Groetjes uit Thailand...

Gestart door Alan Blues, 10 april 2005 - 17:12:02

« vorige - volgende »

Eric

ik denk dat alan de blues heeft  ;)

Alan Blues

Ik heb gewoon geen tijd meer...  :'( :'( :'( :'(

Martin

Staatsgreep in Thailand. Goed je er nu niet bent.
Parlement is ontbonden en premier mag het land niet meer binnenkomen.

Ferrari 2010

Mag het land wel nog binnen zei men daarstraks op de radio, wordt dan "gewoon" opgepakt. Of het zo erg zou zijn als je er nu bent weet ik niet. Volgens de radioberichten is er geen geweld gebruikt en is er buiten Bankok niet veel hinder van.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Vrienden,

het spijt me vreselijk, maar ik kan er niet verder aan schrijven.
Wat begonnen was met gewoon de groetjes te doen uit het prachtigste land dat ik ooit heb bezocht, is uitgegroeid tot een reisverslag waar ik momenteel de tijd niet voor heb om het verder uit te schrijven.

Ik zou er uren, met Jeroen, Thabthim, Sumet, de mama en alle anderen over kunnen praten. Ik schrijf graag. Ik voelde wel dat het gelezen werd en dat enkelen onder jullie het leuk vonden, maar ik kan het niet meer opbrengen om hier achter mijn pc - die enkel werkt als hij zin heeft - te zitten en te schrijven over wat toch niet vatbaar is voor woorden. De muziek heeft de overhand gehaald...

Deze reis is in mijn geheugen opgeslagen. Ooit zal ik er nog eens iets van neerschrijven, maar laat het 'sticky' er af en laat dit topic rustig naar beneden zakken. De vergetelheid in...

Een laatste 'story' wil ik nog wel kwijt. De happy end...

Ik ben begonnen met het feit dat de sfeer niet echt ideaal was om te vertrekken. Over Jeroen en Thabthim heb ik het uitgeschreven, over Sumet niet, over mezelf dan weer wel...

Wel, Sumet heeft een schattige, lieve, toffe vriendin. Jeroen en Thabthim zijn na een jaar terug samen en zijn in oktober terug de familie gaan opzoeken in Samut Prakan en zijn achteraf naar het noorden vertrokken en hebben plannen om ooit in Thailand te gaan wonen. En ikzelf ben in juli op het Festival der Festivals (Bluesfestival in Peer (www.brbf.be)) de vrouw van mijn leven tegengekomen... En het gaat goed met me. :)

Zo zie je maar dat elke blues op een happy end eindigt...

Nog een goeie raad voor degenen die ooit naar Thailand trekken: Laat je overdonderen door de hitte en de drukte van Bangkok; ga niet enkel op een strand liggen om te genieten van het warme water en het frisse fruit en koele drank; ga tempels bezoeken en vraag uitleg over Boeddhisme en de tradities ervan (Boeddhisme is nog steeds de meest vredelievende religie, en geen enkele monnik heeft ooit iemand scheef bekeken om een vraag...); denk eraan dat de meeste meisjes in bars gewoon arme meisjes zijn van het platteland die zich prostitueren om hun familie te kunnen onderhouden (en meestal minderjarig zijn), beter respecteren dan je hormonen te laten spelen; en vooral: TREK DE NATUUR IN!!!!!!

Ik heb maar een klein stukje Thailand gezien. Het hoekje van een zakdoek, de cornerstip op het voetbalplein, de maan in ons zonnestelsel... Maar Thailand is ongeveer zo groot als Frankrijk en er is héél wat te zien... Ik moet dus terug om het vervolg te bekijken...


Ik ga terug...

En dan zal ik een post doen met als titel: GROETJES UIT THAILAND!!!


Cheers,

Alan 'Tokeh' Blues.


PS: Eric, proficiat met je snelle en knappe reisverhaal van je Amerika reis!! ;)

PS2: dit is het vreemdste geluid dat ik gehoord heb in Thailand (buiten het snurken van Jeroen) ;)



Komende uit een reptiel van +/- 30cm, een Tokeh... Vanwaar zou die zijn naam hebben??? :)

Jasper

Ik ben  blij om te horen dat je gelukkig bent en dat je precies echt wel iets gehad hebt aan deze reis. Als je geen tijd hebt om je reisversag af te maken, het zij zo. Er zijn nu eenmaal andere dingen in het leven dan via internet aan een hoop F1-fans doorsturen wat je in Thailand hebt meegemaakt. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 15 november 2006 - 02:01:47

het spijt me vreselijk, maar ik kan er niet verder aan schrijven.


Ik dacht dat dit nooit zou komen ;D ;D ;D Mij maakt hty niet echt uit of je dat verhaal afmaakt hoor, ik had er al lang niet meer op gehoopt. Het is leuk van die enkele toch te hebben kunnen lezen, maar niets moet hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.