De GP van Bahrein

Gestart door Juan Pablo, 27 maart 2005 - 11:17:18

« vorige - volgende »

Welk team zal het in Bahrein het beste doen?

Ferrari
BAR
Renault
Williams
McLaren

David

Wat als morgen de paus sterft? Gaan ze dan de f1 uitzending onderbreken op de vrt omdat op canvas wielrennen is?

Tim C

Nu om eerlijk te zijn, dat ze het onderbreken voor dat, daar kan ik nog in komen...

mike

Citaat van: Tim C op 02 april 2005 - 16:20:42
Nu om eerlijk te zijn, dat ze het onderbreken voor dat, daar kan ik nog in komen...

Ik niet. Mensen die willen weten hoe het met de paus zit, hebben radio, teletekst, andere zenders, internet om in parallel met de race te bekijken... De echt overtuigde F1 fans die zich ook de situatie van de paus nog een beetje aantrekken zullen best wel bereid zijn een uurtje langer te wachten om alles in geuren en kleuren te vernemen (en zullen dat misschien zelfs explicit willen). En zij die geen paus in hun (niet-)godsdienst hebben, zullen per definitie niet willen dat de zaak onderbroken wordt. Conclusie: onderbreken geeft 80% frustratie, 15% onverschilligheid, en 5% "gelukkigen". NIet doen, dus.

Tim C

* Tim C kan niet meer wachten op de digitale televisie zodat dit soort belachelijke discussies eindelijk van de baan zijn

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 02 april 2005 - 16:40:11
* Tim C kan niet meer wachten op de digitale televisie zodat dit soort belachelijke discussies eindelijk van de baan zijn
Voeg mij maar toe :P

Bjorn

Citaat van: Mikacouli op 02 april 2005 - 16:52:54
Citaat van: Tim C op 02 april 2005 - 16:40:11
* Tim C kan niet meer wachten op de digitale televisie zodat dit soort belachelijke discussies eindelijk van de baan zijn
Voeg mij maar toe :P

Wil je ook van de baan Mikacouli?  ;) ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: Bjorn op 02 april 2005 - 17:52:15
Citaat van: Mikacouli op 02 april 2005 - 16:52:54
Citaat van: Tim C op 02 april 2005 - 16:40:11
* Tim C kan niet meer wachten op de digitale televisie zodat dit soort belachelijke discussies eindelijk van de baan zijn
Voeg mij maar toe :P

Wil je ook van de baan Mikacouli?  ;) ;D ;D

:D :D :D :D :D

Sept

Citaat van: David op 02 april 2005 - 16:13:52
Wat als morgen de paus sterft? Gaan ze dan de f1 uitzending onderbreken op de vrt omdat op canvas wielrennen is?

Neen, dan worden zowal de F1 als het wielrennen onderbroken, wees daar maar zeker van..
1991 - 2004 = 7

Jasper

Eigenlijk moeten we dus gewoon hopen dat de paus niet sterft morgen namiddag.

Komaan Jan-Paul, je kunt het, je kán deze nacht al wegglijden! (oké, beetje grof...)

Jasper

Amai, ik wist niet dat je in de woestijn zo'n steile bergen kon hebben! :o ???

:o

Tim C

1 april was gisteren Jasper ;)

Jasper

Every day is a right day for a little joke, my friend. ;)

(zelfs als 't een slechte is :P)

Doefie

#117
Citaat van: Sept op 02 april 2005 - 13:29:42
En Villeneuve laat alweer zien dat hij beter uit de F1 was weggebleven.. Bijna 1,5 seconde trager dan Massa.. Aan de wagen ligt het dus wel degelijk niet..

Als de wagen niet deftig af te stellen is naar u rijstijl, dan ligt het wel degelijk aan de wagen zelf. Aan de coureur waarschijnlijk ook, want dan raak je gefrustreert dat het niet lukt, maar het is zeker niet de coureur alleen. Zo ken ik nog meer coureurs die niets in de Formule 1 te zoeken hebben hoor ::)

Mooi wel van Pedro de la Rosa, al mist hij wel race ritme...

The Iceman

Citaat van: DoefieF1 op 02 april 2005 - 18:55:32
Citaat van: Sept op 02 april 2005 - 13:29:42
En Villeneuve laat alweer zien dat hij beter uit de F1 was weggebleven.. Bijna 1,5 seconde trager dan Massa.. Aan de wagen ligt het dus wel degelijk niet..

Als de wagen niet deftig af te stellen is naar u rijstijl, dan ligt het wel degelijk aan de wagen zelf. Aan de coureur waarschijnlijk ook, want dan raak je gefrustreert dat het niet lukt, maar het is zeker niet de coureur alleen. Zo ken ik nog meer coureurs die niets in de Formule 1 te zoeken hebben hoor ::)

Mooi wel van Pedro de la Rosa, al mist hij wel race ritme...
Probleem is dat de vroegere teams van Jacques de wagen aanpaste aan zijn rijstijl en niet andersom zodat nu bij Sauber het geval is. Blijkbaar gebruiken ze hun geld liever om te experimenteren in de windtunnel. Kan best begrijpen dat het heel moeilijk is om je rijstijl aan te passen aan een nieuwe wagen.
Hopelijk geven ze bij Sauber de Canadees nog wat krediet en wordt hij niet stantepede de laan uitgestuurd en vervangen door Liuzzi of Pizzaboy !

The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 02 april 2005 - 14:05:35
Bjorn, ik zit ook met dat voorgevoel.

Anderzijds, dit is de eerste race voor die Ferrari, er zit nog veel meer snelheid in, daar ben ik van overtuigd. Ik kijk meer uit naar Imola!
Qua snelheid is de wagen wel ok denk ik. Betrouwbaarheid is bij Ferrari altijd wel een voorbeeld geweest ( buiten Barri zijn versnellingsbak dit weekend ). Hamvraag is natuurlijk of de Bridgestone banden het een hele race gaan uithouden. Hopelijk zien we morgen een spannende race, al vrees ik dat Alonso's Renault er vanaf de start serieus vandoor gaat gaan net zoals in Maleisië. 10 rondjes pushen, een kloof slaan en dan rustig controleren en banden en motor sparen.  :'( :'( :'(