GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

The Iceman

Citaat van: F1Planet op 24 april 2005 - 19:51:43
Nee niet echt, ik hoop natuurlijk dat Schumi eerst wereldkampioen wordt, maar verwacht dat als BArri top is hij de zege nie zal laten liggen voor Schumi. Hij heeft al genoeg gedaan voor Schumi. En met de pech die hij dit jaar al kende...
Nog maar juist F1 fan ???  :)

Doefie

Citaat van: Snekuem op 24 april 2005 - 20:08:52
Citaat van: F1Planet op 24 april 2005 - 19:51:43
Nee niet echt, ik hoop natuurlijk dat Schumi eerst wereldkampioen wordt, maar verwacht dat als BArri top is hij de zege nie zal laten liggen voor Schumi. Hij heeft al genoeg gedaan voor Schumi. En met de pech die hij dit jaar al kende...
Nog maar juist F1 fan ???  :)

Denk ik ook, als je al zo'n dingen gaat zeggen  ;D

Roel

ben even niet langs geweest op deze topic lees je zaken als: vrees dat het een afgang wordt, ferrari is er nog steeds niet, om daarna : Schumacher had los kunnen winnen als hij niet dat foutje gemaakt had...

Volgens mij had ie nog 20 ronden achter Alonso kunnen rijden, was geen inhalen aan. En dan was er nog Kimi, die bovendien wel sneller was dan de Renault en zich niet meer had laten bijhalen door Alonso, als je vergelijkt met het tijdstip dat Wurz binnenkwam. Moet enorm balen zijn voor Kimi, die het nu toch wel stilletjesaan moet gehad hebben daar met Mclaren  >:(

Ferrari is terug, en ook Mclaren is weer daar. Laat Montoya nu nog in terugkomen in vorm en Renault krijgt het volgens mij moeilijk om een betrouwbare (als als als) Mclaren en de Ferrari bij te benen. Wordt ongetwijfeld een leuk seizoen!
God save Mclaren

Ferrari 2010

1  1  Michael Schumacher Ferrari 48  15:11:02  216.946  1:21.858
           
2  3  Jenson Button BAR-Honda 22  14:34:15  214.987  1:22.604
           
3  10  Alexander Wurz McLaren-Mercedes 24  14:37:29  213.902  1:23.023
           
4  5  Fernando Alonso Renault 22  14:34:08  213.619  1:23.133
           
5  9  Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 8  14:14:34  213.201  1:23.296
           
6  4  Takuma Sato BAR-Honda 23  14:36:04  213.016  1:23.368

Dat zijn de snelste ronden, wie er nu nog durft zeggen dat Schumi niet sneller was dan Alonso verklaar ik hoogstpersoonlijk gek. Je hebt trouwens gezien hoe snel hij naderde, dat gaat Alonso echt niet toelaten als hij het kon tegenhouden hoor.
Over Kimi spreek ik me niet uit. In het begin ging hij veel sneller, maar na een paar ronden waren de rijden Raikonnen - Alonso ongeveer gelijk. Dat zou aan het probleem kunnen liggen, maar het kan ook zo zijn dat hij gewoon goed weg was...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

t'Is nu 20:37u en ik heb net de race gezien op video zonder vooraf de uitslag te weten.
Wat heb ik hier van genoten! (vooral vanaf het duel Schumi-Button) Echt grappig en goed bekeken was het feit dat Ferrari zijn pitcrew naar buiten stuurde , waarop B.A.R dat ook meteen deed, en daar stonden ze dan nog drie-vier ronden te wachten.
Alonso is in topvorm en Schumi haalt het onderste uit de kan: schitterend om te zien!  8)  Moest de race één of twee ronden langer geduurd hebben, dan was Michael er misschien -ik zeg wel misschien- voorbij gekund. Het is jaren geleden dat het seizoen nog zo spannend was het deze: Renault,Mclaren,BAR,Ferrari,... allemaal zijn ze in staat om voor de overwinning te gaan.
Ik moet wel zeggen dat Ferrari vooruitgang maakt,ondanks de problemen van Rubens maar er is ook maar één Renault en één McLaren gefinisht, dus dat verzacht de pil een beetje.

bogief1

Spannend was het inderdaad, maar als het zo blijft? Als je ziet welke snelheid die ferrari had, dan vrees ik dat de rest van het seizoen weeral eens rood gekleurd zal zijn, gelukkig heeft alonso al wat punten bijeen gesprokkeld
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

dj Peter

Citaat van: bogief1 op 24 april 2005 - 20:52:30
Spannend was het inderdaad, maar als het zo blijft? Als je ziet welke snelheid die ferrari had, dan vrees ik dat de rest van het seizoen weeral eens rood gekleurd zal zijn, gelukkig heeft alonso al wat punten bijeen gesprokkeld
Dat hoeft niet,er mag gerust wat spanning zijn, zolang Ferrari  en MS maar kampioen worden,maar één zwaluw maakt de lente nog niet en daarom zeg ik: er moet wel degelijk met meer concurrenten rekening gehouden worden dit seizoen. Maar wat Schumi vandaag liet zien in de tweede helft van de race belooft wel wat.

Roel

Citaat van: Schumi 2002 op 24 april 2005 - 20:33:05
1  1  Michael Schumacher Ferrari 48  15:11:02  216.946  1:21.858
           
2  3  Jenson Button BAR-Honda 22  14:34:15  214.987  1:22.604
           
3  10  Alexander Wurz McLaren-Mercedes 24  14:37:29  213.902  1:23.023
           
4  5  Fernando Alonso Renault 22  14:34:08  213.619  1:23.133
           
5  9  Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 8  14:14:34  213.201  1:23.296
           
6  4  Takuma Sato BAR-Honda 23  14:36:04  213.016  1:23.368

Hieruit kan je toch echt wel afleiden dat de Mclaren sneller gaat dan de Renault? Kimi rijdt in zijn 8e !!! rondje zijn snelse ronde die slechts 1 tiende trager is dan dat van Alonso, zelfs Wurz kon sneller... Maar Schumacher is idd wel lelijk veel sneller  :o
God save Mclaren

Mikacouli

Laten we maar eerst onthouden dat MS heus niet altijd zo snel zal gaan. Hij had gewoon bloed geroken en zag dat JB niet al te snel ging. Hij heeft gewoon alles op de aanval gezet. Heel mooi maar als je dan naar de tijd van Barrichello kijkt....

Toch weer die 2 McLarens in de top 5 met wurz als derde man. Net zoals Roel zei, als je keek wnr Wurz maar binnenkwam dan had Kimi een grote kans. Volgens mij had ie gewoon gewonnen. En dan door zo'n gewoon klein dingetje dat kapot is gegaan. :-\
Maar ik heb volle moed voor de volgende races. Heb nu al mijn hoop gesteld op die vernieuwe McLaren. Hij is nu al één van de snelste, dan gaat ie zeker sneller zijn zoniet de snelste tijdens de races. Vergeet niet dat het maar de eerste opgave was in 8 deelnames. Er zijn er al die meer uitgevallen zijn...

dj Peter

Citaat van: Mikacouli op 24 april 2005 - 21:05:57
Heel mooi maar als je dan naar de tijd van Barrichello kijkt.... Er zijn er al die meer uitgevallen zijn...
Met snelle rondjes alleen kom je er niet, nietwaar Kimi ?  ;D

Mikacouli

Citaat van: SaffierFM op 24 april 2005 - 21:13:44
Citaat van: Mikacouli op 24 april 2005 - 21:05:57
Heel mooi maar als je dan naar de tijd van Barrichello kijkt.... Er zijn er al die meer uitgevallen zijn...
Met snelle rondjes alleen kom je er niet, nietwaar Kimi ?  ;D

Nee idd, maar ook niet met foutjes nietwaar?

Doefie

Citaat van: Roel op 24 april 2005 - 21:00:50
Hieruit kan je toch echt wel afleiden dat de Mclaren sneller gaat dan de Renault? Kimi rijdt in zijn 8e !!! rondje zijn snelse ronde die slechts 1 tiende trager is dan dat van Alonso, zelfs Wurz kon sneller... Maar Schumacher is idd wel lelijk veel sneller  :o

Laat die 'veel sneller' is weg  8) ;D

Jasper

Iedereen is hier vol lof over de race en dan neemt die dvd-speler dat verdomme weer niet op hé, ik kan er echt niet tegen.

Mikacouli

CitaatVerliest Button derde plaats?

Blijkbaar zal er nog een tweede aanpassing gebeuren in de uitslag van de GP van San Marino. Bij het wegen van Button's BAR 007 na de race stelde men blijkbaar vast dat de wagen te licht zou zijn. Als dit werkelijk het geval is, verliest Button z'n derde plaats en kan Alexander Wurz opnieuw een derde plaats aan zijn palmares toevoegen. Momenteel staat de wagen nog steeds bij de technische controle.

Meer nieuws volgt later.
f1world . be

Nja, zou mooi zijn voor Wurz als hij nog een podiumplaats aan zijn palmares kan toevoegen. Jammer voor Button, hij kan er niks aan doen. Niks is nog officiëel dus het is nog afwachten...

FerrariMan

Ik lees hier regelmatig in dit topic dat Kimi sneller zou zijn.
Maar na Bahrein zei toch ook iedereen dat MS op een andere strategie zat omdat hij Alonso kon volgen. Waarom zou het dan nu niet kunnen dat Kimi op een lichtere strategie stond? Het is perfect mogelijk..niet?
Of mis ik iets?...