Champions League-Kwartfinale e.v.

Gestart door razzle_dazzle, 05 april 2005 - 10:36:08

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

1 jaar zonder supporters zou moeten kunnen.
Dat plus een boete van een paar miljoen €.

Maar dan beginnen met 2 maanden geen supporters. Nadien afhankelijk van het gedrag de supporters eruit pikken die amok maken. Hen stadionverbod opleggen van 2 jaar.
Mocht het dan nog niet lukken, laat je gewoon stadion leeg tijdens thuismatchen.

Supermariobros

Citaat van: Supermariobros op 26 april 2005 - 18:36:44
Straks wordt de eerste halve finale tussen AC Milan en PSV gespeeld,
ik gok op een eenvoudige 2-0 zege voor AC Milan.

Goed voorspeld dus  :), al was de zege voor AC Milan zeker niet eenvoudig, op basis van hun tweede helft hadden de Nederlanders zeker een gelijkspel verdiend.

Doelp: 42' Sjevtsjenko en 90' Tomasson

Vanvavond wordt de tweede halve finale tussen Chelsea en Liverpool gespeeld, Ik hou het op een 3-1 zege voor Chelsea

razzle_dazzle

Milan wint wel maar ze zullen toch een wrang gevoel aan die tweede helft overhouden...ze werden op eigen veld gewoon weggespeeld door het 'kleine' PSV. Maar ook nu is weer gebleken dat echte topploegen kunnen winnen zonder goed te spelen. Ze mogen Tomasson zeer dankbaar zijn voor die tweede treffer, anders ging het nog een heet avondje worden in Eindhoven  ;).

Ik hoop dat Chelsea vanavond wint, die ploeg spreekt me op dit moment toch iets meer aan. Ik kijk uit naar de slag om het middenveld: Lampard-makalele tegen Gerrard & Xabi-alonso.

Juan Pablo

Citaat van: Razzle_dazzle op 27 april 2005 - 14:04:31
Milan wint wel maar ze zullen toch een wrang gevoel aan die tweede helft overhouden...ze werden op eigen veld gewoon weggespeeld door het 'kleine' PSV. Maar ook nu is weer gebleken dat echte topploegen kunnen winnen zonder goed te spelen. Ze mogen Tomasson zeer dankbaar zijn voor die tweede treffer, anders ging het nog een heet avondje worden in Eindhoven  ;).

Ik hoop dat Chelsea vanavond wint, die ploeg spreekt me op dit moment toch iets meer aan. Ik kijk uit naar de slag om het middenveld: Lampard-makalele tegen Gerrard & Xabi-alonso.

het verschil is gewoon dat Milan kan afronden en PSV niet

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Raikkonen MASTER

PSV was toch gehavend aan de aftrap verschenen.
Vennegoor was niet 100% fit, Robert heeft een blessure. PSV heeft deze match gewoon pech gehad in de afronding. Want de vorige matchen scoorden ze wél buitenshuis. In Lyon 1-1 en in Monaco zelfs 0-2.

PSV had een goede dag qua organisatie maar een pechdag qua afwerking. Milan had een complete offday en scoorden eigenlijk 2 te vermijden doelpunten.

Supermariobros

Chelsea - Liverpool bleef gisterenavond 0-0, alles blijft dus mogelijk in de terugwedstrijd.

Ik ga alvast voor een finale AC Milan - Chelsea

razzle_dazzle

Liverpool heeft nu wel het thuisvoordeel en iedereen weet wat voor een sfeertje daar hangt  :o, het wordt zéééér moeilijk voor Chelsea!

Jasper

Het is wel nog altijd in ENgeland te doen, wat tot gevolg heeft dat Chelsea wel een hoop toeschouwers kan meebrengen. Plus dat Chelsea nog wel overwinning buitenshuis heeft behaald...

razzle_dazzle

Weet ik wel maar Anfield Road is zowat de hel van Engeland en geloof mij die hel gaat branden, Chelsea is de betere ploeg maar supporters kunnen een ploeg naar een hoger niveau tillen, zeker de Reds  ;).

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 april 2005 - 01:04:25
PSV was toch gehavend aan de aftrap verschenen.
Vennegoor was niet 100% fit, Robert heeft een blessure. PSV heeft deze match gewoon pech gehad in de afronding. Want de vorige matchen scoorden ze wél buitenshuis. In Lyon 1-1 en in Monaco zelfs 0-2.

PSV had een goede dag qua organisatie maar een pechdag qua afwerking. Milan had een complete offday en scoorden eigenlijk 2 te vermijden doelpunten.
En Milan mankeerde Nesta en Pippo. Nesta's afwezigheid was vooral moeilijk om op te vangen en de combinatie Maldini-Stam liet teveel fout gaan.

Racegirl

Spijtig voor PSV, ze hadden veel meer uit die match kunnen halen!
Liverpool was vooral fysiek enorm sterk, sterker als Chelsea leek mij.

Het gaan nog spannende terugrondes worden!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Chelsea gaat het misschien niet makkelijk hebben maar ze gaan kunnen spelen zoals in Bayern.
Afwachtend en terugplooiend. Net zoals thuis tegen Barcelona.
Lampard en Makelele met beslissende pass, Drogba, Duff en Gudjohnssen als afwerkers.
Joe Cole om alles nog gevaarlijker te maken.

Chelsea heeft op dit moment de beste ploeg van de wereld, ook Milan is niet beter.

Trouwens het lag niet aan Stam dat Milan zo slecht speelde. Pirlo kwam er nooit aan te pas en Maldini is oud aan het worden.

Jasper

Drogba als afwerker, hmm, waarom heb ik daar vragen bij?

Maar ik hoop toch op de finale AC-Chelsea, wat een klepper! PSV-Liverpool zou ik misschien nog niet eens naar kijken, kan even goed een normale eerstrondewedstrijd zijn.

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 29 april 2005 - 16:55:33en Maldini is oud aan het worden.
Euhm, Maldini is al een hele tijd oud  :) Volgens mij stopt die nooit meer.

CitaatChelsea gaat het misschien niet makkelijk hebben maar ze gaan kunnen spelen zoals in Bayern.
Afwachtend en terugplooiend. Net zoals thuis tegen Barcelona.
Nu kan ik mis zijn, maar hebben ze die twee matchen niet verloren?


Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 30 april 2005 - 11:05:37
Citaat van: Raikkonen MASTER op 29 april 2005 - 16:55:33en Maldini is oud aan het worden.
Euhm, Maldini is al een hele tijd oud  :) Volgens mij stopt die nooit meer.

CitaatChelsea gaat het misschien niet makkelijk hebben maar ze gaan kunnen spelen zoals in Bayern.
Afwachtend en terugplooiend. Net zoals thuis tegen Barcelona.
Nu kan ik mis zijn, maar hebben ze die twee matchen niet verloren?

Nee, thuis wonnen ze met 4-2, in Barcelona werd wel verloren: 2-1