Champions League-Kwartfinale e.v.

Gestart door razzle_dazzle, 05 april 2005 - 10:36:08

« vorige - volgende »

FerrariMan

Ben nu op de Nederlandse zender aan het volgen, en zelfs zij zijn grootser in het verlies dan Huybrechts, die er ten eerste al niks mee te maken heeft, toch niet meer als de nederlanders. Ik krijg het serieus op mijn heupen van zulke mensen.

razzle_dazzle

Blessuretijd hoort nu eenmaal bij voetbal. Milan wint maar daar is alles bij gezegd. In voetbal wint nu eenmaal niet altijd de beste ploeg.

Wat betreft Huybrechts: die jongen is nooit uit de anale fase geraakt, hij kan er weinig aan doen.

Juan Pablo

ALtijd die laatste 5 minuten, wanneer PSV niet scherp is..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jonas

Als ik Milaan zo bezig zie in de blessuretijd winnen denk ik terug aan de wedstrijd Brugge - Milaan, werd 0-1 net voor tijd of net in blessuretijd. Vind zoiets altijd jammer.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Juan Pablo

Citaat van: F1Planet op 04 mei 2005 - 22:58:59
Als ik Milaan zo bezig zie in de blessuretijd winnen denk ik terug aan de wedstrijd Brugge - Milaan, werd 0-1 net voor tijd of net in blessuretijd. Vind zoiets altijd jammer.

of tegen Ajax, was dat ook niet in de CL in een van de laatste minuten..
maar dat vondt ik niet zo erg  :P

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Racegirl

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Scuderia Ferrari

En ik gisteren tegen een aantal vrienden zeggen op de reactie dat Milan het niet verder dan 1-0 zou laten komen dat het idd Duitsers zouden zijn als het 2-0 zou staan Milan in de laatste minuut de 2-1 zou scoren  ???

Jonas

Moest PSV in Milaan gescoord hebben zou Milaan het nog moeilijker gehad hebben en zou PSV naar de finale gaan...

Nu wordt het wachten op de finale tss Liverpool en Milaan...

Zie Liverpool winnen:: 2-1
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

Onverdiende kwalificatie voor Milan, maar das nu éénmaal voetbal; Gisteren werd nog maar eens bewezen dat de beste niet altijd wint.

Moeilijk te voorspellen wie de finale gaat winnen maar ik hoop Liverpool.

razzle_dazzle

"Goal van Luis Garcia tegen Chelsea was niet over de lijn"

Was de goal van Luis Garcia in de halve finales van de Champions League tegen Chelsea geldig of niet? Volgens de Engelse zender 'Sky Sports' alvast niet.

'Sky Sports' bekeek het doelpunt met behulp van een computersimulatieprogramma vanuit een andere positie dan de tv camera's. Die beelden geven aan dat Gallas de bal van Garcia voor de lijn wegwerkt. In ieder geval zal dat niets meer aan de uitslag veranderen. Liverpool stoot gewoon door naar de finale van de Champions League.

Juan Pablo

Citaat van: Razzle_dazzle op 05 mei 2005 - 16:16:33
"Goal van Luis Garcia tegen Chelsea was niet over de lijn"

Was de goal van Luis Garcia in de halve finales van de Champions League tegen Chelsea geldig of niet? Volgens de Engelse zender 'Sky Sports' alvast niet.

'Sky Sports' bekeek het doelpunt met behulp van een computersimulatieprogramma vanuit een andere positie dan de tv camera's. Die beelden geven aan dat Gallas de bal van Garcia voor de lijn wegwerkt. In ieder geval zal dat niets meer aan de uitslag veranderen. Liverpool stoot gewoon door naar de finale van de Champions League.
volgens mij wordt dat nooit duidelijk..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

#131
Vanavond is het dan zover, de finale. Het parcours van beide ploegen

Liverpool: Leverkussen, Juventus en Chelsea
AC Milan: Man. United, Inter en PSV

Ik vind dat Liverpool het het zwaarst heeft gehad, Juventus en Chelsea behoren tot de hele groten, bovendien verdient Liverpool de beker met de 2 grotemeer dan Milan, want voor hetzelfde geld was Milan in de halve finale uitgeschakeld.

Ik voorspel een 1-0 winst voor Liverpool in de verlengingen.

En hopelijk krijgen we geen saai kijkstuk te zien, zoals de kranten voorspellen.

Raikkonen MASTER

Ze verdienen geen van beide om in de finale te staan.
Liverpool speelt saai voetbal. In 1 van de 2 wedstrijden spelen ze een beetje aanvallend, de volgende match doen ze alles dicht achterin en op het middenveld.
De bal van Garcia kan er nooit ingegaan zijn.

Dit kan je checken door een klein wiskundig truucje toe te passen.
Je ziet de goal en de bal van een camera hoog in het midden van het veld.
Vanuit deze positie zie je de bal nauwelijks of misschien net over de doellijn. Dit is optisch bedrog aangezien je schuin naar de goal kijkt.
Als je bovenop de goal zou staan, heeft de bal nog zo'n 20 cm om binnen te vallen.

AC Milan verdient niet om door te gaan omwille van het fenomeen PSV. Ook tegen Inter Milaan hadden ze niet door mogen gaan. De kopstoot van Shevchenko werd genegeerd door de grensrechter, die er met zijn neus op stond. Diezelfde Shevchenko scoort dan de 1-0.

Ik had liever een finale PSV - Juventus of PSV - Inter gezien. Chelsea had ook gekund natuurlijk.

razzle_dazzle

Bwau, zo kun je voor iedere ploeg wel iets vinden, PSV had ook geluk tegen de twee Franse ploegen. Chelsea kende ook wat meeval tegen Barcelona,...geluk hoort er nu eenmaal bij.

Ik hoop dat Liverpool het haalt vanavond. Ze hebben schitterende supporters, die mensen verdienen dat echt. Maar ik vrees dat het Milan gaat worden, een slimme Italiaanse ploeg die na het mislopen van de scudetto uit is op sportieve wraak.
Hopelijk krijgen we veel spektakel te zien  ;).

FerrariMan

Citaat van: Supermariobros op 25 mei 2005 - 09:59:05
bovendien verdient Liverpool de beker met de 2 grotemeer dan Milan, want voor hetzelfde geld was Milan in de halve finale uitgeschakeld.
Hmm, Liverpool kreeg de 2-1 tegen via Del Piero maar de perfecte correcte goal werd afgefloten.
Liverpool scoorde tegen Chelsea één maal en zelfs daar is men niet eens zeker van of de bal achter de lijn ging.

Milan speelde een vrij overtuigende campagne maar liet zich genadeloos onderuit spelen tegen PSV in beide wedstrijden.

Naar mijn mening verdienen ze het allebei niet maar ze staan er wel en hebben allebei evenveel recht op die plaats.