Man van de race

Gestart door Jasper, 03 april 2005 - 21:45:53

« vorige - volgende »

Welke rijder reed vandaag het sterkst?

Alonso
8 (20%)
Trulli
0 (0%)
Räikkönen
2 (5%)
R. Schumacher
0 (0%)
De la Rosa
26 (65%)
Webber
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Coulthard
0 (0%)
Barrichello
3 (7.5%)
Button
0 (0%)
Sato
1 (2.5%)
Heidfeld
0 (0%)
Fisichella
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Tim C

For the record: Ik heb op Alonso gestemt, en nog MEER for the record: De afgelopen drie GP's staan mijn artikels en posts op het forum en de site VOL met kritiek op Ferrari.

En om nog MEER for the record te gaan: Vorig jaar had een bepaald persoon absoluut geen kritiek op een grijs team, ondanks dat die kritiek er wel mocht zijn!

Dus de volgende keer dat je mij nog eens beschuldigd van een hersenloos Ferrari fannetje van 13 te zijn, zou ik eerst maar eens met je grijze zonnebril in een spiegel kijken...

Jasper

Lol. :) Mooi, je hebt inderdaad gelijk, maar Mikacouli bedoelde denk ik wel dat je gewoon niet voor een McLarenrijder kan stemmen, hij zei niet dat je niet voor een niet-Ferrari-rijder zou kunnen stemmen. ;)

Maar zelfs dat lijkt me niet waar.

phil69

hmmm... liever dat ze effe van de baan gaan en terug opnieuw beginnen
dan dat ze inhaken, soms moet je keuzes maken ,k'denk dat hij dat goed door had de Pedro

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 04 april 2005 - 18:11:30
For the record: Ik heb op Alonso gestemt, en nog MEER for the record: De afgelopen drie GP's staan mijn artikels en posts op het forum en de site VOL met kritiek op Ferrari.

En om nog MEER for the record te gaan: Vorig jaar had een bepaald persoon absoluut geen kritiek op een grijs team, ondanks dat die kritiek er wel mocht zijn!

Dus de volgende keer dat je mij nog eens beschuldigd van een hersenloos Ferrari fannetje van 13 te zijn, zou ik eerst maar eens met je grijze zonnebril in een spiegel kijken...

Owowow, ik was wel in het algemeen bezig e man. just da eerste zinneke was aan u gericht. ::)

IVY440

Als PDLR niet zoveel van de baan had gegaan, waren zijn banden niet zo versleten geweest. Dus het is niet dat hij zo prachtig gereden heeft met zijn versleten banden, maar hij heeft zijn banden aan gort gereden door zoveel van de baan te gaan en daarna te hard willen gaan. Maar toch mooie prestatie.

The Iceman

Alonso heeft inderdaad een superrace gereden, maar werd enkel de eerste 10 ronden door Schumacher op de hielen gezeten. Nadien cruisen naar de overwinning, motor en bandjes sparen zoals Schumacher het vorig jaar telkens deed met die superieure Ferrari. Het is maar hoe je het bekijkt 'man van de race'. Voor mij is de 'man van de race' niet altijd degene die wint of je favoriete coureur, maar die het meeste heeft laten zien gedurende de race. Akkoord, PDR ging een paar keer van de baan, maar als je voor een positie vecht, je bijna geen kl*** grip meer hebt na een rondje of 15 en toch altijd het gat kunt dichtrijden en dan nog voorbijsteken met geflatspotte banden, dan vind ik het toch knap gereden van de Spanjaard. En dat met bijna geen race ervaring meer ?????

mike

Citaat van: Snekuem op 04 april 2005 - 19:22:51
Alonso heeft inderdaad een superrace gereden, maar werd enkel de eerste 10 ronden door Schumacher op de hielen gezeten. Nadien cruisen naar de overwinning, motor en bandjes sparen zoals Schumacher het vorig jaar telkens deed met die superieure Ferrari. Het is maar hoe je het bekijkt 'man van de race'. Voor mij is de 'man van de race' niet altijd degene die wint of je favoriete coureur, maar die het meeste heeft laten zien gedurende de race. Akkoord, PDR ging een paar keer van de baan, maar als je voor een positie vecht, je bijna geen kl*** grip meer hebt na een rondje of 15 en toch altijd het gat kunt dichtrijden en dan nog voorbijsteken met geflatspotte banden, dan vind ik het toch knap gereden van de Spanjaard. En dat met bijna geen race ervaring meer ?????

Inderdaad. Ik heb met mijn rode bril ook op PDR gestemd. (Als de man van de race diegene moet zijn die van start tot fiinish op kop rijdt, dan was MS vorig jaar voortdurdend man van de race.)


The Iceman

Citaat van: mike op 04 april 2005 - 19:25:30
Citaat van: Snekuem op 04 april 2005 - 19:22:51
Alonso heeft inderdaad een superrace gereden, maar werd enkel de eerste 10 ronden door Schumacher op de hielen gezeten. Nadien cruisen naar de overwinning, motor en bandjes sparen zoals Schumacher het vorig jaar telkens deed met die superieure Ferrari. Het is maar hoe je het bekijkt 'man van de race'. Voor mij is de 'man van de race' niet altijd degene die wint of je favoriete coureur, maar die het meeste heeft laten zien gedurende de race. Akkoord, PDR ging een paar keer van de baan, maar als je voor een positie vecht, je bijna geen kl*** grip meer hebt na een rondje of 15 en toch altijd het gat kunt dichtrijden en dan nog voorbijsteken met geflatspotte banden, dan vind ik het toch knap gereden van de Spanjaard. En dat met bijna geen race ervaring meer ?????

Inderdaad. Ik heb met mijn rode bril ook op PDR gestemd. (Als de man van de race diegene moet zijn die van start tot fiinish op kop rijdt, dan was MS vorig jaar voortdurdend man van de race.)


Het moet nu wel lukken dat mijn bril al heel lang grijs is met vanaf 2005 wat Red Bull tintjes, maar heb vorige race op Jarno gestemd omdat hij Toyota's eerste podium bezorgde.  :) :) :)

razzle_dazzle

Ik heb op Alonso gestemd omdat hij heel het weekend sterk presteerde, hij reed foutloos naar die zege. Op een bepaald moment reed hij de ene snelle ronde na de andere, tot het team hem aanmaande te vertragen.
De La Rosa reed in mijn ogen een opmerkelijke race. Niet zozeer een goede want hoe je het draait of keert 2 keer van de baan gaan na een foute inschatting bij een inhaalmanoeuvre is niet goed. Maar zijn vechtlust en zijn prestatie op zich verdienen zeker een pluim. En dit heeft niks met kleuren te maken.

Bruno

Voor mij ook de La Rosa en Alonso. De fouten van Pedro zullen ook wel deels veroorzaakt zijn door zijn gebrek aan wedstrijd"gevoel".

Je mag nog zoveel met een wagen testen als je wilt, je reflexen en inschatting van het presteren van een wagen onder race omstandigheden krijg je enkel -> jawel, onder raceomstandigheden!. 

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

McLaren_über_alles

Citaat van: Bruno op 05 april 2005 - 22:07:59
Voor mij ook de La Rosa en Alonso. De fouten van Pedro zullen ook wel deels veroorzaakt zijn door zijn gebrek aan wedstrijd"gevoel".

Je mag nog zoveel met een wagen testen als je wilt, je reflexen en inschatting van het presteren van een wagen onder race omstandigheden krijg je enkel -> jawel, onder raceomstandigheden!. 


:o :o



;)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Bruno

Citaat van: Kimi_über_alles op 06 april 2005 - 16:48:22
Citaat van: Bruno op 05 april 2005 - 22:07:59
Voor mij ook de La Rosa en Alonso. De fouten van Pedro zullen ook wel deels veroorzaakt zijn door zijn gebrek aan wedstrijd"gevoel".

Je mag nog zoveel met een wagen testen als je wilt, je reflexen en inschatting van het presteren van een wagen onder race omstandigheden krijg je enkel -> jawel, onder raceomstandigheden!. 


:o :o



;)

Soms mag er best wat verklarende tekst bij hoor...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno