Verstappen

Gestart door tommes, 27 maart 2005 - 21:12:27

« vorige - volgende »

tommes

Iemand iets positiefs te melden over Jos ??

Behoorlijk spannende tijd voor aanvang van de champcars op 10 april.


Jos

Dat zou ik dan ook wel eens willen weten... ;D ;D
www.F1-geschiedenis.be
Nu met gratis jaarboeken!!

tommes

 :)Alleen maar positieve berichten vanuit de states,

Alleen nog even de knoop doorhakken en gassen. :)

Juan Pablo

wordt de Champcar in NL live uitgezonden?? eurosport??

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

bogief1

Eurosport normaal wel. Wie zend dtm uit?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Juan Pablo

het WAS sbs6,..maar nu Kwalbers weg is....

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Sinister -D-

Verstappen, wie is dat  :-\

Oow wacht 's, was dat niet die hollander die altijd rare fratsen uithaalde in een F1 wagen, en waar eigenlijk nooit wat is geworden.

Denk alleen dat ie aan ze kindjes moet denken, bij de CART zijn er namelijk geen grindbakken of uitloopstroken, tis puur beton langs de weg. En we willen niet dat Max en Sofie zonder pappie komt te zitte.

Wat ik eigenlijk hiermee wil zeggen: waarom probeert Jos 't nog? Ipv dat ie 'n succesvol kart-teampje op Europees niveau probeert op te zetten, gaat meneer toch nog racen. Weet niet of ie 't nog wel in zich heeft, wat ie vroeger schijnt te hebben gehad.

IVY440

Kunnen ze in NL ZDF of ARD niet op kabel ontvangen? Die zonden de laatste jaren de DTM altijd uit.

Sinister -D-

We hebben beide Ivy.

edit: damn, volgens mij was dit een van de rapste replies ooit :P 23 seconden of iets in die richting:P

IVY440

Normaal is het de ene keer ZDF en de andere keer ARD. Dus check programmaboekjes voor de race.  ;)

Sinister -D-

Citaat van: IVY440 op 27 maart 2005 - 23:41:29
Normaal is het de ene keer ZDF en de andere keer ARD. Dus check programmaboekjes voor de race.  ;)
Volgens mij zendde de ZDF de F1 vrijdagen uit, en de ARD de DTM races.

Maar goed--> on topic, Verstapjes in de CART :P

Ferrari 2010

Citaat van: Sinister op 27 maart 2005 - 23:49:30
Citaat van: IVY440 op 27 maart 2005 - 23:41:29
Normaal is het de ene keer ZDF en de andere keer ARD. Dus check programmaboekjes voor de race.  ;)
Volgens mij zendde de ZDF de F1 vrijdagen uit, en de ARD de DTM races.

Maar goed--> on topic, Verstapjes in de CART :P
Dan denk ik dat deze topic hier niet echt lang gaat blijven staan. Jos hoort nu bij Champcar, en dat is "andere autosport".

Op de vraag van iemand waarom hij niet een kart-teampje op gaat zetten ipv champcar: Dat weet niet veel volk denk ik. Maar als je gewend bent met grote dingen te rijden, denk ik niet dat het nog gemakkelijk is om jezelf te "degraderen" tot de karting  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sinister -D-

Cart - Champcar, whatever ;) Ik volg het hele verhaal van Verstappen gewoon niet meer, ook al is ie nederlands succesvolste f1-coureur (geweest), gewoon omdat ik denk dat 't toch allemaal nix meer word met 'm, maar dat zal de toekomst ons wel vertellen.

Maar ik denk dus dat Verstappen succesvoller kan zijn met de karts naast de baan dan de grote tufs op de baan.
Maar goed, das mijn bescheiden mening.