Blijft Schumacher langer dan 2006?

Gestart door FerrariMan, 21 april 2005 - 19:50:27

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 22 april 2005 - 20:14:05
Citaat van: Jasper op 22 april 2005 - 20:10:50
Schumi gaat nooit naar een andere raceklasse. Als hij racet, is het Formule 1 bij Ferrari. En niets anders.

Dat dacht ik ook van Mika. Blijkbaar heb ik misgokt.
Van Mika DACHT je het, Schumi heeft het zelf eens gezegd in een persconferentie.

Supermariobros

Citaat van: R@cing Bull op 21 april 2005 - 22:00:46
ik mag hopen dat 'íe er mee kapt na 2006, en over dat record van Patrese, gaat ie hopelijk ook niet halen, dan heeft hij tenminste niet ALLE records  ::)

Ik hoop ook dat ie stopt, hij heeft al genoeg successen behaald, prijzen en records.
Laat Patrèse maar dat trotse record houden, bij mijn weten heeft hij nog geen record en dat is 6x winst in Monaco (in het bezit van wijlen Ayrton Senna), tenminste als hij er dit jaar of volgend jaar niet wint. Het record van poles heeft hij ook nog niet maar dat is slechts een kwestie van tijd.

Dus Michaël: stoppen is de boodschap!  :D

FerrariMan

Van mij mag hij nog jaren doorgaan. Hij zal heus niet stoppen als hij de titel dit jaar niet kan pakken.
We mogen alleen maar blij zijn als hij nog verder wil doen want geef nu toe, we mogen geschiedenis meemaken.
Hier praat iedereen later nog over, een beetje zoals wij nu over Senna praten. (niet hetzelfde uiteraard) En wij zijn er hier en nu bij.