GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

bogief1

Ik ben al altijd van mening geweest dat Schumy niet onder druk goed kan rijden. Hij is zoveel keer kampioen omdat de andere teams slecht waren de  laatste jaren, maar wat hij nu liet zien is hij die titels toch waard. Prachtige race. Ook alonso heeft laten zien dat hij een titel waard zou zijn, hij maakte echt geen enkele fout, ik zie er dat niet veel doen. Als het iedere race zo word, dan maakt het voor mij niet uit wie er kampioen word, ook al is het terug Schumacher. Al vrees ik dat de dominantie van Ferrari toch niet over is, hij was op een bepaald moment 2 seconden sneller dan iedereen!  :o
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 11:02:24
Game over.

Als ze de start overleven dan gaan ze ronden lang op een 8ste a 7de plek rondrijden.
Indien ze betrouwbaar zijn zullen de banden dan wel de geest beginnen geven en hopsakee, weer een blamage klaar voor Ferrari. Zij zullen dan weer aan de pers gaan zeveren dat ze veel potentiëel hebben gezien maar dat ze vanaf volgende race toch moeten beginnen punten nemen. Schumacher komt dan melden dat het seizoen nog lang is en dat hij zeker nog kans maakt op de titel.

Soms is het leven zo voorspelbaar.

Hopelijk winst van Kimi.
Dit neem ik even terug.  ;)

Scuderia Ferrari

Het is de schuld van Ferrari  ;D

FerrariMan

Trouwens, nu is het ook duidelijk van waar die fout kwam in de kwali's.
Hij zat met een overvolle wagen. Knap hoe die F2005 na de pitstop gewoon dezelfde snelheid bleef behouden.

lieven

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 15:43:49
Ja Schumi kraakte weer heerlijk onder de druk  :)

Ik ben alvast blij dat de Ferrari sneller is dan de Renault en dat MS zonder zijn fout vanochtend de overwinning gemakkelijk had kunnen binnen doen.
dat weet je niet, wat als kimi niet was uitgevallen?
mss had kimi dan wel gemakkelijk naar de overwinning gereden!!
en na zoveel te testen zou het echt belachelijk zijn om niet vooraan mee te rijden zeker als je kijkt hoe dominant ze vlede jaar waren!!

bogief1

Het deed deugd om villeneuve terug te zien. Discussie met sauber afgelopen nu?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Citaat van: lieven op 24 april 2005 - 16:31:44
Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 15:43:49
Ja Schumi kraakte weer heerlijk onder de druk  :)

Ik ben alvast blij dat de Ferrari sneller is dan de Renault en dat MS zonder zijn fout vanochtend de overwinning gemakkelijk had kunnen binnen doen.
dat weet je niet, wat als kimi niet was uitgevallen?
mss had kimi dan wel gemakkelijk naar de overwinning gereden!!
en na zoveel te testen zou het echt belachelijk zijn om niet vooraan mee te rijden zeker als je kijkt hoe dominant ze vlede jaar waren!!
:)

Jonas

Ik hoop voor over 2 weken dezelfde spannende race maar dan met omgekeerde afloop  8).
Schumi net voor Ferando en Kimi derde. Zou heel mooi zijn.
Over deze wedstrijd: Moest Kimi niet uitgevallen zijn dan kon dit senario natuurlijk ook voorkomen, maar ik denk dat Ferrari toch weer aantoont dat zij nog altijd de beste zijn, met daarachter de Renaults en de McLarens. Over Barrichello, ik weet natuurlijk nog niet wat er mis was, maar ik denk dat hij niet lang meer zo zal mogen rijden, dat hij dringend binnen moet gaan pakken of het kan nog raar aflopen met hem.

Het was een fantastische race !!!
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

bogief1

Citaat van: F1Planet op 24 april 2005 - 16:45:09
Ik hoop voor over 2 weken dezelfde spannende race maar dan met omgekeerde afloop  8).
Schumi net voor Ferando en Kimi derde. Zou heel mooi zijn.
Over deze wedstrijd: Moest Kimi niet uitgevallen zijn dan kon dit senario natuurlijk ook voorkomen, maar ik denk dat Ferrari toch weer aantoont dat zij nog altijd de beste zijn, met daarachter de Renaults en de McLarens. Over Barrichello, ik weet natuurlijk nog niet wat er mis was, maar ik denk dat hij niet lang meer zo zal mogen rijden, dat hij dringend binnen moet gaan pakken of het kan nog raar aflopen met hem.

Het was een fantastische race !!!

Hij kan daar toch ook niks aan doen dat de Ferrari hem in de steek laat  ???
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jonas

Nee niet echt maar na zijn podiumplaats in Australië heeft hij toch niks meer laten zien.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Schumi nr1

Kreeg hij ook weinig kans toe volgens mij.

bogief1

Citaat van: F1Planet op 24 april 2005 - 16:48:06
Nee niet echt maar na zijn podiumplaats in Australië heeft hij toch niks meer laten zien.


Inderdaad, maar veel kon hij niet laten zien ook, 2x uitgevallen door een technisch defect en 1x maal omdat z'n banden op waren. Die komt nog wel terug.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jonas

Ik hoop dat Barrichello terugkomt en mss wel een paar zeges kan meepakken.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Mikacouli

Mooie race van MS. Man van de race. Maar is wel een beetje geholpen door de rest die voor hem uitviel. Ik denk aan een Fisichella, een rubens en een kimi. Dit zijn rijders waar hij veel tijd zou achter verloren hebben. Kimi kon zeker voor de overwinning gaan vandaag. Dit is meteen de eerste opgave van dit jaar, net nu moet dat gebeuren :'(

Maarja, in Spanje krijgen we de vernieuwde wagen en Kimi zal op wraak berust zijn. MS heeft veel van zijn motor gevergt nu en we zullen zien wat er gebeurt in spanje met zijn ferrari.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 24 april 2005 - 17:18:10
Mooie race van MS. Man van de race. Maar is wel een beetje geholpen door de rest die voor hem uitviel. Ik denk aan een Fisichella, een rubens en een kimi. Dit zijn rijders waar hij veel tijd zou achter verloren hebben. Kimi kon zeker voor de overwinning gaan vandaag. Dit is meteen de eerste opgave van dit jaar, net nu moet dat gebeuren :'(

Maarja, in Spanje krijgen we de vernieuwde wagen en Kimi zal op wraak berust zijn. MS heeft veel van zijn motor gevergt nu en we zullen zien wat er gebeurt in spanje met zijn ferrari.
MS mag in Spanje een nieuwe motor steken. Hij reed met de 12-ronden oude van Bahrein rond.