Woordspelletje

Gestart door kevin, 13 april 2005 - 21:31:16

« vorige - volgende »

Supermariobros


Jasper


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Alexander Charles Loong Yoong (kortweg Alex Yoong)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 21 augustus 2005 - 13:50:54
Alexander Charles Loong Yoong (kortweg Alex Yoong)
er zijn er weinige met een Y, maar toch kan ik deze niet goedkeuren. Ik heb hem onlangs zelf al gezegd. Een andere met een Y dus  :P ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle


Ferrari 2010

Bernie Ecclestone


BTW, heeft die zelf nog gereden vroeger? ik zie die net tussen de coureurs staan?!?  :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Was zeker teameigenaar, en heeft nog gereden voor Brabham geloof ik en misschien ook voor z'n eigen team.

Maar is wel een dubbel. :P

Supermariobros


Jasper


Ferrari 2010

Het bekende winkelkarretje: Jarno Trolly (remember foto  ;))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Man bevredigt zich op straat

Een 19-jarige dakloze sloeg vrijdag rond 07:30 uur midden op straat de hand aan zichzelf. De omstanders in  het Nederlandse Veendam in de provincie Groningen  vonden dat blijkbaar geen fijne aanblik, want zij belden de politie.

Toen de politie kwam, dook de man snel op en trok zijn broek omhoog. Hij werd echter toch aangehouden wegens schennis. Hij is voor onderzoek meegegaan naar het politiebureau waar hij een verklaring aflegde.

Hij zei dat de bevrediging kwam door overmatig alcoholgebruik waardoor hij niet precies meer wist wat hij deed. Hij is in de loop van de middag weer vrijgelaten.

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2005 op 21 augustus 2005 - 19:56:27
Man bevredigt zich op straat

Een 19-jarige dakloze sloeg vrijdag rond 07:30 uur midden op straat de hand aan zichzelf. De omstanders inĀ  het Nederlandse Veendam in de provincie GroningenĀ  vonden dat blijkbaar geen fijne aanblik, want zij belden de politie.

Toen de politie kwam, dook de man snel op en trok zijn broek omhoog. Hij werd echter toch aangehouden wegens schennis. Hij is voor onderzoek meegegaan naar het politiebureau waar hij een verklaring aflegde.

Hij zei dat de bevrediging kwam door overmatig alcoholgebruik waardoor hij niet precies meer wist wat hij deed. Hij is in de loop van de middag weer vrijgelaten.

Verkeerde topic, hoort bij vreemd nieuws  ;)