Tennisblessure Montoya

Gestart door Luca, 27 maart 2005 - 22:28:23

« vorige - volgende »

Luca

Het is hoogst onzeker of Juan-Pablo Montoya komende zondag kan racen in de Grote Prijs van Bahrein, de derde wedstrijd in het wereldkampioenschap Formule 1. De Colombiaan uit de stal van McLaren heeft zich zondag geblesseerd bij een partijtje tennis. Hij viel ongelukkig op zijn schouder en liep een botscheurtje op.

Een woordvoerster zei dat het team donderdag beslist of de 29-jarige coureur kan meedoen. Zo niet, dan zal een testrijder hem vervangen. Dat wordt dan Pedro de la Rosa of Alexander Wurz.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

dj Peter

k'Vind het een beetje belachelijk om daar een topic over te openen eerlijk gzzegd. (met alle respect hoor  ;)  maar hoort dit bericht niet eerder thuis bij de nieuwsfeiten op de startpagina?)

Sinister -D-

Dit wordt het jaar van de testrijders die de coureurs vervangangen wegens ziektes/blessures/(en misschien slechte prestaties) :P

Eerst Sato met een koudje, nu Montoya met 'n schouderblessure, Villeneuve  :-X

IVY440

Wie zouden ze dan laten rijden? De La Rosa of Wurz? Persoonlijk hoop ik op Wurz, maar omdat de McLaren op JPM en KR (toch niet de grootsten) als vaste rijders zal gemaakt zijn, wordt het moeilijk. De La Rosa en Wurz zijn dan weer te lang voor de McLaren. :s

Sinister -D-

De La Rosa is toch niet te lang  ???

Ze hebben/zijn toch met die ''speciale'' McLaren bezig voor Wurz? Daarom hebben ze De La Rosa toch als ''vaste'' testrijder omdat ie al erin paste.....

Vermoed dus dat 't Pedro wordt. Kan die ook nog eens aan 't publiek laten zien wat hij echt waard is. Niet dat ik Wurz die kans niet gunde btw.

Luca

Citaat van: SaffierFM op 27 maart 2005 - 23:28:54
k'Vind het een beetje belachelijk om daar een topic over te openen eerlijk gzzegd. (met alle respect hoor  ;)  maar hoort dit bericht niet eerder thuis bij de nieuwsfeiten op de startpagina?)

Het is F1 nieuws en het stond nog niet op de site.
Ben ik gek of jij stom?
Blij dat ik morgen weer voor 3 maanden naar de USA ga.
Ik was even terug voor een bruiloft.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Supermariobros

Citaat van: Sinister op 27 maart 2005 - 23:44:20
De La Rosa is toch niet te lang  ???

Ze hebben/zijn toch met die ''speciale'' McLaren bezig voor Wurz? Daarom hebben ze De La Rosa toch als ''vaste'' testrijder omdat ie al erin paste.....

Vermoed dus dat 't Pedro wordt. Kan die ook nog eens aan 't publiek laten zien wat hij echt waard is. Niet dat ik Wurz die kans niet gunde btw.

Ik heb gelezen dat De La Rosa hem zou vervangen indien Montoya niet kan rijden.