GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

Bart VD

Schumi doet weer een goeie zaak. ;)

Knalronde van Raikkonen trouwens.  Morgen de eerste zege van de Fin en van McLaren dit seizoen?
This space for rent

DonJohn

Kimi on pole  :D en een halve sec. sneller dan Alonso ... Ferrari  :'(

Supermariobros

Oververdiende pole voor Raikkonen, Alonso op 2 en Button op 3, heel knap van hem en de BAR heeft duidelijk veel vooruitgang geboekt, hopelijk zijn ze nu ook betrouwbaar.
We zouden best wel eens een leuke race kunnen krijgen, laat ons hopen.
En voor Schumacher was het nu toch niet het geschikte moment om even het gras te gaan afrijden.  ;D ;D ;D

Supermariobros

Citaat van: Bart VD op 24 april 2005 - 10:56:11
Knalronde van Raikkonen trouwens.  Morgen de eerste zege van de Fin en van McLaren dit seizoen?

De race wordt vandaag gereden hoor  ;)

Eric

mooi schuivertje van Herr Schumi...toont weer eens aan dat Schumi onder druk fouten maakt...niet dat we daar rouwig om zijn hoorr  ;)
Kimi op pole, ben nu eens benieuwd of de Fin het kan afmaken...met McLaren weet je nooit hé. they can go with a bang... ;D ;)

Schumi nr1

Ferrari staat er nog lang niet, dat is nu wel duidelijk. Of het nu aan de banden ligt of niet ..., er zal wel meer aan de hand zijn. De witte rookpluim achter Schumacher's Ferrari leek me niet gezond. En het leek niet alsof dit van de banden alleen kwam.

Bart VD

Citaat van: Supermariobros op 24 april 2005 - 10:59:59
Citaat van: Bart VD op 24 april 2005 - 10:56:11
Knalronde van Raikkonen trouwens.  Morgen de eerste zege van de Fin en van McLaren dit seizoen?

De race wordt vandaag gereden hoor  ;)

Damn... Macht der gewoonte... Bing back the old quali plz......  :-[ ;D
This space for rent

FerrariMan

Game over.

Als ze de start overleven dan gaan ze ronden lang op een 8ste a 7de plek rondrijden.
Indien ze betrouwbaar zijn zullen de banden dan wel de geest beginnen geven en hopsakee, weer een blamage klaar voor Ferrari. Zij zullen dan weer aan de pers gaan zeveren dat ze veel potentiëel hebben gezien maar dat ze vanaf volgende race toch moeten beginnen punten nemen. Schumacher komt dan melden dat het seizoen nog lang is en dat hij zeker nog kans maakt op de titel.

Soms is het leven zo voorspelbaar.

Hopelijk winst van Kimi.

FerrariMan

Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:00:29
mooi schuivertje van Herr Schumi...toont weer eens aan dat Schumi onder druk fouten maakt...
Euhm, kan je me één actieve F1 piloot noemen die dat niet doet  :)

Eric

Citaat van: Schumi nr1 op 24 april 2005 - 11:00:42
Ferrari staat er nog lang niet, dat is nu wel duidelijk. Of het nu aan de banden ligt of niet ..., er zal wel meer aan de hand zijn. De witte rookpluim achter Schumacher's Ferrari leek me niet gezond.

het mooie liedje kon niet blijven duren hé...langs de ene kant ben ik blij en langs de andere kant vind ik het spijtig...ik zou liever Ferrari zien meestrijden...maar ja.
Ferrari zal een zware comeback tegemoet gaan... ;D

Eric

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 11:03:05
Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:00:29
mooi schuivertje van Herr Schumi...toont weer eens aan dat Schumi onder druk fouten maakt...
Euhm, kan je me één actieve F1 piloot noemen die dat niet doet  :)

er zijn er die er beter mee omkunnen hé...het is algemeen geweten dat Schumi zijn zwakste punt daar ligt...als ze hem onder druk kunnen zetten kraakt hij...

Schumi nr1

Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:03:45
Citaat van: Schumi nr1 op 24 april 2005 - 11:00:42
Ferrari staat er nog lang niet, dat is nu wel duidelijk. Of het nu aan de banden ligt of niet ..., er zal wel meer aan de hand zijn. De witte rookpluim achter Schumacher's Ferrari leek me niet gezond.

het mooie liedje kon niet blijven duren hé...langs de ene kant ben ik blij en langs de andere kant vind ik het spijtig...ik zou liever Ferrari zien meestrijden...maar ja.
Ferrari zal een zware comeback tegemoet gaan... ;D
Dat is waar, ze weten wat gedaan. Infeite is het een beetje een afgang voor Ferrari. Vorig jaar domineerden ze nog, ze hadden dus tijd genoeg om de wagen van dit jaar af te werken.

JVA

In tegenstelling tot de vorige ¨P' vond ik dit wel een spannende kwali. De eerste tien stonden na zaterdag binnen 1 seconde. dan zie je op zondagochtend wel degelijk fraaie acties. zie maar naar Schumacher, want hij ging over de schreef. Knappe prestatie trouwens van Button, die enkelke plaaten heeft gewonnen. Ik zie uit naar de wedstrijd van vanmiddag, want verwacht toch wel wat acties te zien, al is het niet echt een circuit waar je kunt passeren.  :( >:(

FerrariMan

Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:06:15
Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 11:03:05
Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:00:29
mooi schuivertje van Herr Schumi...toont weer eens aan dat Schumi onder druk fouten maakt...
Euhm, kan je me één actieve F1 piloot noemen die dat niet doet  :)

er zijn er die er beter mee omkunnen hé...het is algemeen geweten dat Schumi zijn zwakste punt daar ligt...als ze hem onder druk kunnen zetten kraakt hij...
Daar ben ik het niet mee eens. Het is een trend om dat te zeggen, dat wel.
Japan 2000, veel druk -> geen fout.
Imola 2003, enorm veel druk inclusief overlijden -> geen fout

Zo kan ik er nog wel een stuk of 20 opnoemen.

Eric

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 11:10:52
Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:06:15
Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 11:03:05
Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:00:29
mooi schuivertje van Herr Schumi...toont weer eens aan dat Schumi onder druk fouten maakt...
Euhm, kan je me één actieve F1 piloot noemen die dat niet doet  :)

er zijn er die er beter mee omkunnen hé...het is algemeen geweten dat Schumi zijn zwakste punt daar ligt...als ze hem onder druk kunnen zetten kraakt hij...
Daar ben ik het niet mee eens. Het is een trend om dat te zeggen, dat wel.
Japan 2000, veel druk -> geen fout.
Imola 2003, enorm veel druk inclusief overlijden -> geen fout

Zo kan ik er nog wel een stuk of 20 opnoemen.
ieder zijn mening hé... ;)