GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

FerrariMan

Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 19:34:51
Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Vergeet nu eventjes niet dat ze geheim testen omdat Ferrari teveel test he. Moest Ferrari niet zo walgelijk veel testen gingen de teams ook niet genoodzaakt zijn zoveel te testen. Dus wie is er dan weer de schuldige. Kom gewoon overeen en strijd met dezelfde middelen en mogelijkheden.
Trouwens, op een recht stuk zullen ze wel minder data verzamelen dan Ferrari op hin circuitje. Ik walg er nog steeds van om telkens 'testdag1: mugello' te zien staan en dan nog eens zien dat ze vb 150 ronden per wagen reden. Ze testen zelfs veel meer of vroeger terwijl het eigenlijk niet zo hoort. Zo kan je natuurlijk een kampioenwagen bouwen. Ontken het aub niet want het is gewoon zo. Verder wil ik hierover niks meer kwijt.

mike

Citaat van: Mikacouli op 02 mei 2005 - 20:37:32
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 19:34:51
Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Vergeet nu eventjes niet dat ze geheim testen omdat Ferrari teveel test he.

Van mij mogen ze zoveel testen als ze willen. En als Ferrari daarover zou klagen, zou dat niet aanvaardbaar zijn, aangezien ze niet in de deal zitten.

MAAAAAR... als er teams zijn die wel in de deal zitten en die nu toch in het geheim testen, dan zijn het DIE TEAMS die niet eerlijk zijn tegenover al hun collegas die ook in de deal zitten!

Ferrari komt er tenminste voor uit wat ze doen en waarom ze het spelletje niet meespelen. Dat past misschien niet in je kraam, maar is wel eerlijk. Toezeggen niet te testen en het dan toch doen is dat absoluut niet! Laat ze dan tenminste het lef hebben om de deal openlijk op te zeggen.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 01 mei 2005 - 18:28:57
Citaat van: Luc op 30 april 2005 - 22:23:21
Volgens RaceReport zou de technische keuring van de derde Ferrari in Imola door de FIA uitgesteld zijn tot vrijdagochtend omdat....er op donderdag voor de race nog tot laat werd gestest met de derde Ferrari....

Je kan natuurlijk heel ver gaan, maar soms is het wat mij betreft er toch een beetje over.

De FIA had hier een punt kunnen stellen aan het ongeremde testen van Ferrari tot op een dag voor het raceweekend. Dat hebben ze dus niet gedaan en heel gedwee werd de keuring uitgesteld.

Of dit waar is, ik las het nergens anders, maar RaceReport is toch redelijk betrouwbaar, mijns inziens.
Ik snap het ook niet, de er zijn toch geen afspraken omtrent het testen en Ferrari heeft toch niet op Imola getest de week voor de GP?
Staat er ook niet hé, er staat: de keuring van de derde Ferrari in Imola is uitgesteld omdat ze er zo lang mee hebben getest en hij dus niet tijdig in Imola aankwam voor de technische controle. Het is inderdaad niet erg juist van Ferrari om dan nog te gaan testen. Maar het is ook niet juist dat de andere teams in het geheim testen. Ferrari test veel, maar niet in het geniep. Andere teams doen dat naar verluidt wel. Dan willen zij hun eer redden met dingen die niet geweten zijn, terwijl iedereen van Ferrari mag weten dat ze veel meer testen dan de rest.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 02 mei 2005 - 20:37:32
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 19:34:51
Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Vergeet nu eventjes niet dat ze geheim testen omdat Ferrari teveel test he. Moest Ferrari niet zo walgelijk veel testen gingen de teams ook niet genoodzaakt zijn zoveel te testen. Dus wie is er dan weer de schuldige. Kom gewoon overeen en strijd met dezelfde middelen en mogelijkheden.
Trouwens, op een recht stuk zullen ze wel minder data verzamelen dan Ferrari op hin circuitje. Ik walg er nog steeds van om telkens 'testdag1: mugello' te zien staan en dan nog eens zien dat ze vb 150 ronden per wagen reden. Ze testen zelfs veel meer of vroeger terwijl het eigenlijk niet zo hoort. Zo kan je natuurlijk een kampioenwagen bouwen. Ontken het aub niet want het is gewoon zo. Verder wil ik hierover niks meer kwijt.
Voor mijn part testen ze elke dag 24/24, ik zal er niet slechter om slapen.
Mijn mening daarover is duidelijk, ga ze ook niet opnieuw neerschrijven, staat op pagina 13 onderaan.

Ik walg er ook van dat ze Ferrari wouden afremmen via politieke spelletjes omdat het op de baan niet lukte ;-)

Bruno

Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 21:57:01
Citaat van: Mikacouli op 02 mei 2005 - 20:37:32
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 19:34:51
Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Vergeet nu eventjes niet dat ze geheim testen omdat Ferrari teveel test he. Moest Ferrari niet zo walgelijk veel testen gingen de teams ook niet genoodzaakt zijn zoveel te testen. Dus wie is er dan weer de schuldige. Kom gewoon overeen en strijd met dezelfde middelen en mogelijkheden.
Trouwens, op een recht stuk zullen ze wel minder data verzamelen dan Ferrari op hin circuitje. Ik walg er nog steeds van om telkens 'testdag1: mugello' te zien staan en dan nog eens zien dat ze vb 150 ronden per wagen reden. Ze testen zelfs veel meer of vroeger terwijl het eigenlijk niet zo hoort. Zo kan je natuurlijk een kampioenwagen bouwen. Ontken het aub niet want het is gewoon zo. Verder wil ik hierover niks meer kwijt.
Voor mijn part testen ze elke dag 24/24, ik zal er niet slechter om slapen.
Mijn mening daarover is duidelijk, ga ze ook niet opnieuw neerschrijven, staat op pagina 13 onderaan.

Ik walg er ook van dat ze Ferrari wouden afremmen via politieke spelletjes omdat het op de baan niet lukte ;-)

Dat is nog steeds hét grote probleem, Ferrari komt er steeds voor uit wat ze doen en waarom. Neem nu maar gewoon de teamorders als voorbeeld. Zij zegden dat ze die gebruikten en lieten het duidelijk zien. Iedereen maar moord en brand schreeuwen dat het niet kon/mocht enz.
Maar andere teams deden het duidelijk ook maar onder het mom van... Ach laten we onze piloot een paar ronden voor het einde van de race binnen roepen want er moet nog wat gecontroleerd worden. Dat onze andere piloot daardoor een plek wint en wat extra punten sprokkeld is mooi meegenomen. En wat te denken van een andere piloot die onlangs van team veranderd is en niet lang daarna vertelde dat hij in het team waar hij al jaren voor uitkwam ook 2de viool moest spelen. Enz, enz.

Kom je ergens duidelijk voor uit dan ben je een slechterik, doe je het geniepig dan ben je goed en eerlijk bezig.  ::)
Lijkt me toch ietwat de omgekeerde wereld dacht ik zo.  :o

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Mikacouli

Citaat van: Bruno op 02 mei 2005 - 23:18:49
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 21:57:01
Citaat van: Mikacouli op 02 mei 2005 - 20:37:32
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 19:34:51
Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Vergeet nu eventjes niet dat ze geheim testen omdat Ferrari teveel test he. Moest Ferrari niet zo walgelijk veel testen gingen de teams ook niet genoodzaakt zijn zoveel te testen. Dus wie is er dan weer de schuldige. Kom gewoon overeen en strijd met dezelfde middelen en mogelijkheden.
Trouwens, op een recht stuk zullen ze wel minder data verzamelen dan Ferrari op hin circuitje. Ik walg er nog steeds van om telkens 'testdag1: mugello' te zien staan en dan nog eens zien dat ze vb 150 ronden per wagen reden. Ze testen zelfs veel meer of vroeger terwijl het eigenlijk niet zo hoort. Zo kan je natuurlijk een kampioenwagen bouwen. Ontken het aub niet want het is gewoon zo. Verder wil ik hierover niks meer kwijt.
Voor mijn part testen ze elke dag 24/24, ik zal er niet slechter om slapen.
Mijn mening daarover is duidelijk, ga ze ook niet opnieuw neerschrijven, staat op pagina 13 onderaan.

Ik walg er ook van dat ze Ferrari wouden afremmen via politieke spelletjes omdat het op de baan niet lukte ;-)

Dat is nog steeds hét grote probleem, Ferrari komt er steeds voor uit wat ze doen en waarom. Neem nu maar gewoon de teamorders als voorbeeld. Zij zegden dat ze die gebruikten en lieten het duidelijk zien. Iedereen maar moord en brand schreeuwen dat het niet kon/mocht enz.
Maar andere teams deden het duidelijk ook maar onder het mom van... Ach laten we onze piloot een paar ronden voor het einde van de race binnen roepen want er moet nog wat gecontroleerd worden. Dat onze andere piloot daardoor een plek wint en wat extra punten sprokkeld is mooi meegenomen. En wat te denken van een andere piloot die onlangs van team veranderd is en niet lang daarna vertelde dat hij in het team waar hij al jaren voor uitkwam ook 2de viool moest spelen. Enz, enz.

Kom je ergens duidelijk voor uit dan ben je een slechterik, doe je het geniepig dan ben je goed en eerlijk bezig.  ::)
Lijkt me toch ietwat de omgekeerde wereld dacht ik zo.  :o

al kom je er voor uit daarom is het nog niet goed wat je doet!
Ik heb zonet een bank overvallen, ik kom er volledig voor uit. Doe ik dan iets goeds? Zoals jij zegt wel.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 03 mei 2005 - 17:57:57
Citaat van: Bruno op 02 mei 2005 - 23:18:49
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 21:57:01
Citaat van: Mikacouli op 02 mei 2005 - 20:37:32
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 19:34:51
Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Vergeet nu eventjes niet dat ze geheim testen omdat Ferrari teveel test he. Moest Ferrari niet zo walgelijk veel testen gingen de teams ook niet genoodzaakt zijn zoveel te testen. Dus wie is er dan weer de schuldige. Kom gewoon overeen en strijd met dezelfde middelen en mogelijkheden.
Trouwens, op een recht stuk zullen ze wel minder data verzamelen dan Ferrari op hin circuitje. Ik walg er nog steeds van om telkens 'testdag1: mugello' te zien staan en dan nog eens zien dat ze vb 150 ronden per wagen reden. Ze testen zelfs veel meer of vroeger terwijl het eigenlijk niet zo hoort. Zo kan je natuurlijk een kampioenwagen bouwen. Ontken het aub niet want het is gewoon zo. Verder wil ik hierover niks meer kwijt.
Voor mijn part testen ze elke dag 24/24, ik zal er niet slechter om slapen.
Mijn mening daarover is duidelijk, ga ze ook niet opnieuw neerschrijven, staat op pagina 13 onderaan.

Ik walg er ook van dat ze Ferrari wouden afremmen via politieke spelletjes omdat het op de baan niet lukte ;-)

Dat is nog steeds hét grote probleem, Ferrari komt er steeds voor uit wat ze doen en waarom. Neem nu maar gewoon de teamorders als voorbeeld. Zij zegden dat ze die gebruikten en lieten het duidelijk zien. Iedereen maar moord en brand schreeuwen dat het niet kon/mocht enz.
Maar andere teams deden het duidelijk ook maar onder het mom van... Ach laten we onze piloot een paar ronden voor het einde van de race binnen roepen want er moet nog wat gecontroleerd worden. Dat onze andere piloot daardoor een plek wint en wat extra punten sprokkeld is mooi meegenomen. En wat te denken van een andere piloot die onlangs van team veranderd is en niet lang daarna vertelde dat hij in het team waar hij al jaren voor uitkwam ook 2de viool moest spelen. Enz, enz.

Kom je ergens duidelijk voor uit dan ben je een slechterik, doe je het geniepig dan ben je goed en eerlijk bezig.  ::)
Lijkt me toch ietwat de omgekeerde wereld dacht ik zo.  :o

al kom je er voor uit daarom is het nog niet goed wat je doet!
Ik heb zonet een bank overvallen, ik kom er volledig voor uit. Doe ik dan iets goeds? Zoals jij zegt wel.
dat bedoelt hij niet, maar Ferrari laat het weten en word afgemouwd, terwijl veel mensen weten dat een hoop ndere teams hetzelfde doen, maar die er niet voor uitkomen. Juist omdat Ferrari zo machtig was de laatste jaren en ze ze terug naar af willen kraken e Ferrari langs alle kanten af, en dat terwijl ze even goed weten dat andere teams bijna exact hetzelfde doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 03 mei 2005 - 17:57:57
Citaat van: Bruno op 02 mei 2005 - 23:18:49
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 21:57:01
Citaat van: Mikacouli op 02 mei 2005 - 20:37:32
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 19:34:51
Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Vergeet nu eventjes niet dat ze geheim testen omdat Ferrari teveel test he. Moest Ferrari niet zo walgelijk veel testen gingen de teams ook niet genoodzaakt zijn zoveel te testen. Dus wie is er dan weer de schuldige. Kom gewoon overeen en strijd met dezelfde middelen en mogelijkheden.
Trouwens, op een recht stuk zullen ze wel minder data verzamelen dan Ferrari op hin circuitje. Ik walg er nog steeds van om telkens 'testdag1: mugello' te zien staan en dan nog eens zien dat ze vb 150 ronden per wagen reden. Ze testen zelfs veel meer of vroeger terwijl het eigenlijk niet zo hoort. Zo kan je natuurlijk een kampioenwagen bouwen. Ontken het aub niet want het is gewoon zo. Verder wil ik hierover niks meer kwijt.
Voor mijn part testen ze elke dag 24/24, ik zal er niet slechter om slapen.
Mijn mening daarover is duidelijk, ga ze ook niet opnieuw neerschrijven, staat op pagina 13 onderaan.

Ik walg er ook van dat ze Ferrari wouden afremmen via politieke spelletjes omdat het op de baan niet lukte ;-)

Dat is nog steeds hét grote probleem, Ferrari komt er steeds voor uit wat ze doen en waarom. Neem nu maar gewoon de teamorders als voorbeeld. Zij zegden dat ze die gebruikten en lieten het duidelijk zien. Iedereen maar moord en brand schreeuwen dat het niet kon/mocht enz.
Maar andere teams deden het duidelijk ook maar onder het mom van... Ach laten we onze piloot een paar ronden voor het einde van de race binnen roepen want er moet nog wat gecontroleerd worden. Dat onze andere piloot daardoor een plek wint en wat extra punten sprokkeld is mooi meegenomen. En wat te denken van een andere piloot die onlangs van team veranderd is en niet lang daarna vertelde dat hij in het team waar hij al jaren voor uitkwam ook 2de viool moest spelen. Enz, enz.

Kom je ergens duidelijk voor uit dan ben je een slechterik, doe je het geniepig dan ben je goed en eerlijk bezig.  ::)
Lijkt me toch ietwat de omgekeerde wereld dacht ik zo.  :o

al kom je er voor uit daarom is het nog niet goed wat je doet!
Ik heb zonet een bank overvallen, ik kom er volledig voor uit. Doe ik dan iets goeds? Zoals jij zegt wel.
Als niemand een wet maakt tegen het overvallen van banken dan doe je niets mis in elk geval.
Of het dan goed is? Neen. Maar is het dan goed dat er geen wet gemaakt werd tegen het overvallen van banken?

Denk hier maar even over na.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 03 mei 2005 - 19:21:16
Citaat van: Mikacouli op 03 mei 2005 - 17:57:57
Citaat van: Bruno op 02 mei 2005 - 23:18:49
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 21:57:01
Citaat van: Mikacouli op 02 mei 2005 - 20:37:32
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 19:34:51
Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Vergeet nu eventjes niet dat ze geheim testen omdat Ferrari teveel test he. Moest Ferrari niet zo walgelijk veel testen gingen de teams ook niet genoodzaakt zijn zoveel te testen. Dus wie is er dan weer de schuldige. Kom gewoon overeen en strijd met dezelfde middelen en mogelijkheden.
Trouwens, op een recht stuk zullen ze wel minder data verzamelen dan Ferrari op hin circuitje. Ik walg er nog steeds van om telkens 'testdag1: mugello' te zien staan en dan nog eens zien dat ze vb 150 ronden per wagen reden. Ze testen zelfs veel meer of vroeger terwijl het eigenlijk niet zo hoort. Zo kan je natuurlijk een kampioenwagen bouwen. Ontken het aub niet want het is gewoon zo. Verder wil ik hierover niks meer kwijt.
Voor mijn part testen ze elke dag 24/24, ik zal er niet slechter om slapen.
Mijn mening daarover is duidelijk, ga ze ook niet opnieuw neerschrijven, staat op pagina 13 onderaan.

Ik walg er ook van dat ze Ferrari wouden afremmen via politieke spelletjes omdat het op de baan niet lukte ;-)

Dat is nog steeds hét grote probleem, Ferrari komt er steeds voor uit wat ze doen en waarom. Neem nu maar gewoon de teamorders als voorbeeld. Zij zegden dat ze die gebruikten en lieten het duidelijk zien. Iedereen maar moord en brand schreeuwen dat het niet kon/mocht enz.
Maar andere teams deden het duidelijk ook maar onder het mom van... Ach laten we onze piloot een paar ronden voor het einde van de race binnen roepen want er moet nog wat gecontroleerd worden. Dat onze andere piloot daardoor een plek wint en wat extra punten sprokkeld is mooi meegenomen. En wat te denken van een andere piloot die onlangs van team veranderd is en niet lang daarna vertelde dat hij in het team waar hij al jaren voor uitkwam ook 2de viool moest spelen. Enz, enz.

Kom je ergens duidelijk voor uit dan ben je een slechterik, doe je het geniepig dan ben je goed en eerlijk bezig.  ::)
Lijkt me toch ietwat de omgekeerde wereld dacht ik zo.  :o

al kom je er voor uit daarom is het nog niet goed wat je doet!
Ik heb zonet een bank overvallen, ik kom er volledig voor uit. Doe ik dan iets goeds? Zoals jij zegt wel.
Als niemand een wet maakt tegen het overvallen van banken dan doe je niets mis in elk geval.
Of het dan goed is? Neen. Maar is het dan goed dat er geen wet gemaakt werd tegen het overvallen van banken?

Denk hier maar even over na.

voila daar heb je het. De FIA zou de teams moeten verbieden zoveel te testen en ze niet zelf laten kiezen hoeveel ze testen.

Mikacouli

iets interessants gevonden
CitaatTestingdays in 2005
No. Team Days
1 Ferrari 28
2 Williams BMW 12
- McLaren Mercedes 12
- Renault F1 12
- BAR Honda 12
6 Toyota 10
7 Red Bull Racing 7
8 Sauber Petronas 6
9 Jordan Toyota 5
10 Minardi Cosworth 3

Testingkilometers in 2005
No. Team Kilometers
1 Ferrari 17.692,909
2 BAR Honda 13.254,199
3 Renault F1 11.185,914
4 McLaren Mercedes 9.213,717
5 Williams BMW 8.570,453
6 Toyota 7.056,727
7 Red Bull Racing 3.285,022
8 Sauber Petronas 2.369,873
9 Jordan Toyota 1.994,701
10 Minardi Cosworth 1.295,515

bron:http://auto.web-log.nl

Zegt genoeg denk ik.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 03 mei 2005 - 20:15:56
iets interessants gevonden
CitaatTestingdays in 2005
No. Team Days
1 Ferrari 28
2 Williams BMW 12
- McLaren Mercedes 12
- Renault F1 12
- BAR Honda 12
6 Toyota 10
7 Red Bull Racing 7
8 Sauber Petronas 6
9 Jordan Toyota 5
10 Minardi Cosworth 3

Testingkilometers in 2005
No. Team Kilometers
1 Ferrari 17.692,909
2 BAR Honda 13.254,199
3 Renault F1 11.185,914
4 McLaren Mercedes 9.213,717
5 Williams BMW 8.570,453
6 Toyota 7.056,727
7 Red Bull Racing 3.285,022
8 Sauber Petronas 2.369,873
9 Jordan Toyota 1.994,701
10 Minardi Cosworth 1.295,515

bron:http://auto.web-log.nl

Zegt genoeg denk ik.
Moet je weten dat Ferrari ook voor Brigestone moet testen, in totaal heeft Brigestone er een kleine 21.000 opzitten, terwijl michelin iets in de buurt van de 55.000, geen klein verschil hé, zowaar 2,5 ker zoveel. Ok, je kan nu zeggen van rigestone heeft het zelf gezocht enzo, maar moest Brigestone met meer grote teams kunnen testen, dan moesten ze Ferrari niet vragen om de banden extra te testen. Al zijn niet alle test speciaal bandentest, alle nieuwe info zal in ieder geval gebruikt worden, ofdat nu wel of niet tijdens een bandentest was.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2002 op 03 mei 2005 - 20:23:13
Citaat van: Mikacouli op 03 mei 2005 - 20:15:56
iets interessants gevonden
CitaatTestingdays in 2005
No. Team Days
1 Ferrari 28
2 Williams BMW 12
- McLaren Mercedes 12
- Renault F1 12
- BAR Honda 12
6 Toyota 10
7 Red Bull Racing 7
8 Sauber Petronas 6
9 Jordan Toyota 5
10 Minardi Cosworth 3

Testingkilometers in 2005
No. Team Kilometers
1 Ferrari 17.692,909
2 BAR Honda 13.254,199
3 Renault F1 11.185,914
4 McLaren Mercedes 9.213,717
5 Williams BMW 8.570,453
6 Toyota 7.056,727
7 Red Bull Racing 3.285,022
8 Sauber Petronas 2.369,873
9 Jordan Toyota 1.994,701
10 Minardi Cosworth 1.295,515

bron:http://auto.web-log.nl

Zegt genoeg denk ik.
Moet je weten dat Ferrari ook voor Brigestone moet testen, in totaal heeft Brigestone er een kleine 21.000 opzitten, terwijl michelin iets in de buurt van de 55.000, geen klein verschil hé, zowaar 2,5 ker zoveel. Ok, je kan nu zeggen van rigestone heeft het zelf gezocht enzo, maar moest Brigestone met meer grote teams kunnen testen, dan moesten ze Ferrari niet vragen om de banden extra te testen. Al zijn niet alle test speciaal bandentest, alle nieuwe info zal in ieder geval gebruikt worden, ofdat nu wel of niet tijdens een bandentest was.

Maar je denkt toch niet als ze bandentests doen voor bridgestone dat ze geen belangrijke informatie verzamelen van de wagen zelf? Ze halen daar serieuze voordelen uit. Het allemaal op bridgestone steken vind ik maar een goedkoop en teveel gebruikt excuus.

Bruno

#223
Citaat van: Mikacouli op 03 mei 2005 - 17:57:57
Citaat van: Bruno op 02 mei 2005 - 23:18:49
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 21:57:01
Citaat van: Mikacouli op 02 mei 2005 - 20:37:32
Citaat van: FerrariMan op 02 mei 2005 - 19:34:51
Juist. De andere teams hebben wel hun aandeel in de positie waarin Ferrari nu zit, vooral niet vergeten. Ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Nog 'verontrustend' nieuws gelezen op pitpass, bepaalde teams testen in het geheim maar nu zouden er klachten van omwonenden zijn. Benieuwd wat daar van aan is. Lijkt me alvast een teken dat ze dit geen seizoen volhouden, dat niet testen.

Ik blijf het in elk geval wat laag van Ferrari vinden dat ze de bestaande afspraak nu negeren en hypocriet van de andere teams dat ze in het voorseizoen zo'n lage taktiek gebruikten om de Ferrari dominantie te stoppen.

Vergeet nu eventjes niet dat ze geheim testen omdat Ferrari teveel test he. Moest Ferrari niet zo walgelijk veel testen gingen de teams ook niet genoodzaakt zijn zoveel te testen. Dus wie is er dan weer de schuldige. Kom gewoon overeen en strijd met dezelfde middelen en mogelijkheden.
Trouwens, op een recht stuk zullen ze wel minder data verzamelen dan Ferrari op hin circuitje. Ik walg er nog steeds van om telkens 'testdag1: mugello' te zien staan en dan nog eens zien dat ze vb 150 ronden per wagen reden. Ze testen zelfs veel meer of vroeger terwijl het eigenlijk niet zo hoort. Zo kan je natuurlijk een kampioenwagen bouwen. Ontken het aub niet want het is gewoon zo. Verder wil ik hierover niks meer kwijt.
Voor mijn part testen ze elke dag 24/24, ik zal er niet slechter om slapen.
Mijn mening daarover is duidelijk, ga ze ook niet opnieuw neerschrijven, staat op pagina 13 onderaan.

Ik walg er ook van dat ze Ferrari wouden afremmen via politieke spelletjes omdat het op de baan niet lukte ;-)

Dat is nog steeds hét grote probleem, Ferrari komt er steeds voor uit wat ze doen en waarom. Neem nu maar gewoon de teamorders als voorbeeld. Zij zegden dat ze die gebruikten en lieten het duidelijk zien. Iedereen maar moord en brand schreeuwen dat het niet kon/mocht enz.
Maar andere teams deden het duidelijk ook maar onder het mom van... Ach laten we onze piloot een paar ronden voor het einde van de race binnen roepen want er moet nog wat gecontroleerd worden. Dat onze andere piloot daardoor een plek wint en wat extra punten sprokkeld is mooi meegenomen. En wat te denken van een andere piloot die onlangs van team veranderd is en niet lang daarna vertelde dat hij in het team waar hij al jaren voor uitkwam ook 2de viool moest spelen. Enz, enz.

Kom je ergens duidelijk voor uit dan ben je een slechterik, doe je het geniepig dan ben je goed en eerlijk bezig.  ::)
Lijkt me toch ietwat de omgekeerde wereld dacht ik zo.  :o

al kom je er voor uit daarom is het nog niet goed wat je doet!
Ik heb zonet een bank overvallen, ik kom er volledig voor uit. Doe ik dan iets goeds? Zoals jij zegt wel.

O.K., laat ik jou spelletje meespelen: punt1 -> Jij hebt zonet een bank overvallen en komt er voor uit. Deed jij iets goed? Als banken overvallen bij de wet verboden is deed je iets dat niet goed was.

Om verder te gaan in jouw kronkel: punt 2 -> Ik heb ook zonet een bank overvallen, maar ik kom er niet voor uit en ga zelfs verder -> ik ga in het openbaar roepen dat jij een bank overvallen hebt, dat je er voor uit komt en dat ik dat totaal ongepast vind van je en dat je een achterbaks kereltje bent.
Doe ik iets verkeerd? Zeker, maar ik ben op de koop toe nog hypocriet ook omdat ik zit te verkondigen dat jij wat verkeerd gedaan hebt terwijl ik zelf niet toegeef dat ik het ook gedaan heb...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Luc

Allereerst:

Schumitweeduizendnogwat schreef:
Moet je weten dat Ferrari ook voor Brigestone moet testen, in totaal heeft Brigestone er een kleine 21.000 opzitten, terwijl michelin iets in de buurt van de 55.000, geen klein verschil hé, zowaar 2,5 ker zoveel. Ok, je kan nu zeggen van rigestone heeft het zelf gezocht enzo, maar moest Brigestone met meer grote teams kunnen testen, dan moesten ze Ferrari niet vragen om de banden extra te testen. Al zijn niet alle test speciaal bandentest, alle nieuwe info zal in ieder geval gebruikt worden, ofdat nu wel of niet tijdens een bandentest was.

Wetende dat, toen andere teams bij Bridgestone waren, Ferrari heeft bedongen dat ze de enige officiële klant werden en genomineerd en betaald werden door Bridgestone om de bandentests voor alle teams te doen, dus is het wel een beetje hun eigen schuld.

En verder, er is hier al een hele boom opgezet over geniepige testen van andere teams, laat ik duidelijk zijn, die gebeuren niet! Het is een verzinsel want in het geniep testen is gewoonweg onmogelijk, circuits moeten worden gehuurd, transporters vertrekken uit Engeland waar altijd wel iemand die dingen ziet vertrekken, rijden doorheen Europa waar wel iemand ze zal zien rijden...het is gewoon onmogelijk voor de Engelse teams om in het geniep te testen.
Daarboven op weet ik pertinent zeker dat McLaren niet in het geniep test!

Maar dat het zogezegde geniepige testen wordt gebruikt door de Ferraristen om het eerlijke overvloedige testen van Ferrari te vergoelijken, dat is zo o zo typisch.

Maar heel duidelijk dus gesteund op valse vermoedens!

mijn gedacht op www.eze.be