Brugge kampioen

Gestart door Jonas, 22 april 2005 - 20:39:47

« vorige - volgende »

Jonas

Als je alle penalty's van Anderlecht (allé de begane fouten) zou zien. Zouden er veel valpartijen tss zitten van Aruna en Co.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Jonas

In de toegevoegde tijd net 3-2 geworden voor Anderlecht tegen Standard  :'(  :(  >:(
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

razzle_dazzle

Tja, ze mochten dat nooit meer uit handen geven na die 2-2. Maarja de doelstelling was die derde plaats en die zullen we wel halen. Brugge hoeft niets meer te vrezen, dat laten ze nooit meer liggen  ;).

Jonas

Maar voor de titel komen ze toch wel te kort volgens mij.
Jammer voor Standard. Maar ze kunnen nu gaan voor die derde plaats.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

Brugge vind ik de terechte kampioen, als ploeg vind ik ze heel sterk terwijl Anderlecht het meer van de indivuduele acties moet hebben.
Als Standard hun 1e ronde even sterk was ls hun 2e speelden ze zeker mee voor de titel.
Wordt een ploeg om volgend jaar in het oog te houden.

Off topic: Volgend jaar speelt Zulte-Waregem in 1e, met nog 3 speeldagen te gaan hebben ze 15 ptn. voorsprong op Geel (2e).
Als dit geen verdiende kampioen is  :)

Jonas

Van Zulte-Waregem verawacht ik eigenlijk niet zo veel. Kijk maar eens naar Oostende en Brussels. Ze hebben het te moeilijk om in eerste te blijven.

Brugge is idd een terechte kampioen. Ze staan er als ploeg en Anderlecht laat als ploeg af en toe eens een steekje vallen.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Jasper

Ik zie Geel het nog beter doen in eerste dan Zulte-Waregam volgend jaar. Gewoon omdat Geel al ervaring heeft met eerste.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 23 april 2005 - 15:00:41
Ik zie Geel het nog beter doen in eerste dan Zulte-Waregam volgend jaar. Gewoon omdat Geel al ervaring heeft met eerste.

Dan moeten ze eerst nog promoveren hé  ;)

Jonas

Trouwens Zulte-Waregem heeft toc hook al ervaring met eerste?
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

SV Waregem heeft jaren in eerste jaren gespeeld, er kwam ene Demey op de proppen met veel geld die Waregem naar de top wou brengen maar jammer genoeg was het zwart geld.
Gevolg Waregem degradeerde naar 3e en besloot te fusioneren met Zulte speelde onmiddellijk kampioen en speelt nu enkele jaren in tweede.

Ik ben er zeker van dat ze klaar zijn voor 1e, ze doen geen zotte aankopen en hebben een goed beleid.
Bovendien spelen er maar 3 buitenlanders in de ploeg, dat kan geen enkele eersteklasser zeggen.

Jonas

Aangezien ze geen zotte aankopen doen zie ik ze dus achteraan het klassement hangen volgend jaar. Je moet toch 1 of 2 redelijk goede spelers aankopen.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Jonas

#26
Wie vindt dat Club Brugge niet zo goed bezig is of was moet maar eens kijken naar dit.

Club Brugge - GBA na 35 min 3-0 en net ook een rode kaart voor iemand van GBA.
Doelpuntenmakers: Lange (1-0), Ceh (2-0) en Verheyen (3-0). Hierdoor wordt (denk ik) Lange mede topschutter.

*edit*

de wedstrijd eindigde op 6-0
Verheyen (4-0), Ceh (5-0) en Simons (6-0)
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

razzle_dazzle

Anderlecht was erg sterk gisteren, Standard kon het tempo niet aan. Toch nog iets goed aan die afgang uit de Champions League?

Brugge lijkt hun beste vorm ook weer terug te hebben! 6-0 Astemblieft  ;). Het wordt een leuke topper tussen die twee. Hopelijk verliezen beide ploegen niet teveel bepalende spelers en kunnen ze op Europees vlak ook terug iets laten zien.

Standard mag de strijd met de smurfen (KRC Genk) aangaan om die derde plaats, eindigen beide ploegen met evenveel punten en evenveel gewonnen matchen, zoals op dit moment het geval, dan volgt er een testmatch.




Supermariobros

Citaat van: F1Planet op 23 april 2005 - 20:06:42
Wie vindt dat Club Brugge niet zo goed bezig is of was moet maar eens kijken naar dit.

Club Brugge - GBA na 35 min 3-0 en net ook een rode kaart voor iemand van GBA.
Doelpuntenmakers: Lange (1-0), Ceh (2-0) en Verheyen (3-0). Hierdoor wordt (denk ik) Lange mede topschutter.

*edit*

de wedstrijd eindigde op 6-0
Verheyen (4-0), Ceh (5-0) en Simons (6-0)

Brugge heeft zijn titelambities kracht bijgezet en zal de verdiende kampioen worden.
Lange wordt alleen topschutter met 15 goals, Bangoura en Jestrovic volgen met 14.

Supermariobros

Citaat van: F1Planet op 23 april 2005 - 19:37:20
Aangezien ze geen zotte aankopen doen zie ik ze dus achteraan het klassement hangen volgend jaar. Je moet toch 1 of 2 redelijk goede spelers aankopen.

Normaal gezien komen er 6 spelers bij om de ploeg te versterken, met geen zotte aankopen bedoel ik dat ze geen miljoenen zullen uitgeven aan één bepaalde speler.