1 april

Gestart door Mister M, 01 april 2005 - 14:34:40

« vorige - volgende »

Mister M

De GP van Burkina Faso is de 1 april grap van de F1Pits dit jaar.
Een corrupt en arm land en dan ook een GP?
Leuke grap.

Dit haalt de buitenlandse sites niet.

Mister M

Deze kan het ook zijn.

Piercing-verbod in Formule 1

Formule-1-coureurs met een piercing, waar dan ook op hun lichaam, hebben pech. De spannende sieraden zijn met onmiddellijke ingang verboden door de internationale automobielfederatie (FIA). Ook in de andere autosportklassen zijn de lijfelijke juwelen niet langer toegestaan.

,,We hebben een dringend advies opgevolgd van onze medische commissie'', legde FIA-bestuurslid Hermann Tomczyk uit. ,,Piercings leveren een te groot gevaar voor de gezondheid op voor de coureurs. Daarom zijn ze nu verboden.''

Lender

Citaat van: Mister M op 01 april 2005 - 14:42:41
Deze kan het ook zijn.

Piercing-verbod in Formule 1

Formule-1-coureurs met een piercing, waar dan ook op hun lichaam, hebben pech. De spannende sieraden zijn met onmiddellijke ingang verboden door de internationale automobielfederatie (FIA). Ook in de andere autosportklassen zijn de lijfelijke juwelen niet langer toegestaan.

,,We hebben een dringend advies opgevolgd van onze medische commissie'', legde FIA-bestuurslid Hermann Tomczyk uit. ,,Piercings leveren een te groot gevaar voor de gezondheid op voor de coureurs. Daarom zijn ze nu verboden.''


Nope, die is waar. Stond al in de krant gisteren, met een foto van Klien erbij. MS mag zijn ketting wel aanhouden
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mister M

Er worden steeds meer 1 april grappen uitgehaald eind maart.
Zo zou Tilburg, geloof ik, homostad van Nederland worden.
Er waren roze naambordjes opgehangen.
Zelfs de burgemeester zat in de grap.

Het kwam zelfs in het journaal en de dagbladen.
Gisteren bleek het om een 1 april grap te gaan.

phil69

Deze Vond ik ook goe

;D ;D ;D ;D

Jasper

#5
Err, dat is helemaal geen 1-aprilgrap volgens mij. Zie topic "Schumi tevreden over nieuwe...", daar staat nog een foto uit een andere hoek. Ten zij dat allebei fake is natuurlijk. Ik vind nog altijd dat die luchthapper boven de voorste rijder precies niet in het midden van de wagen staat. En waarom zet je een copyright op een foto, een naam die ik nu echt nog nooit gezien heb (geen Sutton of Schlegelmilch of zo)?

EDIT: Maar ja, die foto stond hier eerste op het forum op 27 maart, dat is wel een eind voor 1 april he. En op de site waar hij eerst verschenen is, was dat misschien nog enkele dagen daarvoor. Geen aprilgrap volgens mij.

Tim C

CitaatLate on Thursday night in Bahrain, the F1 drivers threatened to strike and refuse to drive, over plans to allow camels to roam free around the track during the race.

The organisers came up with the idea after comments last year that, although the Sakhir Circuit was a magnificent facility, the track itself was completely characterless. Other ideas to brighten the place up this weekend, apparently include using lasers to create desert "mirages" on the track. This too has upset the drivers.

A leading light in the Grand Prix Drivers' Association, David Coulthard is leading the planned revolt. "I've really got the hump over the whole camel scenario," said the Red Bull Racing man. It's madness and really a dangerous idea. I can't see how the FIA could even consider it."

Apparently, the drivers have given the organisers until one hour before Friday's free practice to round up the camels, but that might prove a hard task, as the beasts enjoy their new found freedom.
Red Bull Racing  ;D