Festivals

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 16 maart 2005 - 14:50:27

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Het is bijna weer zover, de festivals komen er weer aan, da affiches zien er reeds goed uit dit jaar, maar de prijzen ook.

Mocht je zien hebben om een festival te doen tegenwoordig moet je al een Nr1 coureur zijn bij Ferrari om debelacheijke entree's e betalen.

Zelfs gewone concerten worden ridicuul duur Charles Aznavour heeft het lef om in het sportpaleis te Antwerpe 170€ te vragen. waar gaan we naar toe.

Mischien moeten festival's wat inkrimpen van affiche zodat de grootste doelgroep : studenten, terug kan me feesten.

FerrariMan

Ik zal er weer zijn her en der! En Alan??

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan op 16 maart 2005 - 15:40:56
Ik zal er weer zijn her en der! En Alan??

Wees gerust!! Aan de 1ste toog na de ingang!! ;)

Doefie

Ik ga dit jaar naar één concert (waarschijnlijk), dat van Queen op 20 april. De rest laat ik waarschijnlijk zoals elk jaar aan me voorbij gaan.

Mikacouli

Ik hou niet van rock en dergelijke dus ga ik ook niet naar Werchter-achtige dinges.
Waar ik wel naartoe wil is het concert van Tiësto (niet dat hij mijn favo DJ is maar toch wil ik hem wel eens aan het werk zien)

Alan Blues

Ik hoop dat we net als vorig jaar gratis backstagepasjes krijgen voor Werchter. Dan ga ik zeker!!  8)

Maar ik ga zeker ook alle bluesfestivals afschuimen. En ook de festivals in de buurt.

Na al die jaren zal ik ook nog eens naar Marktrock Leuven gaan en naar Suikerrock.

Met dit weer krijg ik echt wel zin in festivals....  :D :D :D :D

The REAL BUTTON Freak

Rythm & Bleus festival grote markt Antwerpen, gratis en goe

Eric



15 € VVK - 20 € ADD

Mijn dorp laat zich voor de 11e keer (als ik mij niet vergis) horen!  ;)

Jos

Concerten zijn echt niet aan mij besteed.

Ik ga enkele keren per jaar wel eens naar een optreden van wie dan ook wel eens kijken.
Enkele weken geleden zo nog naar Jan Leyers geweest.
www.F1-geschiedenis.be
Nu met gratis jaarboeken!!

Schumi nr1

Ik zal nu misschien wereldvreemd klinken, maar "who the hell is Charles Aznavour?" Laat staan dat die, nobele?, onbekende zoveel entree durft vragen als hij blijkbaar niet zo gekend is :).

Scuderia Ferrari

Ik houd het bij Q-Dance feesten

Eric

Citaat van: Schumi nr1 op 16 maart 2005 - 20:53:32
Ik zal nu misschien wereldvreemd klinken, maar "who the hell is Charles Aznavour?" Laat staan dat die, nobele?, onbekende zoveel entree durft vragen als hij blijkbaar niet zo gekend is :).
Zeg dat nooit tegen de Fransen... ;)

de man is zeer bekend bij de oudere generatie...belgen en fransen


The REAL BUTTON Freak

Maar voor een 80 jarige demente Fransman wil toch niemand 170€ betalen, nu ja er zijn mensen die voor U2 11O5O€ willen betalen.

Racegirl

Werchter is veel te duur en crowded geworden, hoewel ik toch graag nogmaals REM zou willen gaan bewonderen..

Verder zeker naar: Suikerrock, Popwijk
Misschien: rock Ternat, Marktrock
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

The REAL BUTTON Freak

eventueel Bospop, Graspop, pukkelpop.

Maar ik hoop dat iktoch eens in mijn leven naar Roskilde Festival kan gaan.