemaal wel plezant worden :)

ja :D, hebben we tenminste weer pitbabes  ;D ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.