GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Citaat van: bogief1 op 27 april 2005 - 18:33:36
Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 18:31:22
is het oneerlijk dat Bridgestone minder input krijgt...NEE...ze hebben dat enkel aan hun zelf te wijten...ze hebben nooit rekening gehouden met de andere teams die met Bridgestones reden
Bridgestone werkte alleen voor Ferrari.

En nu wil Ferrari niet meedoen aan de afspraak over de testen... :-\ :-X

idd, bridgestone heeft dat zelf gezocht, is normaal dat de andere teams dan overstappen

wat iuteindelijk voordeel heeft voor Minardi en Jordan, en volgens mij neemt Dubai-f1 volgend jaar Bridgestone

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 18:31:22
is het oneerlijk dat Bridgestone minder input krijgt...NEE...ze hebben dat enkel aan hun zelf te wijten...ze hebben nooit rekening gehouden met de andere teams die met Bridgestones reden
Bridgestone werkte alleen voor Ferrari.

En nu wil Ferrari niet meedoen aan de afspraak over de testen... :-\ :-X
Nooit rekening gehouden met andere teams? Is dat niet wat overdreven?

Vanaf 2001 is Ferrari enorm gaan domineren en heeft Bridgestone op zijn winnend paard gewerd terwijl teams als McLaren het heel slecht deden. Je kan niet verwachten dat Bridgestone niet voor zekere winst gaat ipv een middenmoot. En dat was McLaren op dat moment. Ferrari was de enige constante, en won samen met Bridgestone.

De grote vraag, waar was de rest?

FerrariMan

Citaat van: bogief1 op 27 april 2005 - 18:33:36
Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 18:31:22
is het oneerlijk dat Bridgestone minder input krijgt...NEE...ze hebben dat enkel aan hun zelf te wijten...ze hebben nooit rekening gehouden met de andere teams die met Bridgestones reden
Bridgestone werkte alleen voor Ferrari.

En nu wil Ferrari niet meedoen aan de afspraak over de testen... :-\ :-X

idd, bridgestone heeft dat zelf gezocht, is normaal dat de andere teams dan overstappen
Dan moet er hier nu ook niemand roepen dat het niet fair is wat Ferrari nu doet terwijl je hier zelf te kennen geeft dat het niet fair is maar wel 'juist tegoei' voor Bridgestone.

Rechte lijnen jongens.

Juan Pablo

Citaat van: FerrariMan op 27 april 2005 - 18:43:55
Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 18:31:22
is het oneerlijk dat Bridgestone minder input krijgt...NEE...ze hebben dat enkel aan hun zelf te wijten...ze hebben nooit rekening gehouden met de andere teams die met Bridgestones reden
Bridgestone werkte alleen voor Ferrari.

En nu wil Ferrari niet meedoen aan de afspraak over de testen... :-\ :-X
Nooit rekening gehouden met andere teams? Is dat niet wat overdreven?

Vanaf 2001 is Ferrari enorm gaan domineren en heeft Bridgestone op zijn winnend paard gewerd terwijl teams als McLaren het heel slecht deden. Je kan niet verwachten dat Bridgestone niet voor zekere winst gaat ipv een middenmoot. En dat was McLaren op dat moment. Ferrari was de enige constante, en won samen met Bridgestone.
McLaren had in 2001 motor-problemen.. een vergooid seizoen, zo bleek achteraf

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

mike

#199
Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 18:31:22
En nu wil Ferrari niet meedoen aan de afspraak over de testen... :-\ :-X

So what? Als ik een afspraak maak met al de andere inwoners van je straat/dorp/stad dat we vanaf nu nooit meer naar de F1 kijken, waarom zou jij je daar dan moeten aan houden? 't Is geen wet, he... :)

FerrariMan

Citaat van: mike op 27 april 2005 - 21:33:41
Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 18:31:22
En nu wil Ferrari niet meedoen aan de afspraak over de testen... :-\ :-X

So what? Als ik een afspraak maak met al de andere inwoners van je straat/dorp/stad dat we vanaf nu nooit meer naar de F1 kijken, waarom zou jij je daar dan moeten aan houden? 't Is geen wet, he... :)
En we doen dat dan onder het mom van "energie besparen voor het dorp".

Het was een nobel initiatief van de teams, alleen de beweegreden is anders dan ze willen doen geloven.

FerrariMan

Citaat van: R@cing Bull op 27 april 2005 - 19:28:42
Citaat van: FerrariMan op 27 april 2005 - 18:43:55
Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 18:31:22
is het oneerlijk dat Bridgestone minder input krijgt...NEE...ze hebben dat enkel aan hun zelf te wijten...ze hebben nooit rekening gehouden met de andere teams die met Bridgestones reden
Bridgestone werkte alleen voor Ferrari.

En nu wil Ferrari niet meedoen aan de afspraak over de testen... :-\ :-X
Nooit rekening gehouden met andere teams? Is dat niet wat overdreven?

Vanaf 2001 is Ferrari enorm gaan domineren en heeft Bridgestone op zijn winnend paard gewerd terwijl teams als McLaren het heel slecht deden. Je kan niet verwachten dat Bridgestone niet voor zekere winst gaat ipv een middenmoot. En dat was McLaren op dat moment. Ferrari was de enige constante, en won samen met Bridgestone.
McLaren had in 2001 motor-problemen.. een vergooid seizoen, zo bleek achteraf
Ik heb ze thans ook niet gezien in 2002.. motorproblemen of niet, een bandenleverancier wil resultaten.

Juan Pablo

#202
Citaat van: FerrariMan op 27 april 2005 - 22:21:22
Citaat van: R@cing Bull op 27 april 2005 - 19:28:42
Citaat van: FerrariMan op 27 april 2005 - 18:43:55
Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 18:31:22
is het oneerlijk dat Bridgestone minder input krijgt...NEE...ze hebben dat enkel aan hun zelf te wijten...ze hebben nooit rekening gehouden met de andere teams die met Bridgestones reden
Bridgestone werkte alleen voor Ferrari.

En nu wil Ferrari niet meedoen aan de afspraak over de testen... :-\ :-X
Nooit rekening gehouden met andere teams? Is dat niet wat overdreven?

ja, maar een bandenleverancier moet werken zoals Michelin het doet, alle teams apart.
En niet 1 team voor een ander team zetten

Vanaf 2001 is Ferrari enorm gaan domineren en heeft Bridgestone op zijn winnend paard gewerd terwijl teams als McLaren het heel slecht deden. Je kan niet verwachten dat Bridgestone niet voor zekere winst gaat ipv een middenmoot. En dat was McLaren op dat moment. Ferrari was de enige constante, en won samen met Bridgestone.
McLaren had in 2001 motor-problemen.. een vergooid seizoen, zo bleek achteraf
Ik heb ze thans ook niet gezien in 2002.. motorproblemen of niet, een bandenleverancier wil resultaten.

klopt, maar ze hadden wel meer aandacht moeten besteden aan andere teams, volgens mij was hert vanaf het begin al Ferrari voor de andere teams

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Bruno

Citaat van: R@cing Bull op 27 april 2005 - 22:33:35
Citaat van: FerrariMan op 27 april 2005 - 22:21:22
Citaat van: R@cing Bull op 27 april 2005 - 19:28:42
Citaat van: FerrariMan op 27 april 2005 - 18:43:55
Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 18:31:22
is het oneerlijk dat Bridgestone minder input krijgt...NEE...ze hebben dat enkel aan hun zelf te wijten...ze hebben nooit rekening gehouden met de andere teams die met Bridgestones reden
Bridgestone werkte alleen voor Ferrari.

En nu wil Ferrari niet meedoen aan de afspraak over de testen... :-\ :-X
Nooit rekening gehouden met andere teams? Is dat niet wat overdreven?

ja, maar een bandenleverancier moet werken zoals Michelin het doet, alle teams apart.
En niet 1 team voor een ander team zetten

Vanaf 2001 is Ferrari enorm gaan domineren en heeft Bridgestone op zijn winnend paard gewerd terwijl teams als McLaren het heel slecht deden. Je kan niet verwachten dat Bridgestone niet voor zekere winst gaat ipv een middenmoot. En dat was McLaren op dat moment. Ferrari was de enige constante, en won samen met Bridgestone.
McLaren had in 2001 motor-problemen.. een vergooid seizoen, zo bleek achteraf
Ik heb ze thans ook niet gezien in 2002.. motorproblemen of niet, een bandenleverancier wil resultaten.

klopt, maar ze hadden wel meer aandacht moeten besteden aan andere teams, volgens mij was hert vanaf het begin al Ferrari voor de andere teams

Kan je het tweede gedeelte van je zin ns even verduidelijken?

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Juan Pablo

ehh lol, sorry, hert moet het zijn.

Maar wat ik dacht is dat Ferrari al VOOR het seizoen voorgetrokken werd door Bridgestone, en niet pas toen McLaren probemen had

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Citaat van: R@cing Bull op 29 april 2005 - 17:25:04
ehh lol, sorry, hert moet het zijn.

Maar wat ik dacht is dat Ferrari al VOOR het seizoen voorgetrokken werd door Bridgestone, en niet pas toen McLaren probemen had
Niet mee eens. In 99, 2000 en 2001 waren er geen prestatieverschillen te merken tussen de onderlinge teams op bandengebied. Tenminste, afgaande op de resultaten. Je kan er niet omheen dat Bridgestone pas is gaan 'favoritiseren' sinds duidelijk was dat Ferrari ging domineren.

Luc

Volgens RaceReport zou de technische keuring van de derde Ferrari in Imola door de FIA uitgesteld zijn tot vrijdagochtend omdat....er op donderdag voor de race nog tot laat werd gestest met de derde Ferrari....

Je kan natuurlijk heel ver gaan, maar soms is het wat mij betreft er toch een beetje over.

De FIA had hier een punt kunnen stellen aan het ongeremde testen van Ferrari tot op een dag voor het raceweekend. Dat hebben ze dus niet gedaan en heel gedwee werd de keuring uitgesteld.

Of dit waar is, ik las het nergens anders, maar RaceReport is toch redelijk betrouwbaar, mijns inziens.
mijn gedacht op www.eze.be

FerrariMan

Citaat van: Luc op 30 april 2005 - 22:23:21
Volgens RaceReport zou de technische keuring van de derde Ferrari in Imola door de FIA uitgesteld zijn tot vrijdagochtend omdat....er op donderdag voor de race nog tot laat werd gestest met de derde Ferrari....

Je kan natuurlijk heel ver gaan, maar soms is het wat mij betreft er toch een beetje over.

De FIA had hier een punt kunnen stellen aan het ongeremde testen van Ferrari tot op een dag voor het raceweekend. Dat hebben ze dus niet gedaan en heel gedwee werd de keuring uitgesteld.

Of dit waar is, ik las het nergens anders, maar RaceReport is toch redelijk betrouwbaar, mijns inziens.
Ik snap het ook niet, de er zijn toch geen afspraken omtrent het testen en Ferrari heeft toch niet op Imola getest de week voor de GP?

Jean Todt

Citaat van: FerrariMan op 01 mei 2005 - 18:28:57
Citaat van: Luc op 30 april 2005 - 22:23:21
Volgens RaceReport zou de technische keuring van de derde Ferrari in Imola door de FIA uitgesteld zijn tot vrijdagochtend omdat....er op donderdag voor de race nog tot laat werd gestest met de derde Ferrari....

Je kan natuurlijk heel ver gaan, maar soms is het wat mij betreft er toch een beetje over.

De FIA had hier een punt kunnen stellen aan het ongeremde testen van Ferrari tot op een dag voor het raceweekend. Dat hebben ze dus niet gedaan en heel gedwee werd de keuring uitgesteld.

Of dit waar is, ik las het nergens anders, maar RaceReport is toch redelijk betrouwbaar, mijns inziens.
Ik snap het ook niet, de er zijn toch geen afspraken omtrent het testen en Ferrari heeft toch niet op Imola getest de week voor de GP?

Voor zover ik weet heeft Ferrari de week van Imola getest in Monza met als laatste testdag op woensdag.

Luc

#209
Ik wil helemaal geen boom op zetten over het meer testen van Ferrari.
Wat ik wel niet gepast vind is dat ze in één keer ook het Suzuka akkoord over boord hebben gegooid en nu tot een dag voor de race gaan testen. Het is niet omdat er een strengere beperking werd voorgesteld, die voor hen niet aanvaardbaar was, dat ze ook de eerdere afspraken, waar ze wel mee akkoord gingen, niet meer kunnen volgen.

En wat me vooral stoort is dat de FIA nu ook technische keuringen gaat uitstellen...
Het probleem zat hem in de reserve wagen waarmee op woensdag inderdaad in Monza getest werd en er een probleem werd geconstateerd waardoor Barichello op donderdag nog moest gaan testen alvorens de wagen naar Imola te laten gaan. Daar kwam hij te laat aan voor de technische keuring en werd heel gedwee de keuring verplaatst naar vrijdag....

Hier had de FIA wel een punt kunnen maken het te laat aanbieden van de reserve auto kunnen gebruiken om hem niet te controleren...of tenminste niet heel gedwee akkoord te gaan en druk te zetten op Ferrari....

Vinden jullie nu zelf niet dat het een ietsiepietsie te ver gaat als je al niet meer op tijd bij een keuring kan geraken omdat je aan het testen bent?

Ik zie ze in Monaco nog naar Paul Ricard trekken op vrijdag.......de bandenkeuze moet toch pas zaterdag ochtend kenbaar gemaakt worden...de eerste trainingen zijn op donderdag....leuk een extra testdag in het Grand Prix weekend...kunnen ze misschien de auto gewoon binnen laten staan op donderdag....motor sparen....

Ergens moet toch een grens getrokken worden en dan vond ik de Suzuka grens voor iedereen aanvaardbaar, ook Ferrari vond dat, nu niet meer ....
mijn gedacht op www.eze.be