Sportresultaten

Gestart door Jasper, 08 mei 2004 - 15:09:07

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Jasper, kent gij een zekere Audrey?
Ze is van Hoeilaart, is nu ongeveer 16 of 17 jaar.
Niet de grootste, en een tijd geleden had ze haar haar donkerpaars geverfd.
Ken je ze?

Jasper

Citaat van: BrunoOep's, dat lijkt me allemaal niet zo'n goed nieuws voor je.  :cry:

Best spijtig dat het zo afgelopen is, maar je hebt volgens mij nog genoeg jaren voor je om jezelf en de anderen te bewijzen wat je waard bent.

Met andere woorden: jouw tijd komt nog wel!

Wel ff een goede raad, eenders hoe erg je tegenslag ook is, laat dit niet merken. Hou je sterk en aanvaard dat het kan gebeuren, zo kom je er ten eerste mentaal sterker uit en kom je zelfverzekerder over bij de concurrentie.

Met hetgeen je nu gedaan hebt heb je veel kans je daar in de toekomst op afgerekend word, of opmerkingen over krijgt en als je dan niet sterk genoeg bent kan je er best een moeilijke tijd door tegemoet gaan.

"Plus et en vous..."
De tramp is maar een hobby hoor. :? Ik vind het ook wel gezond om er even mee te zitten maar dat was echt wel snel over. En ik heb al wel wat ergere reacties gezien van "mislukte" springers. :) Maar het is echt niet de bedoeling om zo professioneel bezig te gaan zijn dat je echt je mentale zwakte niet mag laten zien aan de concurrentie of zo. Toch bedankt voor de steun. ;)

Raikko, is Audrey (is ze niet je vriendin?) ook een springster misschien? Want anders zou ik echt niet weten wat je bedoelt...

Raikkonen MASTER

Niet mijn vriendin. Eerder een oude kennis.
Ze heet Audrey Campe ofzo. Ze springt bij De Gympies uit Hoeilaart.

Racegirl

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Ik denk dat ik voorbije zaterdag inderdaad een club uit Hoeilaart heb gezien. Maar ik weet niet of die Audrey daar bij was... Als je geïnteresseerd bent in de wedstrijd van zaterdag zelf: 3 tienden te weinig voor kwalificatie voor de finale. Maar geen paniek, nog twee selecties te gaan.

Racegirl

3 tienden, das nipt (denk ik dan)

Blijf er voor gaan! Je komt er wel  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

3 tienden is heel nipt. Na mijn opgelegde oefening zette ik een klein stapje bij het stoppen. De hoofdjury zei: "Eén tiende eindstabiliteit". 1 tiende voor de vijf juryleden, hoogste en laagste punt vallen weg, dus heb ik een verlies van... 3 tienden. Dat kleine stapje was duur...