Groetjes uit Thailand...

Gestart door Alan Blues, 10 april 2005 - 17:12:02

« vorige - volgende »

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Ja, ik weet het. Ik ben net een jaar geleden terug gekomen uit Thailand...  :-[ :-[

Mijn pc is heel onstabiel op dit moment. Vorige week heeft hij helemaal de geest gegeven en ik heb hem (geloof het of niet!!!) eergisteren terug aan de praat gekregen.

Misschien dat ik dit lang weekend wel effe de tijd vind om te schrijven....

McChouffe

Ge moet er niet op hopen dat ik dit topic zal laten verdwijnen Alan  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ramses

Ik maak er meteen een sticky van ;D

Alan Blues

Citaat van: Ramses op 10 mei 2006 - 23:18:28
Ik maak er meteen een sticky van ;D

Dat is natuurlijk de manier om me onder druk te zetten.... ;)

Jasper

Aan de andere kant ga je dan wennen aan het zicht en geen reacties meer hebben van "plopperdeplop, het Thailand-topic! Laten we eens wat schrijven!" :)

Alan Blues

Ik beloof jullie het vervolg!!!!!  8)

Ferrari 2010

Muhaha, in het jaar + oneindig zekers? :P
Iemand die zin heeft om het aantal keren dat hij die belofte reeds heeft gemaakt eenste tellen? :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Alan, geef het schrijfwerk anders is door aan Sumet ? ;)

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 11 mei 2006 - 23:44:23
Alan, geef het schrijfwerk anders is door aan Sumet ? ;)

Ik denk niet dat Sumet daar tijd voor heeft met zijn luchthavenjob...

Ik ga eerst al de foto's klaarmaken die ik ga gebruiken voor het volledige vervolg van het verhaal, en dan ga ik terug beginnen schrijven. Die foto's klaarstomen en selecteren en op de juiste grootte zetten is hetgeen me het meest verveelt... Het schrijven doe ik graag, dus zal het vlotter gaan als alle foto's al klaar zijn om te posten. :)

McChouffe

Citaat van: Alan Blues op 12 mei 2006 - 21:31:58
Citaat van: Doefie op 11 mei 2006 - 23:44:23
Alan, geef het schrijfwerk anders is door aan Sumet ? ;)

Ik denk niet dat Sumet daar tijd voor heeft met zijn luchthavenjob...

Ik ga eerst al de foto's klaarmaken die ik ga gebruiken voor het volledige vervolg van het verhaal, en dan ga ik terug beginnen schrijven. Die foto's klaarstomen en selecteren en op de juiste grootte zetten is hetgeen me het meest verveelt... Het schrijven doe ik graag, dus zal het vlotter gaan als alle foto's al klaar zijn om te posten. :)

Eerst zien en dan geloven  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Ik heb vandaag al ongeveer 300 foto's bekeken, maar nog geen keuze kunnen maken... Ik moet er nog eens ondeveer 200 bekijken....  :-\

razzle_dazzle

Citaat van: Alan Blues op 14 mei 2006 - 01:59:29
Ik heb vandaag al ongeveer 300 foto's bekeken, maar nog geen keuze kunnen maken... Ik moet er nog eens ondeveer 200 bekijken....  :-\

Kies vooral foto's met Tett'n op...en nee niet die van u!  ;)

Good luck mate.

Tim C

Citaat van: Alan Blues op 14 mei 2006 - 01:59:29
Ik heb vandaag al ongeveer 300 foto's bekeken, maar nog geen keuze kunnen maken... Ik moet er nog eens ondeveer 200 bekijken....  :-\
Smijt ze allemaal op Flickr :P

JVA

Ik wil ze gerust op mijn site zetten. Ik heb nog plaats genoeg. Dan moet je ze wel doorsturen natuurlijk  :D

Zelfs 500 foto's is geen probleem!