Liuzzi vervangt Klien

Gestart door IVY440, 05 april 2005 - 15:37:01

« vorige - volgende »

Jasper

Ah ja Nissany. :D

Wanneer je de prachtige functie van Mozilla Firefox gebruikt, dat je gewoon twee woorden in de adresbalk zet en dan op een gerelateerde site komt (automatische Google-search), en je typt Neel Jani in je adresbalk, kom je www.neel-jani.ch uit. De site is "under construction" en gesponsord door "Sauber racing art" (???). In de titel staat trouwens neel-jani.com en niet .ch. Waar het nu om gaat is die .ch, en dat staat voor Zwitserland. En het is .ch omdat het met Sauber te maken heeft, ik ben het maar gewoon gaan opzoeken, en het is inderdaad een Zwitser. ;)

Ruud

#16
Ik vond dit wel een leuke:

Citaat van: F1PitsLiuzzi neemt over van Klien!

.......

Christian Klien verklaarde op de mediasite van Red Bull Racing: "Toen dit seizoen begon werd me steeds duidelijk gemaakt dat Tonio z'n kans zou krijgen om te racen. Ik voel dat we een goed werk hebben geleverd in de eerste drie races, en ik ben tevreden over m'n prestaties, door me niet slechter dan zevende te kwalificeren, en door punten te scoren in Australiƫ en Maleisiƫ. Als racerijder wil ik natuurlijk racen, en ik weet dat ik het heel moeilijk zal vinden om toe te kijken vanuit de pits. Maar ik heb de redenen van deze strategie altijd begrepen, en ik ben er comfortabel mee. Ik wens Tonio heel veel geluk toe, en ik zal doen wat ik kan om hem en het team te helpen."

Wat een slijmbal ;D

Volgens mij gaat Liuzzi het trouwens wel goed doen. Bij de vrijdagtests heeft hij het ook goed gedaan en bovendien heeft hij het gepresteerd om binnen drie jaar tijd de Formule 1 te bereiken. Red Bull heeft vertrouwen in hem en zijn image past uitstekend bij het merk.

Dat Klien onverwacht zo goed presteerde kwam wellicht niet zo handig uit.

Jasper

Ja, maar zoals Klien al zei, het was al bepaald dat elke rijder eerst 3 races zou mogen rijden. Ik denk ook dat Liuzzi het wel goed zal doen, maar als hij het niet doet, is dat echt stom, voor Red Bull en voor Liuzzi. Want dan hebben ze de uitstekende vrijdagtester Liuzzi niet meer, en Liuzzi heeft geen baan in de schijnwerpers meer. Nu zit Klien in dezelfde situatie als wanneer Liuzzi zou mislukken natuurlijk...

En Klien moest wel zo'n brave-hondjeswoorden laten klinken, anders kan hij het denk ik wel vergeten als racer bij RBR...