De GP van Bahrein

Gestart door Juan Pablo, 27 maart 2005 - 11:17:18

« vorige - volgende »

Welk team zal het in Bahrein het beste doen?

Ferrari
BAR
Renault
Williams
McLaren

Doefie

Citaat van: Snekuem op 02 april 2005 - 19:05:14
Citaat van: DoefieF1 op 02 april 2005 - 18:55:32
Citaat van: Sept op 02 april 2005 - 13:29:42
En Villeneuve laat alweer zien dat hij beter uit de F1 was weggebleven.. Bijna 1,5 seconde trager dan Massa.. Aan de wagen ligt het dus wel degelijk niet..

Als de wagen niet deftig af te stellen is naar u rijstijl, dan ligt het wel degelijk aan de wagen zelf. Aan de coureur waarschijnlijk ook, want dan raak je gefrustreert dat het niet lukt, maar het is zeker niet de coureur alleen. Zo ken ik nog meer coureurs die niets in de Formule 1 te zoeken hebben hoor ::)

Mooi wel van Pedro de la Rosa, al mist hij wel race ritme...
Probleem is dat de vroegere teams van Jacques de wagen aanpaste aan zijn rijstijl en niet andersom zodat nu bij Sauber het geval is. Blijkbaar gebruiken ze hun geld liever om te experimenteren in de windtunnel. Kan best begrijpen dat het heel moeilijk is om je rijstijl aan te passen aan een nieuwe wagen.
Hopelijk geven ze bij Sauber de Canadees nog wat krediet en wordt hij niet stantepede de laan uitgestuurd en vervangen door Liuzzi of Pizzaboy !

Zo goed als geen enkele coureur kan zich aanpassen aan de wagen. Senna kon dat, en dat leverde op. Maar nog geen 10% van de coureurs kan dat. En ja, als je wagen niet meewilt, raak je gefrustreert en minderen de prestaties.
Ik hoop ook dat hij meer tijd krijgt bij Sauber.

Juan Pablo

ik denk dat ze op de lange duur wel de auto aanpasssen aan de rijstijl van Villeneuve

b.t.w., is Sauber dan arm?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

eppie

Citaat van: Jasper op 02 april 2005 - 18:12:39
Komaan Jan-Paul, je kunt het, je kán deze nacht al wegglijden! (oké, beetje grof...)

Uw aanmoedegingen hebben gelopen. :-\

Doefie

Citaat van: R@cing Bull op 02 april 2005 - 22:21:58
ik denk dat ze op de lange duur wel de auto aanpasssen aan de rijstijl van Villeneuve

b.t.w., is Sauber dan arm?

De miljoenen van Red Bull zijn verdwenen he.

Pff, sta ik om 8u op voor de kwalificatie na een vrij korte nacht ... heb ik mij een uur vergist  >:( :(

dj Peter

#124
Alonso op pole, 0.455 sec sneller dan Schumi. Maar had Michael geen schuivertje gemaakt,dan had het verschil zéér miniem geweest. Krijgen we een spannende strijd om het hoogste schavotje ? De Renault is wel een bliksemstarter. In elk geval, Der Meister doet weer mee aan de top!
Rubens heeft wederom de minst goeie auto,toeval of niet ?

Supermariobros

Leuke startgrid vind ik, Ferrari is helemaal terug zo te zien, ben eens benieuwd hoe ze het in de race zullen doen.

Tegenvallende prestatie van Raikonnen, slechts 9e  :-\, zelfs De La Rosa doet beter

FerrariMan

Podium zit erin vandaag als Bridgestone en of de Ferrari zelf het uithouden tenminste, daar vrees ik anders wel voor.

Jasper

Citaat van: eppie op 02 april 2005 - 23:52:35
Citaat van: Jasper op 02 april 2005 - 18:12:39
Komaan Jan-Paul, je kunt het, je kán deze nacht al wegglijden! (oké, beetje grof...)

Uw aanmoedegingen hebben gelopen. :-\
En ware Cassandra-voorspelling he... :-\

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 03 april 2005 - 10:57:38
Podium zit erin vandaag als Bridgestone en of de Ferrari zelf het uithouden tenminste, daar vrees ik anders wel voor.
Ik denk eigenlijk dat de Ferrari het wel uithoudt. Mijn pronostiek voor de race: Alonso, Schumacher, Heidfeld. Het wordt een saaie race denk ik, maar dat zijn we al gewoon.

Doefie

Mooie ronde van Klien, zevende plaats met bijna 2 seconden sneller dan teammaat Coulthard...

Alonso, als hij geen problemen heeft, zal de leiding wel behouden, Schumacher zal met Trulli gaan vechten in de eerste bocht. Fisichella, gok ik, zal een plaats of 2 winnen door de uitstekend startende Renault. Räikkönen staat waarschijnlijk zwaar geladen. Barrichello zou ongeveer een plaatsje gewonnen hebben als die versnellingsbak mee wou, maar dan nog stond hij maar 14de  :-\. Mooi trouwens van Heidfeld en Webber, Williams doet het veel beter dan ze verwacht hadden waarschijnlijk. Rijden al een heel seizoen in de top 5.

Juan Pablo

Citaat van: DoefieF1 op 03 april 2005 - 08:16:21
Citaat van: R@cing Bull op 02 april 2005 - 22:21:58
ik denk dat ze op de lange duur wel de auto aanpasssen aan de rijstijl van Villeneuve

b.t.w., is Sauber dan arm?

De miljoenen van Red Bull zijn verdwenen he.

Pff, sta ik om 8u op voor de kwalificatie na een vrij korte nacht ... heb ik mij een uur vergist  >:( :(

anderhalf uur..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Ik vraag me af wat het verschil zou zijn indien MS niet dat foutje had gemaakt...

Dit gaat de heetste race van het jaar worden schijnt het, dat is ook weer leuk voor die éne bridgestone in de top tien  :)

Juan Pablo

Citaat van: SaffierFM op 03 april 2005 - 10:30:36
De Renault is wel een bliksemstarter.

nou, ... daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd, ik heb nog geen renault veel plaatsen zien winnen of zien wegrijden, vorige race had Trulli nog zelfs een betere start

offtopic: :), ik ben een f1-pits fan geworden :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Oh, maar 100 berichten op een half jaar is geen record hoor. :P *denkt aan eigen newbie-tijd op het forum*

Juan Pablo

Citaat van: Jasper op 03 april 2005 - 11:10:23
Oh, maar 100 berichten op een half jaar is geen record hoor. :P *denkt aan eigen newbie-tijd op het forum*

naja, ik ben er trots op  :)
trouwens,.. het zijn 104 berichten en geen 100, jaja.. volgens mij had jij er in je newbie-tijd er 103 in een half jaar

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.