Man van de race

Gestart door Doefie, 20 maart 2005 - 15:57:43

« vorige - volgende »

Is duidelijk denk ik:

Fernando Alonso
7 (19.4%)
Jarno Trulli
16 (44.4%)
Nick Heidfeld
5 (13.9%)
Juan Pablo Montoya
0 (0%)
Ralf Schumacher
1 (2.8%)
David Coulthard
0 (0%)
Michaël Schumacher
1 (2.8%)
Christian Klien
0 (0%)
Kimi Räikkönen
1 (2.8%)
Felipe Massa
0 (0%)
Narian Karthikeyan
1 (2.8%)
Tiago Monteiro
0 (0%)
Christijan Albers
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Giancarlo Fisichella
0 (0%)
Mark Webber
1 (2.8%)
Jacques Villeneuve
0 (0%)
Jenson Button
1 (2.8%)
Anthony Davidson
1 (2.8%)
Patrick Friesacher
1 (2.8%)

Totaal aantal stemmen: 26

Racegirl

Trulli, zonder twijfel!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

dj Peter

Citaat van: Fluke op 20 maart 2005 - 19:39:08
hallo iedereen ,

man van de race : fernando alonso , pole en van start tot finish aan de leiding , chappo !
Welkom Flupke.Sorry  ;)...Fluke (tegenwoordig lijkt het wel zoete inval van nieuwe forumleden  :) ) Alonso heeft zijn zege dubbel en dik verdient,maar is daarom nog geen man van de race in mijn ogen,hij heeft (net zoals Michael Schumacher al zo vaak..) heel de race onbedreigd aan kop gereden en is zelfs niet voluit moeten gaan.
Jarno Trulli verdient het meeste lof vandaag door Toyota de het eerste podium te bezorgen.
Hiermee heeft ie toch maar mooi zijn vorige werkgever Flavio laten zien dat ie het kan,verwijzend naar de bakken kritiek die hij vorig seizoen vaak kreeg van die playboy.

Jasper

Trulli heeft al een even anonieme race gereden als Alonso. Wel foutloos, chapeau, maar het is niet omdat dat het eerste podium is van Toyota, dat ik hem de rijder van de race kan noemen. Helemaal niet. Ik vond eigenlijk neit dat er iemand bovenuit stak. Maar dan ga ik toch voor Heidfeld.

mike

Voor mij geen man van de race, deze keer. Niemand stak er zodanig bovenuit dat hij dat label verdient. Nee, ook Alonso niet.. Van pole tot streep op kop rijden (wat Alonso strikt genomen niet deed, maar da's een vitter) kan bijna iedereen met een F1 licentie in een de(r)gelijke wagen. Moest hij nu (bijna) al de rest op een volle ronde gereden hebben, dan zou het wat anders geweest zijn. Moest hij (bijvoorbeeld) van de laatste plaats naar de 4e opgerukt zijn ook. Maar nu niet.

RadioActiveMan

R. Schumacher
Enkel omdat hij liet zien niet zo versleten te zijn als iedereen dacht dat hij was.
Er was niet echt iemand die er bovenuit stak. Op de plaats blijven rijden waarop je bent gestart vind ik nu niet direkt een prestatie om u tegen te zeggen.

Juan Pablo

mijn stem gaat naar Heidfelt, ook al ben ik fan van trulli
heidfelt had een goede start en vocht duels met r.schumacher en Webber en fisico.

alonso en trulli reden gewoon safe.

offtopic: wie heeft er in godsnaam op Friesacher gestemd  ???

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: trullidude op 21 maart 2005 - 13:57:07
offtopic: wie heeft er in godsnaam op Friesacher gestemd  ???

En de 2 BAR's...

Alan Blues

Citaat van: trullidude op 21 maart 2005 - 13:57:07
mijn stem gaat naar Heidfelt, ook al ben ik fan van trulli
heidfelt had een goede start en vocht duels met r.schumacher en Webber en fisico.

alonso en trulli reden gewoon safe.

offtopic: wie heeft er in godsnaam op Friesacher gestemd  ???

FerrariMan waarschijnlijk...  ;)

Jasper

Ik stel voor dat, wie de volgende poll ook maakt, dat je diegene waarop men zeker niet kan stemmen als men serieus is, ook niet bij de keuzemogelijkheden zet? Zet minstens de top-8 er wel op, bij voorkeur de top-10, en wie van de rest een pechvogel was vanop een goede positie of na een goede inhaal race of zo. Dat zou dan nu de top-10 (Alonso tot Massa) zijn en Fisichella en Webber.

Bjorn

Ik stem voor de overwinnaar. Fernando dus!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 21 maart 2005 - 14:56:59
Citaat van: trullidude op 21 maart 2005 - 13:57:07
mijn stem gaat naar Heidfelt, ook al ben ik fan van trulli
heidfelt had een goede start en vocht duels met r.schumacher en Webber en fisico.

alonso en trulli reden gewoon safe.

offtopic: wie heeft er in godsnaam op Friesacher gestemd  ???

FerrariMan waarschijnlijk...  ;)
Neenee, dankzij het wonder dat 'cookies' heet kan ik me geen twee keer belachelijk maken. Enkel davidson dus :)

De man van de race in mijn ogen, Ralf.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 21 maart 2005 - 19:19:13
Citaat van: Alan Blues op 21 maart 2005 - 14:56:59
Citaat van: trullidude op 21 maart 2005 - 13:57:07
mijn stem gaat naar Heidfelt, ook al ben ik fan van trulli
heidfelt had een goede start en vocht duels met r.schumacher en Webber en fisico.

alonso en trulli reden gewoon safe.

offtopic: wie heeft er in godsnaam op Friesacher gestemd  ???

FerrariMan waarschijnlijk...  ;)
Neenee, dankzij het wonder dat 'cookies' heet kan ik me geen twee keer belachelijk maken. Enkel davidson dus :)

De man van de race in mijn ogen, Ralf.
Juist daardoor kan je je tiendubbel belachelijk maken. Ik weet niet of het ook op het forum zelf wordt opgeslagen, maar anders heb je je wonder maar te resetten en heb jij dus op die 3 pechvogels geklikt  :P :P :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

Neenee, per account kan je maar 1 keer stemmen ;)

Raikkonen MASTER

Citaat van: Ramses op 21 maart 2005 - 22:20:09
Neenee, per account kan je maar 1 keer stemmen ;)

Hoeveel 'geheime' accounts heeft hij dan ?  ;D

Jasper

Ik mis hier precies een paar posts in dit topic... :(

Anyway, Schumi 2002, ik kan bij de poll over de beste rijder in Australië (http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7110.0) toch kiezen dat leden hun stem kunnen wijzigen. Zie bijlage voor screenshot.