De GP van Bahrein

Gestart door Juan Pablo, 27 maart 2005 - 11:17:18

« vorige - volgende »

Welk team zal het in Bahrein het beste doen?

Ferrari
BAR
Renault
Williams
McLaren

Bjorn

Ik ben écht benieuwd of die twee Ferrari's morgen de race kunnen uitrijden...  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Doefie

Rubens staat nu al +1.381 op Fisichella ... is er geen verbetering of rijdt Barrichello gewoon zo op safe ...  :-\

FerrariMan

Schumacher is nog lang niet uitgeteld. Laat dat zeker zijn.

Doefie

Trulli en Alonso nog altijd sneller ... mooi mooi.

Mikacouli

Citaat van: DoefieF1 op 02 april 2005 - 12:23:17
Rubens staat nu al +1.381 op Fisichella ... is er geen verbetering of rijdt Barrichello gewoon zo op safe ...  :-\

Barrichello heeft gisteren maar een halve training gereden en vandaag geen dus die heeft geen setup. Ook reed hij met een half defecte versnellingsbak. Ook maakte hij die fout in de eerste bocht.

De laatsten hadden natuurlijk het voordeel dat de baan warmer was en konden zo meer voluit gaan. Mooie prestatie van De la Rosa toch die als eerste startte op een met zand bedekte baan. Jammer van het foutje van Kimi in de laatste bocht. Daar zat veel meer in.

Renault weer supersterk, of alonso toch. Fisi had dan weer het nadeel door vroeg te moeten starten.

En wat zijn die toyota's toch snel he. Had ik echt niet verwacht. Gascogne is toch wel een brein.

Nuja, we zien morgen wel verder. Nog niks verloren voor Kimi en PDLR. Ze kunnen gerust nog enkele plaatsen winnen.

Bjorn

Ik ben toch ontgoocheld in de Mclarens...  ::)
Kimi maakte inderdaad (weeral) een fout...
Ik zie Kimi nog 1 plaats goedmaken. Dan wordt het moeilijker want hij moet dan 2 tienden sneller zijn dan z'n voorgangers...
De strijd kan beginnen tussen Ferrari, Toyota en Renault... dan pas denk ik tussen McLaren en Williams. We zien morgen wel!
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: Bjorn op 02 april 2005 - 13:17:32
Ik ben toch ontgoocheld in de Mclarens...  ::)
Kimi maakte inderdaad (weeral) een fout...
Ik zie Kimi nog 1 plaats goedmaken. Dan wordt het moeilijker want hij moet dan 2 tienden sneller zijn dan z'n voorgangers...
De strijd kan beginnen tussen Ferrari, Toyota en Renault... dan pas denk ik tussen McLaren en Williams. We zien morgen wel!

2 tienden zijn snel overbrugt. Niet te pessimistisch zijn he. Dat ben je trouwens al het hele jaar over McLaren heb ik ondervonden.
We kunnen nog altijd een mooie race rijden en we zullen eerst kijken of die voor de McLarens uitrijden. :)

Nuja, als je zo vroeg moet starten kan je gewoon geen goed resultaat behalen. Allemaal door een lekke band en een val tijdens het tenissen. :-\

Sept

En Villeneuve laat alweer zien dat hij beter uit de F1 was weggebleven.. Bijna 1,5 seconde trager dan Massa.. Aan de wagen ligt het dus wel degelijk niet..
1991 - 2004 = 7

Schumi nr1

Aan snelheid ontbreekt het de Ferrari wellicht niet echt,  maar of ze betrouwbaar zijn zullen we morgen en de volgende race pas zien. Barrichello's probleem met de versnellingsbak is geen goed voorteken volgens mij, hopelijk blijven volgende problemen uit. Maar het is alvast een enorme verbetering op de voorganger van de F2005, dus er is toch een sprankeltje hoop.

Mikacouli

#99
Citaat van: Sept op 02 april 2005 - 13:29:42
En Villeneuve laat alweer zien dat hij beter uit de F1 was weggebleven.. Bijna 1,5 seconde trager dan Massa.. Aan de wagen ligt het dus wel degelijk niet..

Tjah, als je van de baan gaat kan je moeilijk een goeie tijd neerzetten he. Geldt ook voor R Schumacher.

Daarnet gehoord. Het schijnt dat Michelin de verkeerde banden meegebracht heeft. De baan is volledig veranderd tov vorig jaar. De baan is 'less abressive' ofzo wat wil zeggen dat er minder grip is. Dat hadden ze niet verwacht. Hierdoor hebben ze de verkeerde banden meegenomen. De woorden komen uit de mond van Pierre dupasquier.

Bjorn

Ik denk dat er ditmaal een reeële kans bestaat dat de Ferrai's betrouwbaarheidsproblemen zullen krijgen.
Ik zie Alonso wel weer winnen. Hij is supersterk. Dan Toyota en dan hopen dat McLaren plaatsen kan winnen. Had Kimi geen klapband gehad dan stond hij hoogstwaarschijnlijk op het podium in Maleisië!
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

Alonso bevestigt dat de renaults kampioenen in spé zijn.

Toyota bevestigt dat het een pak snelheid heeft ontdekt.

Heidfeld beveistigt de keuze voor hem ipv jungleboy en bevestigt dat Webber maar beter de hype rond hem begint waar te maken.

Mclaren bevestigt dat het ook nu weer pure snelheid tekort komt en ze beter hun zinnen zetten op de kampioenschappen oefensessies (zowel winter als tijdens het seizoen), pfff dit is echt baaaaalen!!!

Ferrari bevestigt dat de nieuwe Ferrari beter is maar zoals verwacht nog niet sneller dan die vlammende Renaults.

En voor de rest vind ik het (als Mclarenfan) niet meer de moeite om nog te kijken, zeker niet die oefensessies.
God save Mclaren

FerrariMan

Bjorn, ik zit ook met dat voorgevoel.

Anderzijds, dit is de eerste race voor die Ferrari, er zit nog veel meer snelheid in, daar ben ik van overtuigd. Ik kijk meer uit naar Imola!

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 02 april 2005 - 14:05:35
Bjorn, ik zit ook met dat voorgevoel.

Anderzijds, dit is de eerste race voor die Ferrari, er zit nog veel meer snelheid in, daar ben ik van overtuigd. Ik kijk meer uit naar Imola!

Vergeet niet dat de andere wagens ook evolueren he. Zo komt McLaren in Spanje met een nieuw pakket bv.

De slechte kwalie blijf ik op de vroege buitenkomst steken. Vond het eig beter dat de laatsten als eerste mogen beginnen net zoals vorig jaar. Nu zijn de eerste en meestal de topteams meer in het voordeel. Vorig jaar was dat net andersom.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 02 april 2005 - 14:11:44
Citaat van: FerrariMan op 02 april 2005 - 14:05:35
Bjorn, ik zit ook met dat voorgevoel.

Anderzijds, dit is de eerste race voor die Ferrari, er zit nog veel meer snelheid in, daar ben ik van overtuigd. Ik kijk meer uit naar Imola!

Vergeet niet dat de andere wagens ook evolueren he. Zo komt McLaren in Spanje met een nieuw pakket bv.

De slechte kwalie blijf ik op de vroege buitenkomst steken. Vond het eig beter dat de laatsten als eerste mogen beginnen net zoals vorig jaar. Nu zijn de eerste en meestal de topteams meer in het voordeel. Vorig jaar was dat net andersom.
Ik bedoel maar, het is een volledig nieuwe auto, zonder race op zijn naam staan. Met een nieuwe auto maak je meer evolutie dan met een auto waar je al een tijd mee bezig bent. Na die eerste paar grote vooruitgangen ga je geleidelijk aan kleine aanpassingen doorvoeren zoals McLaren, Renault, Toyota en al de rest. Maar met een nieuwe auto kan je altijd nog een pakje winnen.