Schouderblessure houdt Gibernau van de motor

Gestart door Martin, 12 april 2005 - 23:16:58

« vorige - volgende »

Martin

Motorcoureur Sete Gibernau twijfelt over deelneming aan de Grote Prijs van Portugal komende zondag op het circuit van Estoril, de tweede wedstrijd om de wereldtitel wegrace. De Spanjaard heeft nog altijd veel last van de schouderblessure, die hij afgelopen zondag opliep in de openingsrace in Jerez de la Frontera.

"Ik ga naar Estoril en ik zal wel zien hoe ik me voel. Maar ik durf niet te garanderen dat ik race", zei de Honda-rijder dinsdag. Gibernau vocht in Jerez een verbeten duel uit met werelkampioen Rossi. In de laatste bocht zette de Italiaan Gibernau opzij en duwde hem de grindbak in. De grote rivaal van Rossi hield er de pijnlijke schouder aan over.

kevin

Gibernau had nog last van zijn schouder, maar heeft er toch een mooie tweede plaats op de grid uitgeperst.

Rossi vierde.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

Bruno

Citaat van: kevin op 16 april 2005 - 17:30:48
Gibernau had nog last van zijn schouder, maar heeft er toch een mooie tweede plaats op de grid uitgeperst.

Rossi vierde.

Greetz
Kevin

én was goed onderweg tijdens de race maar het bleef niet duren.  :(

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

kevin

Citaat van: Bruno op 17 april 2005 - 21:12:00
Citaat van: kevin op 16 april 2005 - 17:30:48
Gibernau had nog last van zijn schouder, maar heeft er toch een mooie tweede plaats op de grid uitgeperst.

Rossi vierde.

Greetz
Kevin

én was goed onderweg tijdens de race maar het bleef niet duren.  :(

Volgens mij had dat niet zozeer te maken met zijn schouder, maar door een verraderlijke natte plek op de piste.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

Bruno

Citaat van: kevin op 20 april 2005 - 18:51:52
Citaat van: Bruno op 17 april 2005 - 21:12:00
Citaat van: kevin op 16 april 2005 - 17:30:48
Gibernau had nog last van zijn schouder, maar heeft er toch een mooie tweede plaats op de grid uitgeperst.

Rossi vierde.

Greetz
Kevin

én was goed onderweg tijdens de race maar het bleef niet duren.  :(

Volgens mij had dat niet zozeer te maken met zijn schouder, maar door een verraderlijke natte plek op de piste.

Greetz
Kevin


Zeg ik ook niet, hij "viel" in elk geval uit.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno