Crash

Gestart door Jonas, 22 april 2005 - 21:49:47

« vorige - volgende »

Doefie


Tarso Marques in Monaco 2001 in de Minardi. De bocht is als ik goed kijk de oudere Rascasse, maar schiet mij niet af als het niet zo is ;)


Grand Prix van Maleisië 2000, Minardi's in het groen-geel met links Marc Gené en rechts Gastón Mazzacane, Pedro de la Rosa in de oranje Arrows en Pedro-Paulo Diniz die net voor de Minardi's crasht. De witte rollbar is van Ricardo Zonta en de blauwe wagen links is van Mika Salo (op de achtervleugel staat Parmalat --> Sauber).

È voila ;)

Citaat van: Satosan op 22 augustus 2005 - 21:23:10
zozo, jij weet er wat vanaf doef

Dat is het gemakkelijke aan een Formule 1-encyclopedie in je hoofd te hebben zitten ;) Ik moet maar weinig gaan opzoeken. :)

Jasper

Die twee crashes waren allebei al opgelost zenne. ;)

Doefie

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 11:53:33
Die twee crashes waren allebei al opgelost zenne. ;)

Was uit verveling ;)

Iemand die de volgende post?

Jasper

Oké, een gemakkelijke. En geen gezever ivm de URL van de foto. :P

Jasper

Hier nog eentje. De rijders en wagens zijn gemakkelijk, het jaar ook, maar welk circuit?


Jasper


Doefie

1. Fernando Alonso, Grand Prix van Brazilië 2003, Renault. Rechts staat de Jaguar-Ford van Mark Webber.

2. Beide Williams-coureurs. Ralf Schumacher spint en verliest zijn achtervleugel als het Juan Pablo Montoya raakt in de eerste bocht van Indianapolis, Grand Prix van USA in 2002.

3. Ralf Schumacher, Jordan-Peugeot, Grand Prix van Canada (?) 1997. Ik twijfel tussen Montréal en Monza.

Jasper

Canada. Voor Monza staat de achtervleugel veel te hoog. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 24 augustus 2005 - 13:29:44
1. Fernando Alonso, Grand Prix van Brazilië 2003, Renault. Rechts staat de Jaguar-Ford van Mark Webber.

2. Beide Williams-coureurs. Ralf Schumacher spint en verliest zijn achtervleugel als het Juan Pablo Montoya raakt in de eerste bocht van Indianapolis, Grand Prix van USA in 2002.

3. Ralf Schumacher, Jordan-Peugeot, Grand Prix van Canada (?) 1997. Ik twijfel tussen Montréal en Monza.
moge wij ook nog de kans krijgen om te raden ja?   >:( >:( >:( ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 12:32:24
Oké, een gemakkelijke. En geen gezever ivm de URL van de foto. :P
gezever ni, mar kvraag me wel af hoe ge dat doet   :P of moete daarvoor bij de redactie zijn?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

'k Weet niet, bij mij gewoon als ik een post maak onderaan op "Extra opties..." klikken en daar kunt ge dan een bestand van op de harde schijf bijvoegen. Niet bij "Snel beantwoorden" natuurlijk, enkel als je op "Reageer" geklikt hebt.

Juan Pablo



en GEEN url kijken (Doefie)


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Aan de Jordan met de slang te zien is het 1997.
Aan de layout van de bocht Montreal.
Aan de helm van de man in de Sauber: Herbert
De Prost is Panis (was dat voor zijn crash?)

Ferrari 2010

#163
En het zal dan de nr. 9  van Mika Hakkinen in de McLaren-Mercedes zijn wiens achtervleugel foetsjie is.
En startnummer 14 die zen voorvleugel is zou volgens formula1.com van  Olivier Panis in de Prost-Mugen-Honda moeten zijn.

De man in de Sauber maakt niet uit zou ik denken. De crash van Panis zou als gevolg hebbengehad dat de race vroegtijdig is afgevlagt. Dat ie zen voorvleugel op deze foto kwijt is zal dus wel niet met dé crash van Panis zijn geweest die jij bedoeld (die bedoel je toch hé, die rond ronde 54 ?)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 15:48:22
'k Weet niet, bij mij gewoon als ik een post maak onderaan op "Extra opties..." klikken en daar kunt ge dan een bestand van op de harde schijf bijvoegen. Niet bij "Snel beantwoorden" natuurlijk, enkel als je op "Reageer" geklikt hebt.
Extra opties staat er bij mij niet bij op het eerste zicht. Snel beantwoorden staat bij mij uit, dus dat kon sowieso niet datek daar zou kijken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.