De GP van Bahrein

Gestart door Juan Pablo, 27 maart 2005 - 11:17:18

« vorige - volgende »

Welk team zal het in Bahrein het beste doen?

Ferrari
BAR
Renault
Williams
McLaren

Juan Pablo

Citaat van: FerrariMan op 27 maart 2005 - 13:38:42
Tenzij er natuurlijk een idiote regenbui zich komt mengen met de show op zaterdag.

regen -->Bahrein?.... nee :-\

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razzle_dazzle

Pas op, met die paasklokken weet je maar nooit welk ei er in de lucht hangt  ;).

Ik hoop op strijd, veel strijd. Ik verwacht een Ferrari vooraan maar of ze tegen die sterke Renault gaan opkunnen??? On Verra...

Schumi nr1

Ik verwacht dat Reanault weer de lakens zal uitdelen. Ferrari zal het wss iets beter doen, want slechter kan nog moeilijk.

IVY440

Ik vermoed dat MS er terug zal staan. Maar ook RBR zal zich bewijzen. We zullen Renault maar geloven als ze zeggen dat ze in Bahrein het moeilijk zullen hebben.

1. MS
2. DC
3. mss wel CK
4. FA
5. GF
6. RB
7. KR
8. JPM

Juan Pablo

Citaat van: IVY440 op 27 maart 2005 - 14:44:49
Ik vermoed dat MS er terug zal staan. Maar ook RBR zal zich bewijzen. We zullen Renault maar geloven als ze zeggen dat ze in Bahrein het moeilijk zullen hebben.

1. MS
2. DC
3. mss wel CK
4. FA
5. GF
6. RB
7. KR
8. JPM

wat is er met Williams gebeurd?     :-\


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: R@cing Bull op 27 maart 2005 - 15:32:15
Citaat van: IVY440 op 27 maart 2005 - 14:44:49
Ik vermoed dat MS er terug zal staan. Maar ook RBR zal zich bewijzen. We zullen Renault maar geloven als ze zeggen dat ze in Bahrein het moeilijk zullen hebben.

1. MS
2. DC
3. mss wel CK
4. FA
5. GF
6. RB
7. KR
8. JPM

wat is er met Williams gebeurd?     :-\

En wat doen jouw RB's zo ver van voor? Of gaan we er echt het hele seizoen rekening mee moeten houden?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

kheb net het nieuwe interactive circuit stukje van formula1.com uitgetest (ik denk toch dat het nieuw is) Je moet het eens bekijken, vooral de fotootjes van de bochten van het circuit etc. Valt het op dat het plan is gemaakt in samenwerking met Brigestone ?  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Regen in de woestijn,dat zie ik nog niet zo snel gebeuren, het zal er heet en vooral droog zijn, terwijl Maleisie heet en vochtig was.Renault heeft de winning mood gevonden en zal die nog wel even aanhouden,maar Ferrari ligt wel op de loer.Al denk ik  niet dat ze nu ineens dominant zullen zijn (banden!)maar k'zie ze wel graag op het hoogste schavotje staan na de race  ;) Alonso is zeker goed in vorm en is een serieuze titelkandidaat,maar één vogel maakt de lente nog niet...Dit neemt niet weg dat ik wel sympathie heb voor die jongen.

bogief1

JPM doet mss niet mee. Hij is geblesseerd aan de schouder toen hij tenniste met z'n coach.

bron: sbs
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Juan Pablo

http://www.rtl.nl/(/sport/rtlgp/f1nieuws/)/components/sport/rtlgp/2005/03_maart/nieuws/050327_juan_pablo_montoya.xml

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: R@cing Bull op 27 maart 2005 - 20:18:00
http://www.rtl.nl/(/sport/rtlgp/f1nieuws/)/components/sport/rtlgp/2005/03_maart/nieuws/050327_juan_pablo_montoya.xml
3 weken rust, dat zijn 2 GP's
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Mja en f1 is een fysiek zware sport, en dan vooral op Imola (linksom). Mja, maar ja van JPM valt niet echt te vrezen.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2002 op 27 maart 2005 - 20:29:16
Citaat van: R@cing Bull op 27 maart 2005 - 20:18:00
http://www.rtl.nl/(/sport/rtlgp/f1nieuws/)/components/sport/rtlgp/2005/03_maart/nieuws/050327_juan_pablo_montoya.xml
3 weken rust, dat zijn 2 GP's

niet perse, als hij nu zegt: ik neem rust, mist ie maar 1 GP
tussen Bahrein en Imola zit 3 weken..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Ik hou vooral rekening met Renault, Toyota, Williams, McLaren, Red Bull en Ferrari. BAR zal weer tegenvallen denk ik. Sauber rijdt net buiten de punten, en dan volgen nog ergens Jordan en Minardi.

Juan Pablo

Citaat van: DoefieF1 op 27 maart 2005 - 21:56:31
, en dan volgen nog ergens Jordan en Minardi......achteraan

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.