De GP van Maleisië

Gestart door Ramses, 12 maart 2005 - 16:43:37

« vorige - volgende »

Jasper

Waarschijnlijk ben ik verkeerd hoor. ;)

Mikacouli

Tuurlijk heeft Minardi met Michelins gereden. Ze waren een van de eerste die een contract getekend hadden.

foto uit 2001.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 19 maart 2005 - 18:28:22
Tuurlijk heeft Minardi met Michelins gereden. Ze waren een van de eerste die een contract getekend hadden.

foto uit 2001.

en ze hebben hen dan buitengeschopt om topteams binnen te kunnen nemen ofwat? Of zijn zij zelf weggegaan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 18:56:54
Citaat van: Mikacouli op 19 maart 2005 - 18:28:22
Tuurlijk heeft Minardi met Michelins gereden. Ze waren een van de eerste die een contract getekend hadden.

foto uit 2001.

en ze hebben hen dan buitengeschopt om topteams binnen te kunnen nemen ofwat? Of zijn zij zelf weggegaan?

Michelin heeft het contract afgesneden, om welke reden dan ook. Minardi zat een hele winter zonder bandenleverancier (2001-2002) en hebben toen hun tests afgelegd op Avon-banden (van de toenmalige Formule 3000-serie). Net voor het afreizen naar Melbourne in 2002 hebben ze terug bij Bridgestone getekend.

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 19 maart 2005 - 20:24:33
Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 18:56:54
Citaat van: Mikacouli op 19 maart 2005 - 18:28:22
Tuurlijk heeft Minardi met Michelins gereden. Ze waren een van de eerste die een contract getekend hadden.

foto uit 2001.

en ze hebben hen dan buitengeschopt om topteams binnen te kunnen nemen ofwat? Of zijn zij zelf weggegaan?

Michelin heeft het contract afgesneden, om welke reden dan ook. Minardi zat een hele winter zonder bandenleverancier (2001-2002) en hebben toen hun tests afgelegd op Avon-banden (van de toenmalige Formule 3000-serie). Net voor het afreizen naar Melbourne in 2002 hebben ze terug bij Bridgestone getekend.
dus eigenlijk kan je daaruit besluiten dat michelin vondt dat Minardi niet genoeg tests kan doen en ook geen recht heeft op hun vaak geteste banden. :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Als de regen geen roet in het eten gooit tijdens de 2de kwali, verwacht ik een interessante race morgen !

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 19 maart 2005 - 20:53:17
Als de regen geen roet in het eten gooit tijdens de 2de kwali, verwacht ik een interessante race morgen !
idd, en als de Ferrari's dan wat sterk zij zou het mooie duels kunnen opleveren, let's hope a dry qwali and a wet wet wet race  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Als het droog blijft vermoed ik dat Ferrari geen kans kan maken op de overwinning ( al ben ik daar zeker niet rouwig om  ;) ) Al weet je natuurlijk nooit hoe de Bridgestone banden het gaan doen op een raceafstand. Verwacht Renault allebei op het podium tesamen met Iceman Kimi. Zag straks op het weerbericht van CNN dat het een droge maar hete zondag gaat worden.
Nu maar duimen dat de Merc krachtbron niet in rook opgaat !  :)

razzle_dazzle

#83
De Mclaren overtuigt mij voorlopig toch niet, ze lijken toch minder snel dan verwacht. Montoya bovendien enkele fouten gemaakt in de tweede quali  :-\.
Renault daarentegen doet het erg goed. De Toyota's hebben vermoedelijk weinig benzine aan boord, maar toch knappe tijden van Jarno en Walfie. En tja Ferrari doet al helemaal niet meer mee. In Australië leek de vernieuwde F2004 nog redelijk mee te kunnen maar nu bijten ze toch stevig in het zand hoor. De Red Bulls hebben blijkbaar echt vleugels, toch knap hoor.

    Pos       No       Driver    Team       Laps       Time/Retired    Grid       Points
                                        
    1       5       Fernando Alonso    Renault             3:07.672         
                                        
    2       16       Jarno Trulli    Toyota             3:07.925         
                                        
    3       6       Giancarlo Fisichella    Renault             3:08.448         
                                        
    4       7       Mark Webber    Williams-BMW             3:08.904         
                                        
    5       17       Ralf Schumacher    Toyota             3:09.007         
                                        
    6       9       Kimi Räikkönen    McLaren-Mercedes             3:09.483         
                                        
    7       15       Christian Klien    Red Bull Racing             3:09.589         
                                        
    8       14       David Coulthard    Red Bull Racing             3:09.700         
                                        
    9       3       Jenson Button    BAR-Honda             3:09.832         
                                        
    10       8       Nick Heidfeld    Williams-BMW             3:09.917         
                                        
    11       10       Juan Pablo Montoya    McLaren-Mercedes             3:10.090         
                                        
    12       2       Rubens Barrichello    Ferrari             3:11.502         
                                        
    13       1       Michael Schumacher    Ferrari             3:11.633         
                                        
    14       12       Felipe Massa    Sauber-Petronas             3:11.884         
                                        
    15       4       Anthony Davidson    BAR-Honda             3:11.890         
                                        
    16       11       Jacques Villeneuve    Sauber-Petronas             3:12.995         
                                        
    17       19       Narain Karthikeyan    Jordan-Toyota             3:17.656         
                                        
    18       18       Tiago Monteiro    Jordan-Toyota             3:17.962         
                                        
    19       20       Patrick Friesacher    Minardi-Cosworth             3:21.186         
                                        
    20       21       Christijan Albers    Minardi-Cosworth             3:23.001         
                                        
       
   

Ferrari 2010

tjoeke tjoeke tuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuut  :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Best saai, tot een twintigtal ronden voor het einde met Ralf en co, daarna niks meer.

Het valt me op dat degene met de pole vrij gemakkelijk de race kan winnen, hij moet maar wat uitlopen en de rest kan er niet meer aan..

Pech voor Kimi, had anders misschien een podium ingezeten.

Ferrari, tja, de F2004 heeft er niets meer te zoeken. Zet het beest in het museum maar race er aub niet meer mee. Wanneer een Ferrari het heel moeilijk heeft met een Sauber en Red-Bull dan zit er iets verkeerd.
Ik neem aan dat ze in Bahrein wel zullen starten met de nieuwe want ondertussen hebben ze wel heel veel punten laten liggen. Doen ze dit niet, dan zit het seizoen erop voor Ferrari.

FerrariMan

Trouwens, die nieuwe regels zijn toch wel pure klasse  ::)
Ze bewijzen weeral dat er een pak meer actie op de baan is nu.

Eerder gevaarlijk ja, een hoop piloten die gewoon door de bochten gleden.

Doefie

Ferr(wa)ari ?

Fisichella-Webber was gewoon raceongeluk, Fisichella verloor de achterkant en schoof over Webber. Konden beide heren  niets aan doen... Leuk gevecht tussen de Williams'en en Raf Schumacher. Coulthard-Barrichello-Klien.

Maar kom nu niet af dat er geen leuke momenten waren he ::)

Schumi nr1

Ik verwacht een nieuwe Ferrari in Bahrein :) Ik denk niet dat ze gaan verder doen met die oude knar van nu.

't Spannendste moment moet toch wel de strijd tussen Ralf Schumacher en de Williamsen geweest zijn, want verder buiten een paar schuivers en Marc Webber die de onderkant van Fisichella's Renault kon bestuderen viel er niet veel te beleven. Dus een race zoals we gewoon zijn.

bogief1

Kvond het een leuke GP, we mogen blij zijn dat we al eens iets zien.
Eindelijk heeft heidfeld nog eens geluk, die jongen verdient dat en waar zat ferrari? Nog eventjes afwachten met de nieuwe, die zou een seconde rapper zijn, maar ze zijn nu 2 seconden trager! Einde van het tijdperk? Na de eerste Europese race's zullen we het seizoen, maar ik tip nu al renault
A new chapter will begin soon: Bruno Senna