De GP van Bahrein

Gestart door Juan Pablo, 27 maart 2005 - 11:17:18

« vorige - volgende »

Welk team zal het in Bahrein het beste doen?

Ferrari
BAR
Renault
Williams
McLaren

bogief1

Wanneer zend itv uit? Frans versta ik niet  :-[ sbs heb ik niet en één is wa saai vind ik :-[
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

The Iceman

Ben eens benieuwd naar de prestatie van Pedro De La Rosa ??? Hoe gaat de Spanjaard het er vanaf brengen in de race ????
Testen is nog altijd geen racen !

tazpas

Het zou grappig zijn moest Coulthard De La Rosa ophouden, ettelijke ronden. Kwestie van de stand te vereffenen  :D

FerrariMan

Citaat van: tazpas op 31 maart 2005 - 18:38:36
Het zou grappig zijn moest Coulthard De La Rosa ophouden, ettelijke ronden. Kwestie van de stand te vereffenen  :D
Bedoel je niet Bernoldi?  :)

The Iceman

Bahrain is geen Monaco hé !! Meerdere inhaalmogelijkheden toch daar in the desert !

Juan Pablo

maja, voor dat je t weet zit je in de zandbak

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: R@cing Bull op 31 maart 2005 - 19:55:54
maja, voor dat je t weet zit je in de zandbak
met een beetje wind rijden ze daar sowieso al in de zandbak  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

tazpas

Citaat van: FerrariMan op 31 maart 2005 - 18:41:34
Citaat van: tazpas op 31 maart 2005 - 18:38:36
Het zou grappig zijn moest Coulthard De La Rosa ophouden, ettelijke ronden. Kwestie van de stand te vereffenen  :D
Bedoel je niet Bernoldi?  :)

Was dat Bernoldi een paar jaar gelede in Monaco? <Alzheimermodus>Damn, ik kom oud</Alzheimermodus>

Doefie

Citaat van: tazpas op 31 maart 2005 - 22:40:19
Citaat van: FerrariMan op 31 maart 2005 - 18:41:34
Citaat van: tazpas op 31 maart 2005 - 18:38:36
Het zou grappig zijn moest Coulthard De La Rosa ophouden, ettelijke ronden. Kwestie van de stand te vereffenen  :D
Bedoel je niet Bernoldi?  :)

Was dat Bernoldi een paar jaar gelede in Monaco? <Alzheimermodus>Damn, ik kom oud</Alzheimermodus>

Bernoldi in Monaco 2001. Coulthard startte vanop pole-positie maar door een haperende launch- en tractiecontrole startte hij achteraan de grid omdat hij bleef stilstaan tijdens de opwarmronde. Ik dacht dat hij 21tal ronden achter Bernoldi vastzat.

IVY440

Yep, was idd Bernoldi  :D

Jasper

De F2005 presteert goed precies. De Ferrari-rijders waren in de eerste sessie eerste en tweede indien je de testrijders niet meerekent. Schumi was wel een pak sneller dan Barrichello, dus ik denk dat de hoeveelheid benzine er wel een beetje mee te maken kan hebben. Nu ja, we kunnen maar op één dag zien en dat is zondag...

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 01 april 2005 - 12:03:29
De F2005 presteert goed precies. De Ferrari-rijders waren in de eerste sessie eerste en tweede indien je de testrijders niet meerekent. Schumi was wel een pak sneller dan Barrichello, dus ik denk dat de hoeveelheid benzine er wel een beetje mee te maken kan hebben. Nu ja, we kunnen maar op één dag zien en dat is zondag...

Ze kwamen maar de laaste 5 min buiten en hebben maar 2 getimede rondjes geredne wat kan wijzen op weinig benzine want als je naar de andere teams kijkt staan ze anders op meer dan een seconde en daar geloof ik helemaal niks van. EN Renault heeft nog niet gereden. Laat ons eerst afwachten want Ferrari was ook zeer snel tijdens de oefenritten in Maleisië. Het is nog geen bevestiging.

Vulture

Deze tijden zeggen niets he.
Dit is enkel het circuit verkennen, afwegen welke setup het beste zou zijn enz....in de volgende trainingen zullen er zoals altijd grote verschuivingen zijn. Ferrari staat wel opmerkelijk vooraan al zijn er maar een handvol ronden gereden. Ook opmerkelijk is dat Villeneuve achter de Jordans staat, wat is er toch aan de hand met hem?  :-\
Close The World, Open The Next..

FerrariMan

Raar, ik zag MS nochtans in de laatste ronde (eerste sector) onder een tijd duiken op de timing.
Was dat onder zijn eigen besttijd of onder die van Wurz? Daarna dook hij onmiddelijk de pits in..

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 01 april 2005 - 14:16:22
Raar, ik zag MS nochtans in de laatste ronde (eerste sector) onder een tijd duiken op de timing.
Was dat onder zijn eigen besttijd of onder die van Wurz? Daarna dook hij onmiddelijk de pits in..

Denk dat hij dat van zijn eigen tijd afdeed. De tijd stond niet in het groen hetgeen wil zeggen dat hij niet sneller was dan Wurz. Ik weet niet wat er stond op de officiele site maar als er een groene tijd daar stond wil dat zeggen dat ie sneller was dan zichzelf. Stond de tijd in het roze dan was ie sneller dan wurz maar welk kleur was het feitelijk. Op de tv beelden was hij alvast niet sneller dan Wurz.

Denk dat Wurz bijzonder weinig benzine meehad en een zachte band.
Voor de rest een sterke Alonso. ook mooie prestatie van De La Rosa die ver voor Kimi staat. Wat is er aan de hand met Kimi? In 2 sessies heeft hij niks laten tonen. :-\
Schumacher beetje zoals verwacht al was ie sneller onderweg maar hoeveel weet ik niet. Denk niet dat hij een seconde sneller zou geweest zijn. Er reed wel een auto voor hem, mss dat hij er last van had en daardoor naar binnen kwam.
Barrichello met versnellingsbakproblemen. Gelukkig voor hem dat dit nu gebeurt en niet zondag.
Villeneuve: Geen woorden voor. Zielig en zeker tov Massa. Heb hem lang gesteund maar nu is de tijd toch wel gekomen vind ik.