GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Citaat van: Mikacouli op 24 april 2005 - 21:52:25
CitaatVerliest Button derde plaats?

Blijkbaar zal er nog een tweede aanpassing gebeuren in de uitslag van de GP van San Marino. Bij het wegen van Button's BAR 007 na de race stelde men blijkbaar vast dat de wagen te licht zou zijn. Als dit werkelijk het geval is, verliest Button z'n derde plaats en kan Alexander Wurz opnieuw een derde plaats aan zijn palmares toevoegen. Momenteel staat de wagen nog steeds bij de technische controle.

Meer nieuws volgt later.
f1world . be

Nja, zou mooi zijn voor Wurz als hij nog een podiumplaats aan zijn palmares kan toevoegen. Jammer voor Button, hij kan er niks aan doen. Niks is nog officiëel dus het is nog afwachten...

ALS het zo is, vindt ik het wel onprofessioneel van BAR, kom op zeg, je weet toch dat de auto een minimaal gewicht moet hebben
Wurz wordt dan 3de, hij heeft 1 podium gehaald tot nu toe, ook toen hij inviel in 1997 voor Berger

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Luc

Mijn gedacht alweer op

www.eze.be

mijn gedacht op www.eze.be

mike

Citaat van: Schumi 2002 op 24 april 2005 - 20:33:05
Over Kimi spreek ik me niet uit. In het begin ging hij veel sneller, maar na een paar ronden waren de rijden Raikonnen - Alonso ongeveer gelijk. Dat zou aan het probleem kunnen liggen, maar het kan ook zo zijn dat hij gewoon goed weg was...

Volgens de heren van Michelin lag dat aan de banden. McLaren was superzacht onderweg. Die banden geven de eerste paar ronden extra goede tijden, maar zakken dan wat terug tot het nomale niveau..

mike

#153
Citaat van: SaffierFM op 24 april 2005 - 20:46:45
  Moest de race één of twee ronden langer geduurd hebben, dan was Michael er misschien -ik zeg wel misschien- voorbij gekund.

Ik zat het ook te hopen, maar laten we realist blijven. Dit was Imola, waar je normaal gezien alleen voorbij raakt als de man voor je een kemel schiet of brute pech heeft.

mike

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 22:39:42
Ik lees hier regelmatig in dit topic dat Kimi sneller zou zijn.
Maar na Bahrein zei toch ook iedereen dat MS op een andere strategie zat omdat hij Alonso kon volgen. Waarom zou het dan nu niet kunnen dat Kimi op een lichtere strategie stond? Het is perfect mogelijk..niet?
Of mis ik iets?...

Wat je mist, is het feit dat je bril de "verkeerde" kleur heeft...  :D :D :D :D

Vulture

Heel mooie en vooral spannende race :)
Knap en risicovol inhalen van Button in de chicane.
BAR is terug, maar mist nog wat snelheid.
Ik mis Montoya, Wurz reed een vrij anonieme wedstrijd.
Red Bull moet nu ook deftig aan het werk om hun achterstand in te halen.
Jordan/Midland en Minardi.....tja, ik vind ze minder en minder thuishoren in de F1.
Close The World, Open The Next..

Bjorn

Ik heb gewoon twee vragen na de race.
Die Ferrari was plots wel SUPERsnel!! Hoe kon dit? Extreem veel benzine mee in het begin?
En de tweede vraag. Wat als Kimi Raikkonen nog in de race zat. Ging het dan een driestrijd worden McLaren-Renault-Ferrari?

Ik kan al niet meer wachten totdat we in Spanje zijn!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Supermariobros

Citaat van: Bjorn op 25 april 2005 - 11:13:55
Ik kan al niet meer wachten totdat we in Spanje zijn!  :)

Nog 13 keer slapen  ;)

mike

Citaat van: Bjorn op 25 april 2005 - 11:13:55
Ik heb gewoon twee vragen na de race.
Die Ferrari was plots wel SUPERsnel!! Hoe kon dit? Extreem veel benzine mee in het begin?
En de tweede vraag. Wat als Kimi Raikkonen nog in de race zat. Ging het dan een driestrijd worden McLaren-Renault-Ferrari?

Ik kan al niet meer wachten totdat we in Spanje zijn!  :)

Yep, veel petrol aan boord. Plus het feit dat hij vast zat achter broerlief en nog een paar anderen en bijgevolg weinig anders kon doen dan wachten tot die met zijn allen naar de pomp gingen. Voor de rest niks speciaals aan.  :)

FerrariMan

Een 32-tal seconden dichtrijden op 15 ronden en zwaarder gestart als de rest. In mijn ogen had hij op pure snelheid ook Kimi overtroffen. Enkel het verkeer kon roet in het eten gooien maar dat zat gelukkig mee.

Moet wel gezegd dat Ferrari natuurlijk niet stil heeft gezeten de voorbije weken. Maar goed ook.

Vulture

Citaat van: FerrariMan op 25 april 2005 - 13:06:15
Een 32-tal seconden dichtrijden op 15 ronden en zwaarder gestart als de rest. In mijn ogen had hij op pure snelheid ook Kimi overtroffen.
Ja, misschien wel, maar dat zullen we spijtig genoeg nooit weten. Benieuwd of Kimi even cool zou gebleven zijn als Alonso wanneer MS druk zette.
Close The World, Open The Next..

FerrariMan

Citaat van: Vulture op 25 april 2005 - 14:37:10
Citaat van: FerrariMan op 25 april 2005 - 13:06:15
Een 32-tal seconden dichtrijden op 15 ronden en zwaarder gestart als de rest. In mijn ogen had hij op pure snelheid ook Kimi overtroffen.
Ja, misschien wel, maar dat zullen we spijtig genoeg nooit weten. Benieuwd of Kimi even cool zou gebleven zijn als Alonso wanneer MS druk zette.
Waarschijnlijk wel. Ik schat Kimi kwa coolheid een stuk hoger als Alonso in en het circuit leent er zich ideaal toe om defensief te rijden.

Juan Pablo

Button is in ieder geval niet gediskwalificeerd, omdat je de benzine inhoud er al uit hebben gehaald.
blunder van de FIA?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Bjorn op 25 april 2005 - 11:13:55
Ik heb gewoon twee vragen na de race.
Die Ferrari was plots wel SUPERsnel!! Hoe kon dit? Extreem veel benzine mee in het begin?
En de tweede vraag. Wat als Kimi Raikkonen nog in de race zat. Ging het dan een driestrijd worden McLaren-Renault-Ferrari?

Ik kan al niet meer wachten totdat we in Spanje zijn!  :)
Volgens mij mag je McLaren van dat lijstje schrappen. De banden waren zo zacht dat hij direct 3 seconden kon weg rijden. Dan was er quasi geen verschil in tijden meer met Alonso. Wetende dat Alonso volgens de GVA met een stokversleten motor zat en de Ferrari hem met minstens 1 seconde per ronden inhaalde denk ik dat zij wel aan elkaar gewaagd zijn.
Alonso zen motor stond op het punt om uiteen te vallen en had last van het zand van Bahrein. Ik veronderstel dat Schumacher aan Alonso gewaagd waren, Schumacher was sneller, maar Alonso reed extra traag in de trage bochten, om hem toch voor te kunnen blijven en zeker niemand meer te moeten dubbelen. Ik veronderstel trouwens, dat als ze hadden moeten dubbelen en dit had niet op een recht stuk gebeurt, Schumi direct Alonso zou zijn voorbijgereden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2002 op 25 april 2005 - 17:51:07
Citaat van: Bjorn op 25 april 2005 - 11:13:55
Ik heb gewoon twee vragen na de race.
Die Ferrari was plots wel SUPERsnel!! Hoe kon dit? Extreem veel benzine mee in het begin?
En de tweede vraag. Wat als Kimi Raikkonen nog in de race zat. Ging het dan een driestrijd worden McLaren-Renault-Ferrari?

Ik kan al niet meer wachten totdat we in Spanje zijn!  :)
Volgens mij mag je McLaren van dat lijstje schrappen. De banden waren zo zacht dat hij direct 3 seconden kon weg rijden. Dan was er quasi geen verschil in tijden meer met Alonso. Wetende dat Alonso volgens de GVA met een stokversleten motor zat en de Ferrari hem met minstens 1 seconde per ronden inhaalde denk ik dat zij wel aan elkaar gewaagd zijn.
Alonso zen motor stond op het punt om uiteen te vallen en had last van het zand van Bahrein. Ik veronderstel dat Schumacher aan Alonso gewaagd waren, Schumacher was sneller, maar Alonso reed extra traag in de trage bochten, om hem toch voor te kunnen blijven en zeker niemand meer te moeten dubbelen. Ik veronderstel trouwens, dat als ze hadden moeten dubbelen en dit had niet op een recht stuk gebeurt, Schumi direct Alonso zou zijn voorbijgereden.

inderdaad, ik verwacht wel dat als Kimi langer had dor kunnen rijden hij vroeg moest stoppen en wellicht een lichte kwalifi had gedaan

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.