GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

mike

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 16:28:23
Trouwens, nu is het ook duidelijk van waar die fout kwam in de kwali's.
Hij zat met een overvolle wagen. Knap hoe die F2005 na de pitstop gewoon dezelfde snelheid bleef behouden.

Inderdaad. Tijdens de kwalifcatie was hij wel snel onderweg, maar duidelijk niet op weg naar de pole, ook niet zonder die misser. Maar uit de race bliijkt overduidelijk waarom: hij was zeer zwaar geladen, en gewicht is in Imola van extra goot belang. Eens de wagen een "normaal" gewicht had en de baan vrij was, reed MS iedereen van het kastje naar de muur (en dat zonder zijn beruchte banden te ruineren). Die F2005 is duidelijk ongemeen snel! Enfin, in de juiste handen dan toch, want RB slaagde er naar verluidt maar niet in een goede afstelling te vinden.

Tot spijt van wie't benijdt, maar MS heeft zijn laatste woordje in dit seizoen nog niet gesproken!

Jonas


Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 17:19:22
Citaat van: Mikacouli op 24 april 2005 - 17:18:10
Mooie race van MS. Man van de race. Maar is wel een beetje geholpen door de rest die voor hem uitviel. Ik denk aan een Fisichella, een rubens en een kimi. Dit zijn rijders waar hij veel tijd zou achter verloren hebben. Kimi kon zeker voor de overwinning gaan vandaag. Dit is meteen de eerste opgave van dit jaar, net nu moet dat gebeuren :'(

Maarja, in Spanje krijgen we de vernieuwde wagen en Kimi zal op wraak berust zijn. MS heeft veel van zijn motor gevergt nu en we zullen zien wat er gebeurt in spanje met zijn ferrari.
MS mag in Spanje een nieuwe motor steken. Hij reed met de 12-ronden oude van Bahrein rond.
Idd hij reed met de wagen van de vorige wedstrijd. Hij is één van de enige die wanneer hij uitviel nog altijd de wagen van de vorige race gebruikt (als dat moet). Dus hij start met dezelfde mogelijkheden. Hopelijk een spannende race.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Juan Pablo

Citaat van: bogief1 op 24 april 2005 - 16:36:04
Het deed deugd om villeneuve terug te zien. Discussie met sauber afgelopen nu?

De discussie was voor mij er nooit geweest, de media heeft Villeneuve gewoon lopen afkraken, ze moesten zeker iemand hebben.
In Bahrein was hij in de punten gefinished als Coulthard hem niet van de baan had gedrukt.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Citaat van: F1Planet op 24 april 2005 - 17:24:23

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 17:19:22
Citaat van: Mikacouli op 24 april 2005 - 17:18:10
Mooie race van MS. Man van de race. Maar is wel een beetje geholpen door de rest die voor hem uitviel. Ik denk aan een Fisichella, een rubens en een kimi. Dit zijn rijders waar hij veel tijd zou achter verloren hebben. Kimi kon zeker voor de overwinning gaan vandaag. Dit is meteen de eerste opgave van dit jaar, net nu moet dat gebeuren :'(

Maarja, in Spanje krijgen we de vernieuwde wagen en Kimi zal op wraak berust zijn. MS heeft veel van zijn motor gevergt nu en we zullen zien wat er gebeurt in spanje met zijn ferrari.
MS mag in Spanje een nieuwe motor steken. Hij reed met de 12-ronden oude van Bahrein rond.
Idd hij reed met de wagen van de vorige wedstrijd. Hij is één van de enige die wanneer hij uitviel nog altijd de wagen van de vorige race gebruikt (als dat moet). Dus hij start met dezelfde mogelijkheden. Hopelijk een spannende race.

Iedereen die nooit een motor gewisseld heeft (tegen de regels dan) mag nu ziijn motor vervangen
motor 1: race 1-2
motor 2: race 3-4
motor 3: Spanje- 6

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 17:19:22
Citaat van: Mikacouli op 24 april 2005 - 17:18:10
Mooie race van MS. Man van de race. Maar is wel een beetje geholpen door de rest die voor hem uitviel. Ik denk aan een Fisichella, een rubens en een kimi. Dit zijn rijders waar hij veel tijd zou achter verloren hebben. Kimi kon zeker voor de overwinning gaan vandaag. Dit is meteen de eerste opgave van dit jaar, net nu moet dat gebeuren :'(

Maarja, in Spanje krijgen we de vernieuwde wagen en Kimi zal op wraak berust zijn. MS heeft veel van zijn motor gevergt nu en we zullen zien wat er gebeurt in spanje met zijn ferrari.
MS mag in Spanje een nieuwe motor steken. Hij reed met de 12-ronden oude van Bahrein rond.

ah foutje, zal er over gekeken hebben.

Ferrari 2010

Een ding kan je nu wel concluderen: Als hij een normale 2de qwali had gereden, ergens 4de was gestart, dan had hij los gewonn. Hij had dan wel niet zo een vrije baan gehad, maar rond de 20ste ronde had iedreen wel gepit en zou hij alles op alles kunnen geven. Dan had de dominantie van ferrari echt te zien geweest. Het is uiteraard zo dat zijn motor nog vrij nieuw was, maar dat wil niets zeggen, je kan nu nog niet weten tot wat de motor van de F2005 in staat is want hij heeft nog geen 2 volledige GP's moeten rijden. Maar ik schat wel dat de motor tot heel wat in staat is, en dat Ferrari er samen met renault, misschien ook met McLaren, BAR en Toyota een heel mooi seizoen van zullen maken. Opmerkelijk: 5 teams die in staat zijn ommet elkaa te VECHTEN. Komt niet gauw voor denk ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Euhm, de race is al een paar uren gedaan en de redactie is precies in slaap gevallen  ;)

Jonas

Heb zojuist ergens gelezen dat Ralf Schumacher 25s straftijd krijgt wegens een incedent met nick heidfeld. Hierdoor verliest hij zijn 8ste plaats aan diezelfde heidfeld. Toyota gaat wel nog in beroep.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Raikkonen MASTER

Heel erg jammer voor Kimi.
Ik vraag me af hoe hij de race gereden zou hebben mocht zijn aandrijfas het niet begeven hebben  :'( Mooi van MS en Wurz.

Ook iets vreemds, Michael groet het publiek net als Bush... Hij wuift, wijst alsof hij iemand herkent, en dan lacht ie en wuift ie harder...  ???

Juan Pablo

Citaat van: Raikkonen MASTER op 24 april 2005 - 18:29:20
Ook iets vreemds, Michael groet het publiek net als Bush... Hij wuift, wijst alsof hij iemand herkent, en dan lacht ie en wuift ie harder...  ???

:D

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

#130
Citaat van: F1Planet op 24 april 2005 - 18:16:17
Heb zojuist ergens gelezen dat Ralf Schumacher 25s straftijd krijgt wegens een incedent met nick heidfeld. Hierdoor verliest hij zijn 8ste plaats aan diezelfde heidfeld. Toyota gaat wel nog in beroep.

inderdaad maja, 1 punt.
het is beter dan niets maar ik weet wel dat dit een VEEEEEEEEL te kleine plijster is op de wonden van Williams..
Ze reden wel de hele tijd in het verkeer maar er waren helemaal geen mechanische problemen, heb ik gelezen

bron:
http://www.f1today.nl/index.php?locatie=nieuwslezen&nieuwsid=2965

deze gebeurtenis is trouwens HELEMAAL gemist door de flut-regie

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Prachtige race!!! Dit willen we meer zien.
Alonso heeft goed stand gehouden tegen een ontketende Schumacher, Ferrari is back on top, zoveel is duidelijk.
Toch weer spijtig voor Raikkonen, had zo graag een overwinning gezien voor hem.

Jonas

Had niet zozeer een overwinning van raikkonen verwacht maar toch wel een podiumplaats.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

The Iceman

Citaat van: F1Planet op 24 april 2005 - 16:53:34
Ik hoop dat Barrichello terugkomt en mss wel een paar zeges kan meepakken.
Als MS wereldkampioen is zeker.  ;)

Jonas

Nee niet echt, ik hoop natuurlijk dat Schumi eerst wereldkampioen wordt, maar verwacht dat als BArri top is hij de zege nie zal laten liggen voor Schumi. Hij heeft al genoeg gedaan voor Schumi. En met de pech die hij dit jaar al kende...
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!