Blijft Schumacher langer dan 2006?

Gestart door FerrariMan, 21 april 2005 - 19:50:27

« vorige - volgende »

FerrariMan

Volgens mij gaat hij er nog twee seizoenen extra bij doen  :)

razzle_dazzle

Hangt een beetje van de volgende 2 seizoenen af denk ik. Voor mij mag hij nog doorgaan zolang hij blijft presteren. Het heeft wel iets, zo een oude rot tussen dat jong geweld.

eppie

Hij zal voor het record van Patrese gaan zekers.En 15 jaar later komt hij nog een keer terug om oudste GP-winnaar te worden. :)

Doefie

Citaat van: eppie op 21 april 2005 - 20:06:39
Hij zal voor het record van Patrese gaan zekers.

Waarschijnlijk speelt dat wel ergens mee in de beslissing. 'Statistieken doen me niets' maar wél 65 poleposities en 100 zeges... Voor de 257 van Patrese moet hij nog minstens 3 jaar meedoen.
Mja, hij doet wat hij wilt he. Heeft het toch allemaal in zijn hand.

razzle_dazzle

Ik geloof niet dat hij het puur voor de statistieken doet. Hij racet gewoon nog graag en dat houdt automatisch in dat hij ook wil winnen en pole positions pakken. Hij zal echt niet elke dag in z'n bed kruipen met het nijpende gevoel dat hij het record van Senna nog niet heeft verbroken.

Juan Pablo

ik mag hopen dat 'íe er mee kapt na 2006, en over dat record van Patrese, gaat ie hopelijk ook niet halen, dan heeft hij tenminste niet ALLE records  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Bjorn

Ik denk echt wel dat 2006 zijn laatste jaar wordt en dan als een 'hogere' functie bij Ferrari gaat fungeren...
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Volgend jaar is zijn laatste jaar in F1. Dan gaat hij Mika vergezellen in de DTM.

Sinister -D-

Ben het met Bjorn eens, na 2006 gaat ie hoogtswaarschijnlijk ''sporting directeur'' worden. 2 jaartjes oefenen achter de schermen ofzo, en daarna teambaas, en over 10 jaar vanaf nu als ons Luca aftreed als presidento el Ferrari, zie ik een duitser het Italiaanse bedrijf overnemen.

Helaas berust dit bericht niet op de waarheid, of moeten we zeggen helaas wel :P

Bjorn

Citaat van: Mikacouli op 22 april 2005 - 18:35:14
Volgend jaar is zijn laatste jaar in F1. Dan gaat hij Mika vergezellen in de DTM.

Het zou wa zijn!! Evenveel spanning én véél goedkopere tickets.  ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Schumi gaat nooit naar een andere raceklasse. Als hij racet, is het Formule 1 bij Ferrari. En niets anders.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 22 april 2005 - 20:10:50
Schumi gaat nooit naar een andere raceklasse. Als hij racet, is het Formule 1 bij Ferrari. En niets anders.

Dat dacht ik ook van Mika. Blijkbaar heb ik misgokt.

Jonas

Volgens mij hangt het af van dit jaar en mss volgend jaar ook nog.
Als hij dit jaar zijn stempel niet kan drukken zal hij er mss wel vogend jaar mee stoppen (hopelijk niet). Maar als hij nog eens wereldkampioen wordt stopt hij volgens mij zeker niet. Moest hij tweede worden zal hij mss wel twijfelen. Maar ik hoop dat hij toch nog enkele jaartjes doorgaat  :P.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 22 april 2005 - 20:14:05
Citaat van: Jasper op 22 april 2005 - 20:10:50
Schumi gaat nooit naar een andere raceklasse. Als hij racet, is het Formule 1 bij Ferrari. En niets anders.

Dat dacht ik ook van Mika. Blijkbaar heb ik misgokt.
Ik dacht eerder dat Mika nog terug zou gaan naar de F1, maar het tegendeel werd al snel duidelijk. Hij zag dat McLaren een plaatsvervanger had gevonden, en een jaar out brengt veel achterstand (zie maar Villeneuve). Maar als de drang te groot is om op kampioenschap niveau te racen, en je wil eens iets nieuws, dan neem je gewoon een andere raceklasse.

Voor Schumi acht ik dit vrijwel uitgesloten, hij heeft alles bereikt in de formule 1 waarvan hij maar kon dromer (en hoogstwaarschijnlijk nog veel meer ook), dan kap je er na een tijd mee, en ga je niet je reputatie op het spel zetten in een andere raceklasse...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jonas

Idd Ik denk niet dat Schumi zich gaat bezighouden met andere raceklassen.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!