De GP van Maleisië

Gestart door Ramses, 12 maart 2005 - 16:43:37

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: DoefieF1 op 20 maart 2005 - 10:15:54
Ferr(wa)ari ?

Fisichella-Webber was gewoon raceongeluk, Fisichella verloor de achterkant en schoof over Webber. Konden beide heren  niets aan doen... Leuk gevecht tussen de Williams'en en Raf Schumacher. Coulthard-Barrichello-Klien.

Maar kom nu niet af dat er geen leuke momenten waren he ::)
Er zijn altijd leuke momenten.

Tim C

Het draait erom dat het MOMENTEN zijn...

Als we welgeteld 3 minuten mensen tegen elkaar hebben zien racen zal het veel zijn geweest.

razzle_dazzle

Idd ik vond het ook maar saai, op die enkele momenten na. Fisico ging daar toch in de fout hoor. Net als Villeneuve trouwens, wtf was da?  :-\

The REAL BUTTON Freak

Renault wordt zonder twijfel constrcteur kampioen, maar ik denk dat er een ander team voor het rijders kampioenscha zal zorgen.

Tim C

Fisico reed net voor z'n rempunt over een brokstuk...

FerrariMan

Villeneuve moet trouwens dringend een nieuwe overall nemen, iemand opgevallen?

tazpas

Het was inderdaad een schamele vertoning, het enige positieve is dat Schumacher nog maar 2 punten heeft na 2 races. Dat als je geen Schumacher fan bent natuurlijk, anders is dat zelfs negatief.
Volgende keer bekijk ik de samenvatting omm die enkele mooie momenten te zien.

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 20 maart 2005 - 10:32:03
Fisico reed net voor z'n rempunt over een brokstuk...

Niet gezien dan  :)

Tim C

Wees gerust onze vrienden bij Canvas ook niet...

razzle_dazzle

Citaat van: tazpas op 20 maart 2005 - 10:33:07
Het was inderdaad een schamele vertoning, het enige positieve is dat Schumacher nog maar 2 punten heeft na 2 races. Dat als je geen Schumacher fan bent natuurlijk, anders is dat zelfs negatief.
Volgende keer bekijk ik de samenvatting omm die enkele mooie momenten te zien.

Die start van Schumacher vond ik toch wel erg eigenlijk, hij nam geen enkel risico. Gewoon aan de buitenkant blijven zitten op safe en afwachten waar hij uitkwam.

Supermariobros

De race had meer te bieden dan de vorige maar van een erg interessante en spannende race kunnen we niet spreken. Prachtprestatie's van de Toyota's, jammer van Kimi, zonder de klapband was hij zeker op het podium geëindigd.  :-\

Ferrari 2010

Citaat van: razzle_dazzle op 20 maart 2005 - 10:35:30
Citaat van: tazpas op 20 maart 2005 - 10:33:07
Het was inderdaad een schamele vertoning, het enige positieve is dat Schumacher nog maar 2 punten heeft na 2 races. Dat als je geen Schumacher fan bent natuurlijk, anders is dat zelfs negatief.
Volgende keer bekijk ik de samenvatting omm die enkele mooie momenten te zien.

Die start van Schumacher vond ik toch wel erg eigenlijk, hij nam geen enkel risico. Gewoon aan de buitenkant blijven zitten op safe en afwachten waar hij uitkwam.
Ik heb de start heel aandachtig bekeken, en ik denk dat hij heeft gedaan wat hij moest daar. Alle wagens zaten opeen, had hij perongeluk ergens verkeerd gaan zitten en er had een massacrash geweest had weer iedereen op hem zitten zeiken. Het enige wat hij nu wil is rustig de race uitrijden en zoveel mogelijk punten halen, zonder het risico van uit te vallen. Heel raar vondt ik vooral de BAR's weet iemand daar een verklaring voor?

BTW: waarom maakt minardi eigenlijk niet gewoon een motor die slechts een race mee gaat? Dan kunnen ze misschien de Jordans voorbij, ze moeten hem wel elk week-end vervangen maar ze staan toch sowiso achteraan op de grid, dus 10 plaatsen verliezen kunnen ze niet.

Voor de rest was de race niet slecht, mooie duels met de Williamsen, knappe prstaties van Renault en Toyota ook niet te vergeten uiteraard. Ferrari moet dringend met de F2005 op de GP's verschijnen, anders halen ze het WK-schap gewoon niet
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 20:31:17
Citaat van: DoefieF1 op 19 maart 2005 - 20:24:33
Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 18:56:54
Citaat van: Mikacouli op 19 maart 2005 - 18:28:22
Tuurlijk heeft Minardi met Michelins gereden. Ze waren een van de eerste die een contract getekend hadden.

foto uit 2001.
*foto*
en ze hebben hen dan buitengeschopt om topteams binnen te kunnen nemen ofwat? Of zijn zij zelf weggegaan?

Michelin heeft het contract afgesneden, om welke reden dan ook. Minardi zat een hele winter zonder bandenleverancier (2001-2002) en hebben toen hun tests afgelegd op Avon-banden (van de toenmalige Formule 3000-serie). Net voor het afreizen naar Melbourne in 2002 hebben ze terug bij Bridgestone getekend.
dus eigenlijk kan je daaruit besluiten dat michelin vondt dat Minardi niet genoeg tests kan doen en ook geen recht heeft op hun vaak geteste banden. :-\
Als mijn geheugen me niet in de steek laat, wou Minardi zelf Brigestones gebruiken. Michelin was einde contract, Minardi had dit niet verlengd. Toen was er een regel dat er gratis banden geleverd moesten worden of zoiets. Ferrari kreeg deze Bridgestones gratis en Minardi wou dat eveneens, maar moest betalen. Minardi wou dit niet en reed in de winter op Avon-F3000-slicks. Met die slicks behaalden ze mooie tijden. Volgens mij was dat het seizoen van Verstappen. FORMULE1 sprong toen een gat in de lucht, lol. ;D
Uiteindelijk heeft de FIA Minardi gelijk gegeven, en hebben ze dus hun bridgestones gekregen.

Jasper

Inderdaad spijtig van Kimi's klapband, want hij reed voor Heidfeld. Ik vind McLaren toch een beetje teleurstellen, maar Kimi had weer pech (wat is dat met al die Finnen :() en dat zijn verzachtende omstandigheden. Maar net als in Melbourne vond ik JPM teleurstellend. Maar dat was DC ook vorig jaar.

De race was redelijk, beter dan Melbourne. Enkele momenten, maar inderdaad niet echt veel strijd om de échte plaatsen gedurende de hele race. Maar geef Kimi een weekend zonder pech en McLaren zal op het podium staan.

Tim C

Citaat van: Jasper op 20 maart 2005 - 11:05:42
Ik vind McLaren toch een beetje teleurstellen
Wat denk je dan niet van Ferrari?  ;D