De GP van Bahrein

Gestart door Juan Pablo, 27 maart 2005 - 11:17:18

« vorige - volgende »

Welk team zal het in Bahrein het beste doen?

Ferrari
BAR
Renault
Williams
McLaren

dj Peter

Kan er misschien al iemand met zekerheid zeggen op welk uur (onze tijd) de GP start ?

IVY440

half 2 volgens f1.com en f1-live.com  ;)

dj Peter

euh.. 1.30u of 13.30 ?

Supermariobros


Ferrari 2010

Zo meldt ook het tijdschema van LaUne, dus het zal wel half 2 zijn.

Khad er even geen rekening mee gehouden dat de "pasenstop" eraan kwam, dan moet JPM inderdaad maar 1 GP rusten...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: SaffierFM op 27 maart 2005 - 23:58:57
euh.. 1.30u of 13.30 ?

Bahrein ligt in het Midden-Oosten, 2uur tijdsverschil ;)

Jasper

Doordat wij overschakelen op zomeruur, en zij (geloof ik) niet, is er maar één uur tijdverschil. ;)

Doefie

+2u GMT, sorry. Dus 1 uur verschil met CET.

Mikacouli

Ik hoop dat McLaren eens wat minder pech zal hebben en dat ze kunnen meedingen voor de overwinning. Ik verwacht nog geen sterk Ferarri gewoon omdat ik gezien heb dat het 34°C wordt. Bridgestone zal niet verbeterd hebben tov Maleisië en dan mag de Ferrari nog een seconde sneller gaan. Als ze al uitrijden want ik vind het wel heel vroeg om die wagen in te zetten.
Renault zal weer het te kloppen team zijn, maar hopelijk kunnen ze verslaan worden.
Williams zal strijden voor een plaats net buiten het podium.
Hopelijk kan Montoya toch nog rijden zodat we van die pecht bespaard blijven.

Bjorn

Ik ga voluit voor Renault. Ik kan me niet inbeelden dat Ferrari plots even sterk zou zijn. Daarvoor is Renault werkelijk te goed. Ik verwacht Ferrari ditmaal wel tussen de McLarens-Williams en Toyota's of achteraan... door opgeblazen motor?  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: Bjorn op 29 maart 2005 - 12:37:09
Ik ga voluit voor Renault. Ik kan me niet inbeelden dat Ferrari plots even sterk zou zijn. Daarvoor is Renault werkelijk te goed. Ik verwacht Ferrari ditmaal wel tussen de McLarens-Williams en Toyota's of achteraan... door opgeblazen motor?  ;D

hoop doet leven... ;D ;D ;D ;)

Bjorn

Citaat van: Eric op 29 maart 2005 - 15:59:16
Citaat van: Bjorn op 29 maart 2005 - 12:37:09
Ik ga voluit voor Renault. Ik kan me niet inbeelden dat Ferrari plots even sterk zou zijn. Daarvoor is Renault werkelijk te goed. Ik verwacht Ferrari ditmaal wel tussen de McLarens-Williams en Toyota's of achteraan... door opgeblazen motor?  ;D

hoop doet leven... ;D ;D ;D ;)

Zeker weten.  ;) ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkonen MASTER


Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 29 maart 2005 - 18:36:21
Monty gaat het maken.
daar ben ook ik heilig van overtuigd...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#44
Volgens PlanetF1 is Monty alvast voor 5 weken uit. Benieuwd wat hier waar van is, staat dit nog ergens?

*edit* Nieuws over de vijf weken nu ook op Pitstop.tv te vinden.

De Renaults zijn volgens mij niet zooo goed, ze zijn zeker snel, maar enkel dominant omdat Ferrari in de knoei zit.
Ik gok dat binnen afzienbare tijd Williams en Ferrari er naast staan.