Groetjes uit Thailand...

Gestart door Alan Blues, 10 april 2005 - 17:12:02

« vorige - volgende »

Jasper

Ben gisteren avond iets voor middernacht thuisgekomen na vijf dagen Normandië en Bretagne. Het heeft hier naar 't schijnt gegoten maandag en dinsdag, lol. We hebben goed weer gehad met een paar spatjes regen dinsdag. Ik ben gebruind en dat doe ik zeer zelden...

Maar 't was een prachtige trip. We hadden een zalige buschauffeur en tijdens de 2000km rijden zat de sfeer er echt wel dik in. ;D En rijden kon hij ook: hij reed met een dubbeldekker met een aanhangwagen achter, en daar parkeerde hij gerust mee en zo. :o

En ik kon het niet laten om in Etretat (krijtrotsen) om de rand van een rots te gaan zitten, met mijn voeten die boven het ondiepe water hingen, zo'n 10 à 15 meter lager. Ik hoop dat die foto gelukt is want iedereen noemde mij toen een zot. :D

Van slapen kwam er wel niet veel in huis. Zaterdag vertrokken we om halfzes 's ochtends, dus dat was al een korte nacht. En dan moesten we elke dag om 6.45u opstaan, en meestal om 23.45u gaan slapen. Dat is in theorie 7 uur slaap, maar in de praktijk...

De laatste avond was ook wel goed zot. We mochten uiteraard elke dag wel een wijn drinken bij het eten (op eigen kosten dan), maar niet iedereen deed dat. De laatste avond deed wel bijna iedereen dat. Er waren er zelfs die met 6 man 6 flessen wijn hebben gedronken, maar niet iedereen aan die tafel dronk evenveel, dus waren er daar wel die anderhalve fles wijn op hadden. En omdat het Champions League was, mochten we daarnaar kijken en kon iedereen voor 1 euro een Jupiler kopen en opblijven tot 0.45u in plaats van 23.45u. Uiteindelijk waren er velen strontzat, en dat was wel best grappig om zien (ik was niet zat trouwens :P). En dan liepen er daar nog 4 zatte Nieuw-Zeelanders rond die eerst gewoon met ons kwamen praten, maar dan begonnen uit te pakken tegen iemand van onze school. Dat was er wel een beetje over...

De vorige nacht had ik dus maar 5,5 uur geslapen, en de nachten daarvoor ook te weinig. De laatste keer dat ik uitgeslapen had, was zondag 17 april (ik heb het even uitgezocht). Vandaag was het dus tijd om dat in te halen. Ik ben om 1 uur deze nacht gaan slapen. Om 10 uur is ons mama opgepikt om naar Turijn te vertrekken tot zondagavond (onze pa is vroeger vertrokken want hij gaat met de auto, ik ben dus 4 dagen ouderloos, maar ik heb twee meerderjarige broers :(), en dan ben ik wakker geworden van de deurbel. Tot 10u heb ik dus in één ruk door geslapen, en dan ben ik nog enkele keren wakker geworden (2 of 3 keer denk ik), om nog eens wakker te worden om 14.40u en dan op te staan. Ik denk dat ik de komende nacht nog lang ga slapen...

Racegirl

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Lang slapen was het niet want ik moest vrijdag om 11 uur paraat zijn om het verslag van eerste vrije training te maken. :P Ik was er al redelijk vroeg uit.

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 30 april 2005 - 02:15:35
Reisverslag volgt morgen of overmorgen...

Ik zal m'n best doen. Maar ik verwittig jullie: I went where no tourist has ever gone before... (is dit juist engels?)  ;)

Ik zal ook foto's proberen te posten, maar daarvoor moet ik m'n Telenetsite activeren, en dat heb ik nog nooit gedaan...  :-[


Jah, wij wachten als sinds de 1ste mei op jouw verslag. En nu ik het noges goed lees, er waren ook foto's beloofd  :P :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2005 op 25 juli 2005 - 21:07:17
Citaat van: Alan Blues op 30 april 2005 - 02:15:35
Reisverslag volgt morgen of overmorgen...

Ik zal m'n best doen. Maar ik verwittig jullie: I went where no tourist has ever gone before... (is dit juist engels?)  ;)

Ik zal ook foto's proberen te posten, maar daarvoor moet ik m'n Telenetsite activeren, en dat heb ik nog nooit gedaan...  :-[


Jah, wij wachten als sinds de 1ste mei op jouw verslag. En nu ik het noges goed lees, er waren ook foto's beloofd  :P :P :P

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

razzle_dazzle

En uw webstrijd vergeet je niet...DAMN YOU :(

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 26 juli 2005 - 22:21:36
En uw webstrijd vergeet je niet...DAMN YOU :(
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Van keer heeft ie geen tijd om die te posten hé. Hij zit in ord zen verslag te typen, en net donderdag iets voor 20u denk hij eraan. Hij wil snel zijn verslag opslaan en zijn voorspelling posten. Máár, MSWord kennende bij lange teksten, loopt die vast. Alan helemaal slecht gezind dat zen verslag niet opgeslagen kon worden, loopt naar zen vrouwtje en begint te snikken. Plots denkt ie weer aan zijn voorspelling. De PC hangt nog steeds, dus hij trekt de pries uit, steekt die weer in en start hem op. Hij moet dringend naar de WC, maar ondertussen word de schijfcontroleaftelling in gang gezet. Hij ziet nog net de 1 staan als hij binnenkomt. En jah, zo is dat bij trage PC's, hij moet een minuut wachten totdat die voorbij is.
Hij opent zijn webstrijd en kan nog net aan zijn voorspelling beginnen. Hij voelt zich safe en gaat rustig op zoek naar een snelste rondetijd.
Hij voegt die in, drukt op 'toevoegen' (of wat daar ook juist staat). Maar ondertusse is onzen Tim C langs geweest om dat spel te sluiten, en verschijnt er een error op Alans scherm met de vermelding " TE LAAT  ;D ;D ;D "
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Jezus... Wat een spannend verhaal... ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 27 juli 2005 - 11:27:19
Jezus... Wat een spannend verhaal... ;)
kmoet iets doen in men vrije tijd hé  ;) :-[ :-[ :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 27 juli 2005 - 11:27:19
Jezus... Wat een spannend verhaal... ;)
Het was misschien niet spannend, maar het was er wel, in tegenstelling tot het jouwe dat maanden na datum en weken na herinnering er nog steeds niet is  >:( >:( >:(  :P Je moet niet denken dat ik het vergeet hoor  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2005 op 11 augustus 2005 - 12:54:08
Citaat van: Alan Blues op 27 juli 2005 - 11:27:19
Jezus... Wat een spannend verhaal... ;)
Het was misschien niet spannend, maar het was er wel, in tegenstelling tot het jouwe dat maanden na datum en weken na herinnering er nog steeds niet is  >:( >:( >:(  :P Je moet niet denken dat ik het vergeet hoor  ;)

:-[ :P

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 11 augustus 2005 - 14:49:54
Citaat van: Schumi 2005 op 11 augustus 2005 - 12:54:08
Citaat van: Alan Blues op 27 juli 2005 - 11:27:19
Jezus... Wat een spannend verhaal... ;)
Het was misschien niet spannend, maar het was er wel, in tegenstelling tot het jouwe dat maanden na datum en weken na herinnering er nog steeds niet is  >:( >:( >:(  :P Je moet niet denken dat ik het vergeet hoor  ;)

:-[ :P
Betekent die combinatie zoiets als "ik schaam me ervoor dat het er nog steeds niet staat maar zit vol goede moed dus kga er direct aan beginnen"?  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

en we blijven wachten op het reisverhaal...en de foto´s...
tegen dat ik weer ga zijn van de States zal het er nog niet zijn zeker?  ;D  ;D

Alan, als je het schrijft krijg je een Duvel...nu gemotiveerd?  ;D ;)

FerrariMan

Nu heb ik ook interesse, schrijven die boek! :)

Jasper

Citaat van: Eric op 11 augustus 2005 - 16:27:09
en we blijven wachten op het reisverhaal...en de fotoŽs...
tegen dat ik weer ga zijn van de States zal het er nog niet zijn zeker? ;D ;D

Alan, als je het schrijft krijg je een Duvel...nu gemotiveerd? ;D ;)
Sowieso niet, hij pakt toch gewoon die Duvel uit de koelkast. :P