GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

Doefie

Schitterende ronde van Räikkönen, Alonso zoals verwacht vooraan. mooi van Button ook toegegeven. Trulli iets minder dan de voorbije drie races maar blijkbaar ligt Imola de Toyota's niet echt.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 11:10:52
Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:06:15
Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 11:03:05
Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:00:29
mooi schuivertje van Herr Schumi...toont weer eens aan dat Schumi onder druk fouten maakt...
Euhm, kan je me één actieve F1 piloot noemen die dat niet doet  :)

er zijn er die er beter mee omkunnen hé...het is algemeen geweten dat Schumi zijn zwakste punt daar ligt...als ze hem onder druk kunnen zetten kraakt hij...
Daar ben ik het niet mee eens. Het is een trend om dat te zeggen, dat wel.
Japan 2000, veel druk -> geen fout.
Imola 2003, enorm veel druk inclusief overlijden -> geen fout

Zo kan ik er nog wel een stuk of 20 opnoemen.

Ja, zou ik die even mogen zien.
Ik denk dat ik er meer kan opnoemen van wnr hij fouten maakte onder druk dan jij dat ie kan rijden met druk.
Komaan, geef dat nu toch gewoon toe. Schumacher moest dringend presteren, wat doet hij: hij maakt een fout. Meer hoef je er niet achter te zoeken.

Ik had echt geen pole verwacht van Kimi dit weekend. Ze kwamen verassend uit de hoek dit weekend, zal wel aan de andere omstandigheden liggen. Dan komt volgende week die vernieuwe wagen. Het gaat nog een mooi seizoen worden. Ik had ik liever Montoya nu al zien racen. Die zou het toch beter doen dan een DLR of Wurz.
We zien wel wat het wordt, als het regent kan MS nog altijd winnen dusja...
Heb daarnet eens gekeken op weather.com. Ze voorspellen GEEN regen voor deze middag maar wel naar de avond toe. Dus laat ons hopen (als niet ferrari-fan  :) ) dat het droog blijft.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 24 april 2005 - 11:19:27
Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 11:10:52
Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:06:15
Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 11:03:05
Citaat van: Eric op 24 april 2005 - 11:00:29
mooi schuivertje van Herr Schumi...toont weer eens aan dat Schumi onder druk fouten maakt...
Euhm, kan je me één actieve F1 piloot noemen die dat niet doet  :)

er zijn er die er beter mee omkunnen hé...het is algemeen geweten dat Schumi zijn zwakste punt daar ligt...als ze hem onder druk kunnen zetten kraakt hij...
Daar ben ik het niet mee eens. Het is een trend om dat te zeggen, dat wel.
Japan 2000, veel druk -> geen fout.
Imola 2003, enorm veel druk inclusief overlijden -> geen fout

Zo kan ik er nog wel een stuk of 20 opnoemen.

Ja, zou ik die even mogen zien.
Ik denk dat ik er meer kan opnoemen van wnr hij fouten maakte onder druk dan jij dat ie kan rijden met druk.
Komaan, geef dat nu toch gewoon toe. Schumacher moest dringend presteren, wat doet hij: hij maakt een fout. Meer hoef je er niet achter te zoeken.

Ik had echt geen pole verwacht van Kimi dit weekend. Ze kwamen verassend uit de hoek dit weekend, zal wel aan de andere omstandigheden liggen. Dan komt volgende week die vernieuwe wagen. Het gaat nog een mooi seizoen worden. Ik had ik liever Montoya nu al zien racen. Die zou het toch beter doen dan een DLR of Wurz.
We zien wel wat het wordt, als het regent kan MS nog altijd winnen dusja...
Heb daarnet eens gekeken op weather.com. Ze voorspellen GEEN regen voor deze middag maar wel naar de avond toe. Dus laat ons hopen (als niet ferrari-fan  :) ) dat het droog blijft.
Ja en neen.

Maar je moet begrijpen dat het voor de gemiddelde Ferrari-fan nogal een zware brok is om te slikken.

En ik maar denken dat een Duitse paus de redding zou brengen  :)

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 12:27:15
Maar je moet begrijpen dat het voor de gemiddelde Ferrari-fan nogal een zware brok is om te slikken.
Inderdaad, Ferrari maakt momenteel een serieuze zwarte periode door, maar de Ferrari fans hebben toch ettelijke jaren van succes en dominantie mogen beleven.
Nu weten de Ferrari fans ook eens wat wij als Mclaren fans hebben moeten doormaken de laatste jaren  ;)

The Iceman

Schumi staat inderdaad onder zware druk. De nieuwe Ferrari presteert niet zoals het hoort, Alonso wordt al als opvolger genoemd bij de Scuderia en herr Schumacher staat al een hele hoop punten (24 denk ik ) achter op de Spaanse WK leider. Nu nog zijn tweede kwalificatie verprutst door teveel te forceren en de druk zal nog groter worden voor de Duitser. Ben eens benieuwd hoeveel foutjes zich zullen opstapelen tijdens de race ???? Vind persoonlijk ook dat Schumacher onder druk meestal in de fout gaat.

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 24 april 2005 - 12:32:51
Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 12:27:15
Maar je moet begrijpen dat het voor de gemiddelde Ferrari-fan nogal een zware brok is om te slikken.
Inderdaad, Ferrari maakt momenteel een serieuze zwarte periode door, maar de Ferrari fans hebben toch ettelijke jaren van succes en dominantie mogen beleven.
Nu weten de Ferrari fans ook eens wat wij als Mclaren fans hebben moeten doormaken de laatste jaren  ;)
Inderdaad, en daarom is het ook nog moeilijker om zulke "nederlagen" te slikken... Nu Schumi weer een eind naar achter start, daardoor is het ampioenschap nog veel moeilijker voor hem. Ik weet niet juist hoeveelste hij start, maar ik denk ongeveer 13de, en das niet goed...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

#96
Citaat van: JVA op 24 april 2005 - 11:09:36
In tegenstelling tot de vorige ¨P' vond ik dit wel een spannende kwali. De eerste tien stonden na zaterdag binnen 1 seconde. dan zie je op zondagochtend wel degelijk fraaie acties. zie maar naar Schumacher, want hij ging over de schreef. Knappe prestatie trouwens van Button, die enkelke plaaten heeft gewonnen. Ik zie uit naar de wedstrijd van vanmiddag, want verwacht toch wel wat acties te zien, al is het niet echt een circuit waar je kunt passeren.   :( >:(
een stuk of 6 man vlak bijeen, actie? Helaas, de baan is er niet voor gemaakt zo te zien...

Spijtig van Raikonnen, is ie eindelijk goed weg, krijgt ie problemen.

**edit na de race**

Die mening moet ik ff herzien
Actie? Helemaal, hoe Schumacher plots na die stop op die 3de plek bleef hangen en uiteindelijk nog 2de kan worden, ik had het niet durven dromen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

#97
Waarom word ik net nu zo vrolijk?  :D :D :D :P :D :D :D
Nu hopen dat hij op 1 stop zit, dan kan hij nog winnen  :o ;D

**edit ronde 37**
Albers, tsssssss, zelf ik had gezien dat dat een red-bull was  ;D ;D

**edit ronde 46**

Olé olé olé olé, en die van de vrt volgen een beetje men gedacht

**edit ronde 48**

Schumi na de pitstop dicht achter Alonso, hopelijk kan hij hem in 13 ronden inhalen  :P :P :P :P

**edit Finish**

Praaaaachtige race  :) :) :) Poficiat Ferrari en Schumacher!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Wohow, prachtige race, spanning van de bovenste plank! Had ik niet verwacht van Ferrari en Schumacher na het voorsmaakje van deze ochtend en het uitvallen van Barrichello tijdens de race. Zeer spannend eind van de race, slecht voor mijn tikkertje.

Jammer van Raikkonen, alweer brute pech voor hem, spijtige zaak.

BAR heeft me ook verrast, het ziet er naar uit dat ze terug op de goede weg zitten.

Scuderia Ferrari

Jammer voor Raikkonen, goed van Alonso, maar er was hier weer een meesterlijke race van de wereldkampioen :D 8)

FerrariMan

Ja Schumi kraakte weer heerlijk onder de druk  :)

Ik ben alvast blij dat de Ferrari sneller is dan de Renault en dat MS zonder zijn fout vanochtend de overwinning gemakkelijk had kunnen binnen doen.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 15:43:49
Ja Schumi kraakte weer heerlijk onder de druk  :)

Ik ben alvast blij dat de Ferrari sneller is dan de Renault en dat MS zonder zijn fout vanochtend de overwinning gemakkelijk had kunnen binnen doen.
Ik ben ook hartstikke blij dat ik tijdens deze race tot die conclusie ben kunnen komen  :) :) :) :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2002 op 24 april 2005 - 15:45:15
Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 15:43:49
Ja Schumi kraakte weer heerlijk onder de druk  :)

Ik ben alvast blij dat de Ferrari sneller is dan de Renault en dat MS zonder zijn fout vanochtend de overwinning gemakkelijk had kunnen binnen doen.
Ik ben ook hartstikke blij dat ik tijdens deze race tot die conclusie ben kunnen komen  :) :) :) :)

en ik ben ook heeeeeel blij dat Schumi een fout maaktte in de 2de kwalificatie

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: R@cing Bull op 24 april 2005 - 15:47:11
Citaat van: Schumi 2002 op 24 april 2005 - 15:45:15
Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 15:43:49
Ja Schumi kraakte weer heerlijk onder de druk  :)

Ik ben alvast blij dat de Ferrari sneller is dan de Renault en dat MS zonder zijn fout vanochtend de overwinning gemakkelijk had kunnen binnen doen.
Ik ben ook hartstikke blij dat ik tijdens deze race tot die conclusie ben kunnen komen  :) :) :) :)

en ik ben ook heeeeeel blij dat Schumi een fout maaktte in de 2de kwalificatie
Sja, anders had hij zkeer en vast gewonnen. Maar nu kan het mooi worden:

Alonso wint in Ferrari-land, en Schumi in Alonso-land  ;D ;D ;D ;D

zie dat verschilletje + 0.215   :o :o :o :o :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Citaat van: Schumi nr1 op 24 april 2005 - 11:00:42
Ferrari staat er nog lang niet, dat is nu wel duidelijk. ...

Zou ik bovenstaand zinnetje terugnemen?